ik ging de 2de bagage "roller" (of hoe dat ding ook heet) in waardoor ik meteen in het donker kwam. toen heb ik ff de route bekeken van de "rode" guards en toen kwam ik er achter dat die gast die op het begin praat als je die kamer inkomt ergens rechtsachter in de hoek gaat bij een paar dozen. en daar kan je makkelijk komen, gewoon de hele tijd in het donker lopen (naar rechts van de bagage "roller" dus) dan achter die kisten (waar tevens ook een sticky shocker ligt
) en dan weer doorlopen, over dat rek (ofzoiets, waar bagage opstaat tenminste) en dan w88 op die guard en dan neerknallen met sticky shocker en dan kogel.. dan loop je weer helemaal terug naar de bagage "roller" en dan helemaal naar links in de schaduw achter een paar kisten ligt een camera'tje , of iets anders...daar moet je weer natoe..in de schaduw, dan die gast in da stoeltje vastpakken en in de schaduw executeren (
) en dan naar die onschuldige pipo fluiten...die je neerschiet met rubberen kogel. dan de trap op...lampje uitschieten (weet niet meer als er een lamp is) onschuldige guard K.O. meppen en die andere verlammen...klaar!