1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Vast in Splinter Cell:Pandora Tomorrow

Discussie in 'Games' gestart door Q-Dancer, 17 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik had het veel lastiger gedaan, ik heb nergens een switch voor het licht gezien, en ben ik dus gewoon ( met de lcihten aan) rechts langs de trein geklommen.
     
  2. Shadow89

    Shadow89 Shadow

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo heb ik het ook gedaan. Ik wist wel waar de lichtknop zat, maar ik ben langs de trein geklommen. Best mooi als er dan een andere trein langskomt, dan gaat Sam met een hand aan de trein hangen. Het licht heb ik gewoon aan laten staan, en niemand heeft me gezien. Als je gewoon wacht tot ze de andere kant op kijknen, kan je er zo langs.
     
  3. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik zit vast na het af luisteren van het gesprek in de trein wat moet ik dan doen??

    Alvast bedankt?
     
  4. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet nog een treinstel verder daar kan je met een trap op het dak van de trein komen en dan via het dak naar achter lopen tot je bij het touw komt die je moet vast pakken, kijk wel uit voor de heli die op je schiet maar als je door loopt is er niks aan de hand.
     
  5. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik kom niet langs Jeruzalem, ik moet mijn wapen ophalene n elke keer staat er je bent gezien wat moet ik doen?
     
  6. s-xboxer

    s-xboxer KOTOR II

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet heel zachtjes naar beneden lopen en in het donker gaan zitten. Nu beginnen die dieven te praten en dreigen ze Saul neer te schieten. Pak de eerste dief vanachter en druk op X. Die andere vent pakt Saul en nu schiet je gewoon die andere dief neer.
    Succes.
     
  7. mello1982

    mello1982 xbox playah

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast in het eerste level....waarbij ik de spotlights moet kapotschieten in de courtyard.....ik heb alle lichten kapotgeschoten behalve de 2 grote spotlights die bewegen aan de linker en rechterkant...hoe kan ik die 2 kapotschieten????
     
  8. Quadra

    Quadra M-a-x-i-m-u-s

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    die moet je niet kapot schieten daar moet je juist in lopen naar de andere kant want er zitten lui op de dak met night vision en die kunnen jouw niet zien als je in dat licht van die lampen loopt oke
     
  9. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    hoe moet je die vent afluisteren? ik word telkens gezien door die tweede vent
     
  10. mello1982

    mello1982 xbox playah

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Quadra..ja weet ik dat heb ik gedaan...eerst met die vrouw gepraat toen die gast erbaast uitgeschakeld met die sniper,maar daarna moet ik de spotlights kapotmaken in de courtyard...maar dat lukt niet....HELP
     
  11. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Mello1982: You've got PM.

    Het raampje openen dus, staat verder in je PM
     
  12. mello1982

    mello1982 xbox playah

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    rutger: you're the best...thanx:D
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik zit vast in missie 7: Die met tv-station. Op het stuk met de parkeerplaats. weet iemand hoe ik er langs kan komen !? ik heb al vanalles geprobeerd maar telkens gaat het alarm voor de 3e keer af als ik in het riool klim !. en waar leggen jullie dead body's neer ?
     
  14. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar ben ik ook, Het is de 3e missie, (treinmissie) vrij in het begin, dan moet je eerste een kerel zoeken in een coupe, dan heb je die gevionden maar dan komt er een vent die zegt, ja telefoon en dan moet je dat gesprek afluisteren, iemand enig idee, hoe je dat moet doen, want telkens als ik die deur wil open maken ziet zon vent me en is het mission failed...!!??
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Vaag, ik heb die Soth aangesproken en dan z'n laptop gehacht, en daarna achtervolgt en dan blijft ie staan achter in de 'barcar' en dan gaat ie bellen. Ik ben gewoon dat treinstel in geslopen, en dan links van die deur in de hooek gaan zitten, en dan kan je hem afluisteren (ze komen aan het eind van het gesprel terug naar die zelfde deur)
     
  16. Zuka_'Zamamee

    Zuka_'Zamamee Ready when you are

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    1
    Zeg, weet iemand een goede tactiek voor het laatste deel van level 8? Dan bedoel ik het moment wanneer je via de liftschacht omhoog bent geklommen en op het punt staat Soth en z'n mannen te pakken. Ik heb al het een en ander geprobeerd, maar ik wordt steeds te vlug gesnapt en neergeschoten. Misschien is er een speciale tactiek of strategie ofzo? Alvast bedankt.
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Kan iemand me pleazz hiermee helpen ??:confused:
     
  18. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Jah, me2.. Mikey, ik zit precies op dezelfde plek vast, op de parkeerplaats.. zo fokkin moeilijk, die automated guns en al die soldaten, kun je nergens voorbij KLIMMEN ofzow??

    @SplinterX, je moet eerst wachten totdat die 2gasten wegzijn, (kijk met optic cable) en dan pas uit de coupe gaan.. Maar als dat niet is wat je bedoeld.. Misschien helpt het om die 'butler' ff neer te meppen in de WC (en dan ff daar het lichtje uitschieten) dan krijg je voor de rest ook geen gezeik van mensen die hebben gezien.
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja, je moet idd ergensn over heen klimmen, ik ben er voorbij nl. Je moet als je uit het gebouw bij het savepoint. Gelijk naar links (let a.u.b. wel op de 2 guards ;)) en daar heeelemaal achterin is een klein stukje hek zonder punten erop daar moet je erover, en dan in het riool dat dar rechtvooruit is. SUC6
     
  20. Okoru

    Okoru Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx Mikey, alweer:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina