1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Vast in Splinter Cell:Pandora Tomorrow

Discussie in 'Games' gestart door Q-Dancer, 17 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Jouw manier is echt handig! Thx. Het lukt me nog niet echt om bij die trappen te komen. Anders moet je je nightvison aanhouden. Kijken of ie dan uit gaat?

    Speel jij de MP ook? Anders kan ik je ff toevoegen aan mijn friendlist ofzo.
     
  2. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Speel niet vaak MP, omdat ik meer met de SP bezig ben. Maar die is bijna uit, dus dan ga ik volop MP'en. Je mag me best adden hoor. De trouwens de groeten aan je zus ;) (heb ik nog wel es mee ge Midtown Madnesst :))
     
  3. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Ok is goed zal ik doen ;) Ik heb hem btw gehaald.

    Je kan iig 1 ventje, vanaf die plek waar je die lampen kapot schiet, killen.

    Dan ren je de 1e trap op schiet je het licht uit en kill je nog een gast.

    Ren je de volgende trap op spring naar beneden en dan schiet je de laatste neer.

    Ren dan naar de box (of wat het ook is). En je hebt het gehaald. Ik had nog 8 sec over :cool:
     
  4. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    EH mensuh,

    In level 4( jeruzalem) kom ik nie verder bij de 1e checkpoint. Daar staan 2 poppetjes en een hostage maar wat moet ik daar doen. Een ventje krijg ik wel plat maar die andere nie, want ik mag nie schieten

    Tnxs
     
  5. ThaLikz

    ThaLikz -

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    0
    Stond al op pagina 2

     
  6. eminembeek

    eminembeek Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    kundang camp

    k heb nu die telefoontjes van die man afgeluisterd en en zijn computer gehackt en dan moet ik vluchten door de achteringang van het huis alleen dan zegt mijn opdrachtgever freeze en wordt ik dood geschoten als ik niet aan de kant spring wat moet ik hier doen????????????????????????
     
  7. eminembeek

    eminembeek Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    ???????

    /Mod Zeg, als mensen je kunnen helpen dan doen ze dat heus wel. Je hoeft dus echt niet al na drie minuten met zo'n nutteloze post aan te komen zetten. De volgende keer gewoon geduldig wachten aub. - GothicRulez
     
  8. ThaLikz

    ThaLikz -

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouu precies wat ie zegt he, niks dus. Blijf een tijdje stilstaan en dan komt het allemal wel goed :)
     
  9. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Voor eminembeek:
    Dan moet je de eerste twintig seconden gewoon helemaal niks doen, stil staan. Dan begint je maatje die je aan het begin van de missie hebt gesproken je helpen, begint te schieten, en na een tijdje richten de terroristen zich niet meer op jou en kun je dus meehelpen om ze neer te schieten, door in het donker te gaan zitten en ze gewoon kapot te maaien met je geweer, of ze een kogel in de kop te schieten. Pas op, als ze je zien dan ga je er zelf goed aan, want ze zijn nog met z'n 3'en ofzo...

    Je mag ook geen geweer in je hand hebben, dus gewoon zonder iets vast te houden de deur open doen.
     
  10. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb het ook gehaald, maar met wat meer beleid :p
    Gewoon alle lichten uitschieten, dan de 3 civilians stuk voor stuk van achter grijpen in het donker en neerslaan, dan 1 trap op klimmen, een terrorist neerknallen met sniper, nog een terrorist neerknallen met sniper en de derde gewoon met automatische gun, want om die te snipen had ik teveel tijd nodig. Toen gewoon met een seconde of dertig op het punt waar 'ie eerst vast liep eindelijk het einde gehaald
     
  11. eminembeek

    eminembeek Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    tnx mate
     
  12. Quadra

    Quadra M-a-x-i-m-u-s

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik zit vast op dat stuk bij level 8 ofzo bij LA Airport en dat je in die liftschagt omhoog moet kruipen en dan die 3 luitjes moet neer knallen en die nr133 ofzo moet uitschakelen ik weet niet hoe het kan want ik schiet die drie luitjes neer en nog zegt en staat er in me opsat dat ik nog een terrorist moet schieten maar dat kan niet want anders was ik nooit bij dit checkpoint gekomen help me out here please.

    edit: laat maar ik heb hem al uitgespeeld wel korte single player
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2004
  13. Adorable

    Adorable Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag beste mensen,

    Ik zit bij SCPT inmiddels op het vliegveld in Los Angeles (level 8 meen ik). Nadat ik bij de bagageruimte alle mercs die daar aanwezig waren, neergeknald heb, kom ik in een andere ruimte met een aantal bagagebanden.
    Hoe moet ik daar verder? Ik ben langs de guards gekomen maar daarna kom je in een kleine ruimte. Ik kom niet verder.

    Hulp aub. 8)
     
  14. vagegast112

    vagegast112 Ajax rulesss

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen ik ben slecht ik weet het want ik zit nog steeds in level 1 vast.
    als je in dat huis de trap afloopt. kom je bij 3 ventjes terecht
    dat kereltje dat de hele tijd rondloopt kan ik nog wel neerslaan maar dan sluip ik verder en dan zien die 2 kereltjes die daar zitten die zien mij terwijl ik heel erg zachtjes sluip?
    wat meot ik doen?
    ik heb al gehoord dat je gewoon moet rennen maar dan ga ik doordie deur en dan komen ze na het saven weer door die deur

    alvast bedankt
     
  15. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Je pakt eerst die ene die rondloopt zoals je zelf al zegt, dan knal je de lampen boven die andere twee stuk en je kunt er veilig langs.
     
  16. vagegast112

    vagegast112 Ajax rulesss

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk daar heb ik wat aan bedankt
     
  17. s-xboxer

    s-xboxer KOTOR II

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen idee waar je heen moet als je net uit dat stukje met die lift komt (Level 8, LA Airport). Het is een soort trappenhuis met allemaal steigers en ladder...
    Er loopt wel zo'n buis waar je aan kunt hangen maar aan het einde weet ik niet waar ik heen moet...:confused:
     
  18. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik zit ook in level 8, LA Airport, al tijdje geen singleplayer meer gedaan(2daggies), maar nu heb ik dus na het 1e (2e als je het begin v/h level meetelt) savepoint, in de 2e open ruimte, waar je 3gassies moet neerschieten die rood zijn gehaald, alleen kom ik daarboven bij de deur staat er dat ik nog 1 persoon dood moet schieten en is de deur jammed.. Terwijl ik OOK die gast meteen uit de schachten neer heb geschoten, en ook de 1e die je tegenkomt in de parkeergarage. En ze geven allemaal GEEN licht meer, dus wie/wat vergeet ik?

    /edit, excuses, waz er tog een vergeten|:-
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2004
  19. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat had ik dus ook...:mad: vet irritant is dat die ene in die smalle gang als je langs de checkinbalie bent gelopen :{ gewoon superirritant :)
     
  20. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Je moet als je aan de buis onder de tweede lift hangt je benen optrekken en dan staat er climb in en dan kom je in de lift :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina