[XOne] Vast in Splinter Cell:Pandora Tomorrow

Discussie in 'Games' gestart door Q-Dancer, 17 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Je kan ook gewoon onder die roosters gaan zitten, aandacht trekken en dan sneaky door alle hoofdjes een kogel boren :cool: Tenminste zo heb ik dat gedaan (k'had er ook een poos over moeten doen)

2. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    hoe werken de spoilertags? ik heb namelijk een vraag over het einde?

3. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    [ spoiler] hier je tekst [ /spoiler]

zonder de spaties:

hier je tekst

4. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    ff een vraagje:
    ik zit vast nadat die lift stil gaat staan in de laatste missie, als ik daaruit ben geklommen zie ik 3 van die rode mannen een is soth maar ik krijg ze maar niet dood. heeft iemand nog tips?
    /edit laat maar. ik heb het al gehaald

Laatst bewerkt: 4 apr 2004
  5. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Op dat stuk ben ik een heleboel keren stealth te weerk gegaan, maar toen ik boos werd omdat het niet lukte ging ik dus gewoon met grof geweld te keer en toen lukte het :cool:

6. Raad

Raad Quicksavoholic

Leuk Bevonden:
    0
    Voor als je écht écht écht niet meer verder komt:

Vóórdat je de lift ingaat, kun je beter eerst de deur uit lopen en de deur ernaast ingaan. Op de tweede en derde verdieping ligt op een raamkozijn genoeg ammo om het stuk te halen.
    Beneden heb je eerst met 2 guards af te rekenen die direct voor de lift staan, wacht wel in de lift want een derde komt eraan gerend. Da's gewoon een beetje mazzel hebben met hoe de kogels vandaag vliegen :p. Daarna echter, kun je het beste sneaken door het hele stuk. Als je onderaan de trap bent komen er 2 guards de hoek om gelopen, maar wees gerust: onderaan de trap is het stikkedonker. In het volgende stuk moet je heel erg stil zijn. Dit is nl een kamer waarin 2 guards staan en er 1 patrouilleert door de gang aan de rechterkant. Dus lastig. Zelf heb ik eerst de guard gesniped die het dichtste bij de deur stond, maar pas toen de patrouillerende guard het verste weg was, daarna de andere die in de kamer stond, vervolgens van veraf de andere die nog door de gang liep.

*Tip* nadat je ze alle drie uitgeschakeld hebt, pak je de ammo, granaten en ander spul (waaronder health aan de muur). Schiet daarna de lichten uit, zodat je een goede schuilplek hebt, ónder deze kamer */Tip*

Loop door de gang waardoor de enkele guard net patrouilleerde tot helemaal aan het eind, en maak nog steeds zo weinig mogelijk geluid! Negeer de doorgang aan de rechterkant. Aan het einde staat 1 guard die je zó kunt grijpen. Verder staan er in deze gang 3 guards, die je om beurten kunt snipen. Als je het er moeilijk mee hebt, kun je nu makkelijk naar de kamer terugrennen die je zojuist verduisterd hebt.

Nu resteren je nog 2 guards, die (meestal) in de buurt van de kamer die je zojuist genegeerd hebt lopen. Maar 2 guards kun je wel aan, toch?

Sorry voor zo'n lange spoiler 8) Maar zo is het wel duidelijk, hoop ik.

Laatst bewerkt: 5 apr 2004
  7. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    Re: kundang camp, indonesia

Ik heb hetzelfde probleem, ik ben boven langs gelopen en dan zie ik sodono met 2 soldaten staan, ik schiet een sticky cam tegen de verste muur aan maar wel inde buurt van hun.
    Dan krijg ik van Lambert op mijn kloten, en is het game over!:confused:

Wie kan mij helpen?_O_

8. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    by thr way; wat is een spoiler?
    ik zie alleen een groene balk!

9. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Als je het selecteerd kun je zien dat er een hele tekst onderstaat. Zodat het voor andere gamers ook nog leuk blijft, die het zelf willen uitzoeken.

10. balikaai

balikaai Dirk Jan = de Man

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij vertellen hoe je in level 8 airport op het laatste stuk bij die liften dat als je boven komt 3 van die terroristen moet uischakelen dan komt er op een gegevn moment een balkje waarin tijd begint af te tellen hoe kom je in dat stuk verder wat moet je daar ze maar doen en heo stopt dat tellertje met lopen???:confused:

11. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    en nu een keer met leestekens :{

12. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Je moet je benen optrekken aan dat balkje en dan komt er te staan dat je kan inclimben...En dat tellertje start als je word gezien door 1 van de mensen die boven je zit (ze hebben night vision)

13. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    En de teller stopt als je bij de ND133 bent.

14. balikaai

balikaai Dirk Jan = de Man

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij vertellen hoe je in level 8 airport in het laatste stuk. Bij dat stuk met die liften waarbij je helemaal naar dat trappenhuis klimt. Daar moet je 3 terrorristen uitschakelen ,maar dan als je gezien word begint er zo een balkje met tijd te lopen. wat moet je in dat stuk doen zonder gezien te worden en zonder dat tijdbalkje af te laten gaan ? en hoe kan je er voor zorgen dat als dat tijdbalkje al loopt hem uit te zetten?

15. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Wahaha hij doet het ook nog :cool: (verbeteren) Maar de antwoorden zijn al gepost > Je kan ook gewoon (zo deed ik het) Met grof geweld te keer gaan en ze, als je in die ruimte komt (met al die cathwalks) , Kan je ze neersnipen en dan kan je als je nog 30 sec. over hebt snel naar boven klimmen. En dan krijg je he eindfilmpje alweer :)

16. Raad

Raad Quicksavoholic

Leuk Bevonden:
    0
    Als je op het balkon zit, schiet je de sticky cam niet direct boven Sadono en de guards, maar meer naar de linkerkant en redelijk hoog. De muur heeft nogal een andere kleur, dus het is niet moeilijk om te zien :)
    Mocht je denken: welk balkon? Op het vorige pleintje met het grote, wapperende doek vindt je in de hoek, rechtstreeks tegenover waar je vandaan kwam een paal waar je op kunt klimmen (waar de spotlight op is gericht). Loop dan de catwalk af en ga aan het einde rechts. Et voila: balkon!

Laatst bewerkt: 6 apr 2004
  17. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik ben nu in de liften aan het klimmen .. waar moet ik heen de stroom is uitgevallen???

Laatst bewerkt: 6 apr 2004
  18. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Iets hogergelegen is een andere lift (als je met je thermal kijkt dan zie je een gebukt ventje in die lift). En daar moet je inklimmen of gewoon gelijk naar het dak vd. de lift klimmen, en dan kan je door een klein luik naar het laatste stukkie van de game :cool: Suc 6 !

19. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    is hij dan al afgelopen???

20. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    yup, het zijn evenveel missies als in deel 1 (als je de trainingmissie niet meerekent) Maar het lijkt veel korter :{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina