1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Vast in Splinter Cell:Pandora Tomorrow

Discussie in 'Games' gestart door Q-Dancer, 17 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    nee nee nee. als je net da luikje bent uitgeklommen en in dat kleine kamertje komt dan hoef je geen lampjes kapot te schieten. je doet gewoon de deur open en als je een beetje naar links kijkt zie je een schakelaartje. die schakel je om en dan zijn de lichten uit in die perron. dan loop je die perron in en ga je achter de rechtse stoel zitte. Dan komt er zo'n gast met een baard. als die voorbij is gelopen sluip je zacht tot 't einde. !!Je mag dan absoluut geen geluid maken!! Als je dan nog ff doorloopt dan krijg je een chekpoint en moet je en de derde coupe naar soth.
     
  2. Yamaha

    Yamaha Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in Jeruzalem (4). Heb Dahlia Tal gevonden en moet haar nu volgen naar de storage. Kom nu op groot plein waar twee bewakers rondlopen. Een derde staat aan de ingang van een steegje. Deze heb ik allemaal neergelegd. Als ik tegen Dahlia praat zegt ze steeds "you can follow me from the shadows" en "I don't wanna be talking here". Ik heb daar nog wat rondgelopen en kwam nog twee andere bewakers tegen. Een verder in het steegje aan dat hek en een als je via de achterkant van die kerk gaat. Daar kan je dan via een pijp naar boven klimmen en kom je in een kamer waar twee mensen naar tv zitten kijken. Kheb die ook allemaal neergelgd en ben dan via het venster uit die kamer gekropen. Je kan dan via het dak van die kerk verder en dan in rappel naar beneden. Dan kom je weer in dat steegje bij Dahlia. Op het einde van dat steegje heb je een hek, daar achter een pleintje en twee ingangen. In die rechtse heb je twee verdiepingen en vind je wat ammo aan de vensters. In de linkse kamer is een soort keuken, maar daar is niets te doen. Op mijn scherm komt steeds "follow Dahlia to the storage", maar als ik naar haar toe ga blijft ze gewoon staan en zegt ze "you can follow me from the shadows" en "I don't wanna be talking here". Ben al dagen aan het zoeken geweest, maar kan nergens iets vinden 8) . Kan iemand me helpen? Thnx ;)
     
  3. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Je moet in die lift gaan staan(waar ze naartoe kijkt), en dan met haar praten.
     
  4. Yamaha

    Yamaha Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ze staat in dat steegje. Daar is toch helemaal geen lift te zien?!
     
  5. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Nog in dat steegje? Bij mij was ze al in die keuken, en daar zit die lift. Wat zij in dat steegje aan het doen is weet ik niet. Maar volgens mij moet je gewoon naar die lift toe in die keuken.
     
  6. martijntjeG

    martijntjeG Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een hele domme vraag:
    Kan je het beeld van de stitchy cam alleen bekijken als je hem net hebt "geplakt"? In het boekje staat dat de beelde direct naar de OPSAM (zo heette dat ding toch?) wordt doorgestuurd, maar als ik die open krijg ik geen beelden...
    Best raar, want wat heb je anders aan die camera???

    Edit: never mind, is al beantwoord in algemene forum
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2004
  7. Yamaha

    Yamaha Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, heb het eindelijk gevonden. Kweet ook niet waarom ze in dat steegje bleef staan, maar toen ik voor de zoveelste keer probeerde, liep ze opeens door naar de keuken. We kunnen weer verder! Thnx
     
  8. Yamaha

    Yamaha Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in Indonesië! De missie begint in hoog gras. Daar loopt zo 1 kerel rond, maar die is dood. Verder zie je een toren met een geweer in, dat schijnt zo naar beneden met een laserstraal. Onder aan de toren staat ook nog zo een machinepistool, maar dat heb ik uitgeschakel. Als je dan verder loopt door die hutjes , kom je nog een paar ventjes tegen, maar die heb ik allemaal gedood. Uiteindelijk kom je dan op een plein, waar nog twee hutjes staan. In een daarvan zit een hond opgesloten. Maar verder kan ik niets speciaal zien. Ik zou eigenlijk een duikboot moeten vinden of zoiets...? Weet iemand waar ik moet zoeken? Thnx
     
  9. McKnight_76

    McKnight_76 cool

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het goed hebt, moet je kijken bij de plek waar de hond zit opgesloten.(rechts van de kooi)
    Daar moet je op een gegeven moment ergens omhoog klimmen.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2004
  10. Yamaha

    Yamaha Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, heb het gevonden. Bedankt!
     
  11. kevinvg

    kevinvg whane game :D

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    als je in de trein missie bent en in de hok 18 moet je kletsen alles gedaan komt een vent zeggen er is telefoon zijn ze weg hack de pc daarna druk je op de wit knop zodat je de volgende kan pakken als je die heb druk je op x dan loop je naar de volgende stuk waar je niet geweest ben ben je daar ga dan achter de bar staan en kom je omhoog dan met je afluister spul op die vent richten en je hebt hem alles gedaan schiet lichten kapot maar die vent af zonder te vuren open de andere deur pak je geweer WEL terug de andere gast die weg gelopen is komt naar je toe schiet hem dood dan de trap op oppassen voor de helicopter ( gewoon negeeren en hard naar achteren rennen) daar sta een vliegtuig en klik er in nu kom je bij level 3 suc6 _0/
     
  12. kevinvg

    kevinvg whane game :D

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kom niet in jeruzalem bij de warehuis als ik de lift naar beneden heb genomen en heb die 3 daar dood geschoten en dan de trap die zijn ook dood daarna komen er nog 3 uit die andere kant alleen helaas zijn dan me kogels al op wie heeft er een idee ?
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2004
  13. ver_waay

    ver_waay Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Level 3

    Ik zit in de trein heb die vent gevonden laptop gehackt dan afluisteren telefonn gesprek. Hoe kan ik dan verder naar de volgende coupe. Soth mag mij niet zien want dan is de missie weer over en die 2 militairen hoe kan ik die het beste uitschakelen.
     
  14. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    al shet telefoongesprek is afgelopen lopen soth en 1 soldaat weg, er staat dan nog 1 soldaat aan het einde van de coupe. lok hem door te fluiten en sla hem van achter neer. dan kun je verder naar de volgende coupe (laat soth dus lopen).
     
  15. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    that's the way
     
  16. roytjuhxboxfan

    roytjuhxboxfan the best on the xbox

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik nou gek of lijkt het maarzo.... ik heb hem gekocht en ik begin dat er een auto in een huis rijd en dat je dan in dat huis moet zien te komen...... waar zit ik dan als iedereen zegt dat die trein het begin is...
     
  17. roytjuhxboxfan

    roytjuhxboxfan the best on the xbox

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    owja dan nog een vraag....ik heb de heletijd geen ammo meer voor mijn geweer hoe kom ik daaraan??
     
  18. roytjuhxboxfan

    roytjuhxboxfan the best on the xbox

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag die zover ik zie nergens ik beandwoord en ik heb geprobeerd het te vragen in een andere splintercell pandora tomorrow forum maar daaar reaceerd niemand duzz probeer k het zoow...... ik zit nu in level 2 ofzoow waar je eerst langs een oude trein moet en dan kom je na een hele tijd bij een ruimte waar drie bewakers zitten .... een soort lab... en dan kom je bij 3 dode mensen op een soort tafels aan je rechter kant.... dan rechts bij 2 bewakers die meteen op je beginnen te schieten en daarna moet je een soort bom uitschakelen... dan is er een checkpoint save en daarna een trap met boven aan een rood ding aan de muur ( wat als ik erlangs loopt afgaat)... daar kom ik net verder wat moet ik doen?!???!!!!!! HELP!!! ( voor de duidelijkheid hangt er een tl licht boven..

    alvast bedankt
     
  19. Jote

    Jote Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik op ongeveer dezelfde plaats vastzit. Je zit dus ook in Saulnier Cryogenics. Wanneer ik uit dat labo, met die paar bewakers en op het einde een ruimte waar enkele lijken bewaard worden, wil komen moet ik een grote deur openen. Meteen links (niet rechts) bevinden zich in een ruimte twee mannen en die krijgen de opdracht om al de computers te vernielen. Ik denk dat ik hier snel moet handelen en probeer die mannen zo vlug mogelijk uit te schakelen. Vanuit het Third Echelon hoofdkwartier krijg ik ook een boodschap. Iets in de zin van "Be hurry, we need that codes" of "We need that data". Ik weet het niet precies meer. Het is dikwijls zo dat het spel kort er na is afgelopen "Mission over". Nochtans staat mijn gezondsmeter niet beneden. De ene keer geraak ik erdoor, de andere keer niet. Wat doe ik verkeerd? Van een soort bom ben ik me niet bewust. En als ik erdoor geraak, dan heb ik een heel grote gang voor mij alleen met op het einde een deur die ik niet open krijg "Lock jammed". Als ik kijk met de optische kabel zie ik een grote gang met het opschrift "-2".
     
  20. Jote

    Jote Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Een trap zie ik ook al niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina