1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

vastlopers in SC

Discussie in 'Algemeen' gestart door nycity, 23 dec 2002.

1. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij is hij ook nooit vastgelopen, maar alleen tijdens het eindfilmpje op het eind begon ie te flikkeren dat is eerder een sofwarefout dan een hardwarebreuk

2. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Niet iedere DVD-drive is hetzelfde. Ook al is het type hetzelfde......de 1 heeft er nou eenmaal last van, de ander niet.....
    jammer maar helaas :{

3. supermiepie

supermiepie born to play

Leuk Bevonden:
    0
    En zo is het Robhimself, het ligt inderdaad aan welke drive je hebt en hoe de dvd is gebrand.:)

4. Robhimself

Leuk Bevonden:
    2
    nou, niet zozeer aan welke.....zet maar ns 2 XBOX-en met beide een Thomson drive naast elkaar......de een zal sneller en stabieler zijn, terwijl de andere minder herrie maakt (om maar wat te noemen).

5. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb 1 keer een vastloper gehad bij het laden, dat duurde in elk geval zo lang dat ik em ff opnieuw opstartte

6. SplinterCell

SplinterCell Guest

Die van mij liep op het begin vaak vast nu niet meer.
    Gezien de vele vastlopers zijn een heleboel spellen zo ligt cker niet aan de xbox zelf...

7. Robhimself

Leuk Bevonden:
    2
    jazeker wel! Sommige lees mijn verhaal over het DVD gebeuren maar....als ze de xbox beter hadden getest, was dit probleem niet zo veelvuldig aanwezig geweest....tis gewoon de laser-afstelling op sommige drives

8. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, ik heb veel geluk. Mijn XBOX is nog NOOIT vastgelopen en ik heb hem al meer dan 6 maanden. Alleen bij de DVD Lord of the Rings hapert ie soms op hetzelfde punt.

9. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Dat zal waarschijnlijk aan de disc liggen, of er zit een krasje op of het is het punt dat de disc naar de tweede laag overgaat.

10. Widowmaker

Widowmaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook last van je ziet nog net geen blauw scherm met een fout melding er op HA HA !!!
    Het is trouwens het eerste spel van er last van heeft.

11. Widowmaker

Widowmaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: vastlopers in SC

ps ik ben trouwens een zeer tevreden xboxer hoor !!!!

12. Widowmaker

Widowmaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb ook een paar een vast loper gehad en ook dat getik is soms erg irritant zeker als je (eigenlijk Sam of....) erg stil loopt.
    Ik vind dit wel een klein foutje in de persing of zoiets !!!

13. Godd

Godd Listen to Godd

Leuk Bevonden:
    0
    nu we het toch over die CD drives hadden. Er werd eerst gezegt dat als je cd drive in 5 sec open gaat dat je dan geen thomson hebt maar die heb je dan juist wel, die van mij gaat in 5 sec open en is een thomson.(heb hem open gemaakt voor wat modificaties)

14. X-Player

X-Player Jay S NL

Leuk Bevonden:
    0
    wtf zit jij te lullen tobhimself!

Lasertje los whaahahhahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah....

De DVD-drive die er in zit in al helemaal geoptimaliseerd, en als ie dus vast loopt ligt het zoals al dus gezegd is aan de manier van branden.
    v.b:
    x=data
    o=ruimte

Jij heb een cd dir brand je zo:
    xxxxxxxoxxxxooxxxxxxxxxxxxxxxxxoxxxxxxxx; je laser heeft dan minder moeite om alles te lezen omdat het aan elkaar zit.
    maar als je dit heb:
    xxxoooooooxoooxxxoxxxoxxxoooooooxxooxxxxxxxxxl; dan moet je laser vaak "verplaatsten" om de data als nog te lezen dit zijn de vastlopers.

Dus denk ff na voordat je wat zegt, anders kan je net zogoed die dingen ook niet verschepen, en niet naar lans gaan c'mon hey...

15. Robhimself

Leuk Bevonden:
    2
    Leer jij ns lezen, vriend. Dat zeg ik nergens ;) En verder klopt mijn verhaal in grote lijnen met de jouwe, dus zeggen dat ik mn info moet checken, betekend dus dat jij dat ook maar ff moet doen ;) Want ik zeg exact hetzelfde (sectoren) als dat jij laat zien :D lezen is soms ook een vak, nietwaar?

Laatst bewerkt: 26 dec 2002
  16. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist splinter cell uit de verpakking gehaald en voor het eerst gespeeld. Nu zou ik het op zich wel leuk vinden om die intro van de game te kunnen zien, maar helaas loopt ie om de twee tellen vast. Erg jammer.

Ik besloot dus maar direct te gaan spelen en wat schetst mijn verbazing, bij elk tussenstukje loopt ie vast..

Nieuw uit het doosje, geen krassen..

niks aan het handje...maar geen normale splinter cell

m-X

edit

Ook tijdens het saven, waar die automatisch bij het training gedeelte om vraagt loopt ie om de haverklap vast.

Laatst bewerkt: 24 jan 2003
  17. djlaulau

djlaulau Lamlendigheid

Leuk Bevonden:
    0
    oh

Nouh al 1000000 mensen hebben gezegd dat ze wel/niet problemen hadden, dus zal ik dat ook maar doen :cool: ik heb dat nog nooit gehad, ook niet met SC. Oh jah 1 keer bij Tiger Woods PGA Tour 2003! Maar toch, ik vind het wel slecht! Bij mijn vriend ging de xbox een keer gewoon niet aan. Hadden ze gebeld, hadden ze hem opgehaald, bleek het een totaal onbekend virus te zijn! Je denkt, ah dat is iets vet goeds en totaal nieuws dat nooit vastloopt, loopt hij gewoon wel vast! wel een beetje gierig

18. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox is nog nooit vastgelopen, op een keer met Splinter Cell na. Zal dus wel aan de game liggen.

19. Xbox is RAW

Xbox is RAW The Rock

Leuk Bevonden:
    0
    IK heb nog nooit een vastloper gehad met geen enkel spel:)
    Gelukkig maar8)

20. Spiderstyle

Spiderstyle Shit Happens!

Leuk Bevonden:
    0
    Never last gehad van vastlopers.. En ik heb al heel wat verschillende spellen gespeeld in heel wat uurtjes..

Deel Deze Pagina