Vasteloavend (carnaval)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Benneke, 4 feb 2004.

1. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ut is bienoa vasteloavend. En iech hub der hendig zin in. Mit m'n vrun op stap door Mestreech, drei daag lank. Ut geiht weer geweldig weure. En lekker laank mit d'n draank :cool:
    Wéh geiht nog mier vasteloavend vieren?

-------------------------------------

Het is bijna carnaval. En ik heb er zin in. Met mijn vrienden op stap door Maastricht, drie dagen lang. Het gaat weer geweldig worden.
    Wie gaat nog meer carnaval vieren?

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    denk het niet

denk het niet. Tis hier een beetje opgedeelt in bepaalde groepen en hier heb je net 3 huizen op rij die daar een beetje buiten vallen. De rest viert het wel fanatiek. Mischien nog ff beetje kijken naar de optocht. Ben er zelf ook niet zo fanatiek aan :)

3. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    hoera hoera \o/ Dit weurt weer fees. Zoas Benneke al zeat 3 daag flink dr tege aan :D Ich goan es gebruukelik noar Mestreech um doar flink los te goan :)
    Ich weit alein nog neet wie ich mich goan verkleije.. Hmm as eemes een leuk idee heat wer ich ut waal!..
    Kortum, ut weure weer drie zaate daag! en doa verheug ich mich op :)

Alaaf!

4. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Oef, wat een dialect. :+

Ik ben ooit eens op visite geweest in Tegelen, onder Venlo. Zodra ze omschakelden in Limburgs, moest ik aandachtig luisteren om wat flarden van Nederlandse zinnen op te vangen. :)

In ieder geval vind ik carnaval altijd onwijs gezellig, ik heb er ook speciaal voor vrijgenomen van mijn werk. Ik zit hier helaas net op de grens, in Nijmegen wordt er een optocht gehouden, en 's avonds natuurlijk druk gefeest, maar daar houdt het op. Zelf ga ik carnaval vieren in Nijmegen, in Duitsland, in een plaatje hier dicht in de buurt en heeeeeel misschien nog in het zuiden van Limburg. Ik heb er zin in! :)

Alaaf! *)

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    OMG, dat Limburgse taaltje moeten ze echt afschaffen 8)

Carnaval doe ik niet aan ,hooguit 1 avondje ofzo, gek doen en bier drinken kan ik het hele jaar door wel :D

6. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DOED, Limburgs 0wnt!!!

als ik benneke zo hoor praten, dan krijg ik er wel zin in.. Kijken of ik weer een dagje ofzo ga noar Mestreech :cool:

7. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Don't fuck with us :eek: :9

Maar met Carnaval drink je nog veeeeeeel meer dan normaal :p En het is veel gezelliger.

8. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe 3? dagen maar bij ons 4 met komende zondag erbij 5 :9

Dus hier wordt iets meer gefeest :cool:

9. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    ja maar officieel duurt het 3 dagen

10. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Stjomme Hollendjer
    Ik kan geen plat:p

Maar ik ga met carnveval uit met wat vrienden, misschien dat ik Benneke weer eens tegenkom.

11. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    echt iedereen die ik ken heeft r zo'n zin in, en ik vind t dus echt nix aan (joa, t ken auch wel in ut plat, maarja, ich weit neet hoe ze dan alles mos sjrieve en des mesjien auch neet zo dudelijk vur de neet limburgers)

owja, en nix tegen limburg hè

12. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Iech mot ierlijk zigge. Iech vier ut auch 5 daag. Vriedig hub iech ut carnaval schoelfeest, en zoaterdig goan iech noa ut carnavalsfeest in de Smid.
    En iech bin noe ékere zoaterdig mit de zaate hermenie op stap.

Alaaf*)

En unne toesj

tataa, tataa, tataaaaaaa.:cool:

13. edding3000

edding3000 Guest

Jajaja, En ook in noord brabant wordt het gewoon gevierd...
    Ik ga 4 dagen de beest uithangen. Liters zuipen, Nog meer liters zuipen. Beetje de playah uithangen...
    Karnevaal is HET feest mensuh!!!
    Moar euj den Nhele gevolg proat ok zoow eujlemoal op zuhn boers... Niet dah dah muhniets koan moaken, want uht goet toch om uht bier...

14. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    WAAROM woon ik nou in het saaie drenthe :mad:
    Een feest zoals carnaval wil ik ook een keer meemaken, maar hier hebben we dan niet gelijk vakantie als met het zuiden, gaat echt nergens over. Lijkt me echt cool, paar dagen verkleed rond lopen, lekker feesten :cool:

15. slicer

slicer iech bin de beste

Leuk Bevonden:
    0
    vind het erg om te zeggen
    maar als maastrichtenaar haat ik carnaval

dat word drie dagen films kijken

enne bier dat getapt word met carnaval bevat minder alcohol,zodat je meer kunt drinken en later omvalt
    hahahaha

16. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Sjonge jonge.. unne sjeng deh neet van carnaval hilt ;)
    Hehe.. vreuger vong ich ur auch niks aan maar toen ich einmaal uns woar geweas kos ich neet mje zonder :p
    En die gaste oet ut noorde weite neet wat se misse :D

17. Mauriz

Mauriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Carnaval is cker 1 van de beste feeste. Ga me zeker weer lekker kapot zuipe, heb er nu al zin in 8)

18. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    *nodigt Blokkie als internet buddie oet :cool:

19. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Carnaval,Carnaval,Carnaval!!!!! Is echt leuk. Ich en mien vreung gond os wer kapot zoupe. Wel handig dat ik dicht bij de grootste kroeg in de buurt woon.

20. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dat dialect mogen ze van mij afschaffen :cool:

Anyway, hier in Zeeland hebben de "wannabe populaire jongerenkroegen" wel is aan het begrip carnaval geroken, maar hier is het dus daadwerkelijk niks.. Jammer :)

Maar ik zal het toch gaan vieren met flink wat drank, ook al vier ik het dan in me eentje :)

Deel Deze Pagina