1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vastlopen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dawn, 20 apr 2003.

1. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb toch nog ff terug gelezen, maar echt bijdehante reactie niet gezien hoor :confused: maar 2 keer kan natuurlijk nog incidenteel zijn

2. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    dat staat in die boekjes van je Xbox ja, maar ik weet vrij cker dat het 2 jaar is.. verkoopster zei toen tegen mij 2 jaar (cker weten goed verstaan) en toen zag ik later in zo'n boekje die je bij je Xbox krijgt 1 jaar garantie, dus toen begon ik te twijfelen, maar ik heb het al van meerdere mensen op het forum gehoord.. maar goed, ook al is het een jaar, als ze gewoon nog ff een week of 2 wacht is er niks aan de hand..

3. Austin_77

Austin_77 Ford focus RS

Leuk Bevonden:
    0
    2 jaar garantie kan kloppen. Heeft te maken met dat je van een electronisch produkt mag verwachten dat het niet binnen 2 jaar kapot gaat of storingen vertoond.

4. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    zijn gewoonn regels binnen de EU dat alle elektronische apparatuur vanaf januari 2002 (dacht ik) 2 jaar garantie (STANDAART) hoort te hebben.

5. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Bij mij is ie in 11 maanden 5 รก 6 keer vastgelopen. Vooral bij splintercell loopt ie vaak vast... Ik zal als ik jou was nog ff door gamen, als het probleem zich voor blijft doen, M$ service bellen.

6. General Chaos

General Chaos I'm Back!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ZO k*t. 8)

7. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    nee het is toch 2 jaar mensen, in het boekje staat misschien dat het maar 1 jaar is maar in nederland krijg je officieel gewoon 2 jaar garantie op elektronica zoals de xbox.

[edit]
    mmm de reactie van ID&T Rulez over het hoofd gezien.
    [/edit]

Laatst bewerkt: 21 apr 2003
  8. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    misschien verschilt het ook gewoon per deel van de xbox?! controller/kabels/procesor hoeft natuurlijk niet dezelfde garantie te hebben

9. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    haha ja dan kom je bij de winkel en ze je ja hij doet et niet, maar ik heb toch nog garantie... zegt de verkoper ja jongeman je hebt nog wel garantie op je processor maar niet op je dvd drive, dus hier heb je een nieuwe processor knock yourself out...

Nee dan zit er echt wel op het hele pakket 2 jaar (of 1, ik geloof at van die 2 jaar niet helemaal)...

10. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    nee lijkt me idd sterk dat het daarin verschilt. bij spellen heb je natuurlijk wel minder lang garantie, als ik me herinner 90 dagen. maar er zit toch echt 2 jaar op, ik heb van verschillende mensen vernomen die al langer dan 1 jaar hun xbox hadden en toch gratis reparaties kregen.

11. KiLLerKnight

KiLLerKnight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand hulp vraagt omdat zijn XBox vastloopt en iemand zegt dat zijn XBox nooit vast heeft gelopen of zelfs dat hij niet begrijpt waarom mensen hun XBox vast laten lopen, dan vind ik dat een bijdehande opmerking. Het is niet bepaald hulpzaam voor degene met het probleem. Net zoals iemand uitlachen die net over een bananenschil is uitgegleden, maar dan nog erger omdat als je nieuwe XBox vastloopt je zelf er niets aan kan doen.

En als je een nieuwe XBox koopt, dan heb je het recht om te verwachten dat hij het doet, dus of het incidenteel of structureel is, dat maakt geen moer uit.

12. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Als je zeker weet dat je Xbox niet vastloopt door de warmte (dus dat hij genoeg ruimte voor koeling heeft), dan ligt het of aan het spel (bug?), of als het bij meerdere of alle spellen gebeurd ligt het waarschijnlijk aan de DVD-drive, dat is een bekend probleem bij de Xbox.. De DVD-Drive wordt gewoon gratis i.v.m. garantie door MS zelf vervangen.. Wat je dan moet doen is de Xbox support hulplijn bellen, je serienummer doorgeven, en ze sturen je een doos op waarmee hij opgehaald wordt en binnen een week heb je hem met een nieuwe DVD-drive weer terug uit Duitsland (daar gaat ie heen voor reparatie)..

Dit is een ervaring van een maatje van me, wiens Xbox opeens helemaal geen CD/DVDs etc meer las.. Mijn eigen Xbox doet het al ruim een jaar prima zonder problemen..

Laatst bewerkt: 22 apr 2003

Deel Deze Pagina