1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vastlopers bij pm'en

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Securer, 22 aug 2005.

1. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd had een vet grote pm gekalkt gotverdomme :/

Komen de PM's wel aan ?

2. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Potjandorie, had ik vanmiddag ook. Kreeg een PM van iemand. Uitgebreid verhaal terugsturen, loopt ie vast. Op m'n 2e explorer op m'n balk ga ik dan ook maar naar XBW stuur ik die PM nog een keer want die andere bleef maar duren. Verzend ik hem is die andere als net verzonden die al 10 minuten vast stond! :mad: Ik weet niet of hier een oplossing voor is?

3. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Conclusie is in ieder geval dat het een forum bug is (al dan niet veroorzaakt door een ms/java update) dus de coder kan aan de slag ;) **Keep us posted**

laatste update: op mijn werk heb ik het probleem niet! Thuis is mijn machine up to date met microsoft patches, op mijn werk de clients niet volledig. Thuis is XP en werk Win2k. Mogelijk verband? Als iedereen die het probleem heeft nu eens zijn specificaties post dan kan een programmeur gerichter zoeken.

Ik doe de aftrap wel:

Taal: NL
    Patches: SP2 + volledig geupdate tot en met vandaag
    Java: J2SE 5.0 update 4

Laatst bewerkt: 22 aug 2005
  4. TheEvilCuber

TheEvilCuber Now Im Nothing

Leuk Bevonden:
    0
    Of je gebruikt een echte browser natuurlijk..

www.getfirefox.com

Ik denk echt niet dat het aan de code ligt, eerder aan spyware op de pc en in de browser.

Ik heb/had namelijk nergens last van vandaag / gisteren.

Laatst bewerkt: 23 aug 2005
  5. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nou ik heb het zojuist nog gehad. Zowel met Firefox, Opera en Internet Explorer. En alles is vrij van spyware :).

Verdere info:

OS: Windows XP professional (OEM) SP2 + recente updates
    Taal: NL
    Java: J2SE 5.0 update 1

6. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat jij er geen last van hebt betekent weinig he. Vandaar dat we er achter willen komen wat de mensen die er wel last van hebben aan overeenkomsten hebben.
    Als je je post nog een beetje nuttig wilt maken vermeld je erbij wat voor OS e.d. jij hebt. Spy- en andere Malware is niet aan de orde.

7. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Gotverdmme nu deed hij het natuurlijk wel ...en ik heb in de pm gezet dat het een test was of het goed zou gaan en dat ik het hele verhaal een andere keer opnieuw zou typen.

8. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Bij mij lijkt het nu weer goed te werken. Bij de rest ook?

9. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    vandaag heb ik veel vastlopers gehad bij het replyen en nieuwe thread maken. PM's stuur ik sinds gisteren niet meer.

10. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij loopt ie ook nog wel eens vast, maar alleen als ik quote's laat staan. Als je de PM's kort houd en niet qoute geeft het geen problemen.

11. Thunder2005

Thunder2005 Xbox User

Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik bij me vriendin zit met ie heb ik er last van, thuis met firefox heb ik er nog geen last van gehad, ik zou niet weten waar het aan licht maar het is zeer vervelend...

12. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er wel last van als ik redelijk grote tekst wil posten (dus niet pm-en). Of het nou aan dit forum licht of asn IE kan me niet schelen, maar het is wel kut. Kan ik die hele tekst weer opnieuw gaan schrijven... :mad:

13. Thunder2005

Thunder2005 Xbox User

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is waar, daarom kopieeer ik het maar tegenwoordig als ik een grote tekst hebt getypt voor de zekerheid... er moet iig wel een oplossing hier voor komen vindt ik...

14. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    jezus. Ik kan mn sig niet meer fatsoenlijk aanpassen, ik kan niet editten in mn rijmtoernooi.

Ligt dit alsnog aan xbw of moet ik de fout in mn pc zoeken?

15. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Zo te horen ligt het aan XBW. Maar dat weet ik niet zeker, Jorrit is nu op vakantie dus jullie moeten het jammer genoeg nog even zo doen, als julie updates hierover hebben horen we het graag.

16. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik denk het ook. Veel mensen hebben hier last van en niet op andere fora. Gelukkig heb ik er geen last meer van. PM's versturen gaat nu gelukkig lekker vlot. Hoop dat Jorrit er nog wat aan kan doen voor de mensen die er nog last van hebben. Kan ik m'n PM's tenminste ook eens ontvangen :cool:

17. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Goed dat je even reageert. Is niet onoverkomelijk, alleen lastig. We zullen zien of Jorrit er iets mee kan en als er wijzigingen zijn dit hier posten (en er geen klaagdraad van maken ;) )

18. Thunder2005

Thunder2005 Xbox User

Leuk Bevonden:
    0
    Als je lang genoegd wacht krijg je vanzelf de melding van als een bevestiging wilt hebben... hij loopt niet vast en ik denk dat het probleem bij de database ligt.

19. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Zet je popup blokkering eens uit voor forum.xboxworld.nl en forum.xbw.nl

20. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Stond/staat voor forum.xboxworld.nl al uit. Zal eens gaan testen of de andere verschil uit maakt. Lijkt me wel sterk want ik gebruik de link xbw.nl zelf niet (of dit moet ergens verborgen in de code van het forum nog zitten).

Deel Deze Pagina