1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Vast in Splinter Cell:Pandora Tomorrow

Discussie in 'Games' gestart door Q-Dancer, 17 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. box_menno

    box_menno Fatboy slim addict..

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is zoon makkelijk spel...
    na 2 dagen zat ik al in het laatse level...
     
  2. Prie$t

    Prie$t Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het juist een dochter makkelijk spel.
     
  3. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    hoeveel levels heb ie dan? ben nu bij t tweede indonesie level
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    8 misies
     
  5. steev-o

    steev-o Not affraid to KILL

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom niet verder in Jeruzalem (4). Heb Dahlia Tal ontmoet en helemaal gevolgd, totdat ze zegt dat je via het dak moet gaan naar de Storage. Dat heb ik gedaan en dan zie ik haar weer in de steeg. Maar vanaf daar kom ik niet verder. Btw.. er lopen ook 3 agenten, maar die heb ik al neergelegd.
     
  6. Raad

    Raad Quicksavoholic

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je haar in die steeg weer ziet, ga je daarna toch gelijk naar die lift toe :confused: wat is dan het probleem? De oplossing voor het stukje na die lift staat een bladzijde of twee terug in één van mij posts, mocht dat het zijn.
     
  7. steev-o

    steev-o Not affraid to KILL

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    LIFT???? waar zit die dan? sorry voor de onkunde ;)
     
  8. Raad

    Raad Quicksavoholic

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar de dame voor stil blijft staan. Een soort kooi 8)
     
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Volgens mij zit steev-o op een andere plaats in het level, maar dat kan ik verkeerd hebben.
     
  10. Raad

    Raad Quicksavoholic

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    3 guards, steegje met een hek...kan niet missen volgens mij :eek:
     
  11. steev-o

    steev-o Not affraid to KILL

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja kan idd niet missen, maar als dat pokke-wijf niet doorloopt, dan wil het idd niet. Maar heb r extra veel kogels ingepompt, bij de lift. :D bedankt!
     
  12. Raad

    Raad Quicksavoholic

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Aah, mooi :D d'r verdiende loon O-)
     
  13. deckzwabber

    deckzwabber mooi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast bij het TV station (level 7 ofzo, weet niet meer)
    Op het eidne (denk ik dan) kom je via een ventilatietunnel bij de studio, waar Sadono en een paar guards staan en er nog een staat te filmen...Maar wat moet ik nu doen??? Ik heb al geprobeerd om met dat vreemde camera verstoor dingetje op die Camera te richten.....maar dat helpt niet echt (dat dacht ik ook al van-te-voren) en ik heb ook al geprobeert om via achteren Sadono te grijpen maar dan "spotten" die guards me?????
    help :'-(
     
  14. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is de manier waarop ik het heb opgelost:
    gewoon eerst die andere guards 1 voor 1 uitschakelen! door eerst in de schaduw te blijven(pas op voor het spot licht) en dan naar gangetje gaan.(een gang in het midden van de studio) daar kan je een schakelaar omzetten om de lichten uit te doen. dan komen er vanzelf een paar ventjes kijken. die grijp je en sla je neer. als sadano (of hoe die ook precies heet) dan klaar is met opnemen komt hij ook naar dat gangetje en daar grijp je 'm!(dus je moet snel zijn met die andere ventjes, je hoeft ze niet allemaal te pakken, als je sadano hebt dan kan je ook nog met je geweer een paar headshots maken }:])
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Daar hoef je niet moeilijk te doen want
    Je kan gewoon (als je via de ventilatie-schacht gekomen bent) Naar beneden springen ZACHTJES ! en dan helemaal achterlangs door het donker achter sadono komen. Ga dan achter het gordijn staan en grijp hem heel snel van achter, je kan hem nu ondervragen en door de retinal scanner gaan, onder het houten platform waar je op kwam toen je uit de schacht kwam, dan nog een klein stukkie lopen en je bent klaar. K'had er geen een voor hoeven doden
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2004
  16. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo heb ik het ook gedaan, je hoeft niemand uit te schakelen. Gewoon zachtjes doen en niet in die spotlight lopen.
     
  17. Kalasj

    Kalasj Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    eeh mensen: zit in lvl 4 in eruzalem en k moet volgens iemandbij een trpaje naar beneden om mijn wapen te halen: achter een shop bij een cia agent...
    waar moet k dan precies zijn: hoe ver k ook kom k kan het steeds nie vinden
     
  18. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    het is in een huisje met een gordijn ervoor, aan de rand van een plein
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Je kan het ook gewoon op die kaart zien > knopje back > Data > en dan die kaart en dan kan je precies zien waar die shop is, maar goed die missie is zooo liniear, dat je die shop niet kan missen :cool:
     
  20. Rachelle

    Rachelle XboxGirl

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen, kan iemand mij vertellen hoe ik het best uit die vrachtwagen kom? Ik wordt telkens gesnapt!! Kan een van jullie mij vertellen hoe jij het hebt gedaan? Alvast bedankt -x-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina