1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Vast in Splinter Cell:Pandora Tomorrow

Discussie in 'Games' gestart door Q-Dancer, 17 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    hey thnx ik zit nu in level 8.
    En ik snap er helemaal niks van:confused:
    Nu ben ik in die truck zeg maar naar die garage ofzo heen gebracht, er staan 2 guards en een hond.Als ik die bewusteloos heb geslagen hoor ik dat ik de terroristen moet killen.
    Maar waar zijn die???
    Er zijn 2 deuren in 1tje kan ik nie want dat lock is jammed, en die andere kamer ligt alleen mar wat shit en hp...
    Kan iemand mij helpe??
     
  2. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk het begint al met luisteren, je kilmt in de truck en laat je naar binnen rijden, en dan begint lambert (of iemand anders) een verhaaltje waarin hij zegt dat de terroristen een vaccin tegen de smallpox hebben gekregen en dat ze daar nog wat koorts van hebben, zet je dus je thermal goggle aan dan kun je zien dat sommige guards rood zijn van de koort dus, deze maak je DOOD niet bewusteloos. En waar moet je heen als je in de garage bent, gewoon ff de deuren afzoeken, vlakbij waar de truck stopt is een deur die openkan.
     
  3. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    jo thnx man
     
  4. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in level 7. Ik ben door dat riool geweest, langs de snipers, gebouw in, mannetje uitschakelen en met de lift omhoog. Maar dan... ik snap niet hoe je langs die turrets moet. Die 2 ventjes die erbij lopen zijn al dood, maar er staan aan allebei de kanten turrets. Iemand enig idee hoe je daar langs komt of moet je gewoon heel ergens anders heen?
     
  5. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je dat stuk in Jakarta? Als je dat bedoeld moet je eerst alle lampen die aan allebei de kanten hangen stuk schieten. Dan is het pikkedonker. Dan kan je er voorbij er zo tussendoor lopen. Wel oppassen voor het onweer. Dus net als de bliksem is geweest moet je gaan. Of als je dat stuk bedoeld bij dat gebouw dan moet je niet voorbij die thurrets. Je gaat aan de rechterkant van het gebouw tussen 2 muurtjes staan. Dan kan je zo naar boven klimmen zodat je op het dak komt. En zo verder...
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2005
  6. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel dat stuk IN het gebouw. Je bent via het dak naar binnen gegaan, dat mannetje omgelegd, dan ga je de lift en dan wordt ie gesaved. Dan stap je de lift uit en dan moet je op een gegeven moment langs die turrets. Maar het lijkt me niet logisch dat je dan weer het dak op moet... Het heeft ook geen zin om de lampen stuk te schieten, toch? Die turrets reageren op beweging en warmte dacht ik...
    Weet je waar ik heen moet?
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooh, je bent al binnen? Als je net met de lift boven bent kan je het best even in de lift blijven en wachten tot er een guard voorbij komt. Die pak je in ieder geval. En je kon bij die thurret wel ergens een licht kapot schieten zodat het donker werd. Zo kan je er dus ook voorbij. En achter die thurret. Dus aan het einde van die gang zie je ook nog een guard lopen. Als hij net terug loopt kan je het best na eventjes wachten die lamp daar ook uitschieten. Zo kan je hem makkelijk pakken. Verder moet je alle guards uitschakelen en dan vind je het vanzelf wel.
     
  8. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik ben nu verder in level 8 en nu ik heb alle terroristen vermoort er is echt helemaal niemand meer.
    En nu moet ik die soth vanaf het balkon vermoorden ofzo maar.
    Dus ik op het eind van de kamer doe ik de glazen deur open en loop ik met de trap beneden.
    Daar hangen 2 cameras nou dat is geen probleem maar ik moet een lift pakken en geen van allen doet het:confused:
     
  9. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je toch echt nog een keer kijken van ik heb tot nu toe altijd de meeste rechtse lift genomen.
     
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je moet eerst als je net die trap af bent en waar die camera hangt met zo'n afluister cameratje Soth afluisteren. Die staat daar beneden.
     
  11. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    jipijajoo uitgespeelt!
    Echt zo vet toch vond ik deel 1 beter spannender vooral die laatste missie dat je die gast neer moet snipen.
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    In de laatste missie bij PT moet je ook iemand neersniperen. Of je schiet hem gewoon dood. Wat voor jou het makkelijkst is.
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    mensne hoe kom je door het laatste gebied heen (zodra je uit de schacht komt) en die kale moet neerschieten voordat hij het virus loslaat.
     
  14. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    je komt de schacht uit, je gaat naar rechts, laddertje opklimmen. aan de buis hangen die boven je hangt. Aan het eind van de buis weer op de grond laten staan. Van het laddertje afklimmen. voor je staat nu een groot stenen 'pilaar'. aan de zijkant daarvan zit een gat met een rode lamp erboven. daar ga je doorheen. als je door het gat heen bent ga je naar rechts, zo ver mogelijk het pad volgen, todat je niet verder kan omdat het dan te licht wordt en ze je zullen ontdekken. De geinfecteerde mannetjes + Soth neerknallen. dan staat er een ladder (aan de kant waar je uit de schacht bent geklommen) die moet je opklimmen, dan is er nog een ladder, weer opklimmen. Je zit nu als het goed is boven het plateau waar Soth op stond. Nu moet je je alleen nog op dat plateau laten vallen.

    t was een beetje moeilijk uit te leggen, ik hoop dat je t snapt
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je moet in ieder geval boven die schacht uitkomen. En het moet ook heel snel. Het is eventjes oefenen. Maar je moet dus eerst zo snel mogelijk die gasten neerschieten. Daarna moet je nog meer naar boven en zo terug naar de kan van de schacht waar je vandaan kwam.
     
  16. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    ik zit vast in lvl 2, paris, ik moet een trap op, en (klinkt erg dom) kan niet langs een rood geval op de muur, de lamp hangt er wat bij maar ik kan niet bij die pijp komen
    ook niet met een split jump, hoe kom ik langs dat rode ding aan de muur?
     
  17. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    heeeel langzaam erlangs lopen(het is een motion tracker)
     
  18. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    oke ik zal het eens proberen thx
     
  19. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, als je zo'n rood lichtje op de muur bedoelt moet je met je rug tegen de muur aan. En er zo voorbij. Dan word je niet gezien. Het is dus inderdaad een soort van motion tracker.
     
  20. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    gewoon langzaam ervoorbijgaan is gewoon gelukt ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina