1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Vast in Splinter Cell:Pandora Tomorrow

Discussie in 'Games' gestart door Q-Dancer, 17 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eminembeek

    eminembeek Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen als ik op airport in los angeles bij het 2e save punt ben moet ik een kamer in waar een vrouw een kaart op de muur zit te lezen en een man achter een soort balie maar als ik die kamer in kom wordt er vrij snel alarm geslagen en dat mag niet wat moet ik hier doen wat is de beste tactiek
     
  2. eminembeek

    eminembeek Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen ik hoef het nie meer te weten ben er al voorbij
     
  3. eminembeek

    eminembeek Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    heb wel een andere vraag als in in LA aiport ben in die bagageruimte moet ik daar een tunneltje door en dan kom ik in een ruimte met ziekelijk veel beveileging en veel terroristen die ik moet doden als ik er een dood maak wordt er gelijk alarm geslagen hoe pak ik dit in godsnaam aan???????????? alvast bedankt
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Je kan, als je door het rechtse kleine baggage poortje komt, naar link in het donker kruipen > Dan trek je de aandacht van een "rode" guard (een terrorist dus) En daar schiet je een kogel doorheen > Dan klim je helemaal recht door het donker naar een paar rekken, daar klim je op, en dan schiet je die agent met een sticky-shocker > die "rode" guard verderop op die ook boven staat > neer met een Division-cam (vergeet niet om een kogel door de kop te jagen) > en dan maak je korte metten met die monteur beneden > En dan ten slotte die mafkees op die stoel.
    K'hoop je een beetje geholpen te hebben, je moet maar een beetje proberen want 't'is iss een kl*te stukkie
    SUC6 !
     
  5. deckzwabber

    deckzwabber mooi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0

    ik heb het heel anders gedaan namelijk
    ik ging de 2de bagage "roller" (of hoe dat ding ook heet) in waardoor ik meteen in het donker kwam. toen heb ik ff de route bekeken van de "rode" guards en toen kwam ik er achter dat die gast die op het begin praat als je die kamer inkomt ergens rechtsachter in de hoek gaat bij een paar dozen. en daar kan je makkelijk komen, gewoon de hele tijd in het donker lopen (naar rechts van de bagage "roller" dus) dan achter die kisten (waar tevens ook een sticky shocker ligt :cool: ) en dan weer doorlopen, over dat rek (ofzoiets, waar bagage opstaat tenminste) en dan w88 op die guard en dan neerknallen met sticky shocker en dan kogel.. dan loop je weer helemaal terug naar de bagage "roller" en dan helemaal naar links in de schaduw achter een paar kisten ligt een camera'tje , of iets anders...daar moet je weer natoe..in de schaduw, dan die gast in da stoeltje vastpakken en in de schaduw executeren (:9) en dan naar die onschuldige pipo fluiten...die je neerschiet met rubberen kogel. dan de trap op...lampje uitschieten (weet niet meer als er een lamp is) onschuldige guard K.O. meppen en die andere verlammen...klaar!

    de uitleg kan een beetje moeilijk te begrijpen zijn..maar zo is het mij makkelijk gelukt zonder het tig keer opnieuw te proberen.
     
  6. deckzwabber

    deckzwabber mooi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    hu....nu lijkt mijn "verhaal" een beetje gelijk op die van Mikey...ach tartaarsaus...
     
  7. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet je dat stuk oplossen bij de 'catwalk' in LA waar die ND133 staat?? Allemaal normale monteurs en terroristen lopen daar rond maar altijd word ik gezien of gaan ze meteen aftellen :confused: Echt een klote stuk :mad:
     
  8. pobo

    pobo Ganja User

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi

    ik nu bij de stukje waar drie liften staan en allemaal zijn ''not powerd'' want ik moet nog 3 teroristen doden die onder mijn zijn
    maar ik weet niet hoe ik ze moet doden met kogels lukt het niet.
    hij zegt""Use your
    binoculars with thermal vision on to ID Soth.maar wat betekent dat??:confused:
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2004
  9. deckzwabber

    deckzwabber mooi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    goed luisteren...voordat je naar beneden gaat (via de roltrap) zeggen ze dat je via het balkon met je thermal vision naar beneden moet kijken (en dan met verrekijker). En dan zie je drie rode mensen.... (dus als je met de roltrap naar beneden gaat naar beneden kijken door die lakens heen
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Tja, dat heb ik eeb paar keer rustig aan geprobeerd en dat wilde ook maar niet lukken. Toen dacht ik; Laat ik eens voor de 'lol' met grof geweld tekeer gaan ...... toen lukte het wel.
    Toen ik uit dat gat kwam (aan het begin van het stukkie) was ik gelijk naar rechts gekropen (onder die lamp door) En toen had ik ze neergeschoten (ik had daarnolg 34 sec. over, en dat was precies genoeg om het te halen)
    Suc6
     
  11. eminembeek

    eminembeek Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik bij die roltrappen naar beneden ga kan ik langs die eerste cam komen maar die tweede cam snapt me
    wat moet ik doen?
     
  12. eminembeek

    eminembeek Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel die 2 cameras bij de liften
     
  13. eminembeek

    eminembeek Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    alle liften zijn out of power dus hoe kom ik beneden om die rooie gastjes te killen help me alvast bedankt
     
  14. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Met je camera jam die camera uitschakelen, dan onder die camera gaan zitten en laten opladen en dan weer hetzelfde en dan die lift in die daar is.
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Niet, je moet eerst beneden met je thermal en je verrekijker soth identifiseren (of hoe je dat dan ook schrijft) En dan doen de liften het weer, Schiet met je pistol de lampen uit en dan kan je gewoon die ruimte inlopen.
     
  16. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je de kogels besparen en gewoon de camjam gebruiken.
     
  17. eminembeek

    eminembeek Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    oke daar ben ik nu voorbij en dan opgegeven moment komt mijn lift vast te zitten en dan moet ik eruit en dan moet ik naar zon ruimte klimmen waar 3 terroristen zijn en 2 gewone monteurs zijn wat moet ik hier doen wat is de beste manier om die terroristen te killen
     
  18. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Sorry..maar het is toch veel leuker om het zelf uit te spelen in plaats van iedereen steeds vragen :{
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Man als je ff de pagina iets omhoog doet dan ben je deze vraag al 3087635026 keer tegen gekomen ! :{
     
  20. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    maar als je niet verder komt dan is het niet leuk
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina