vooral via de pm gegaan dus dan schiet het niet op he. dan accepteer het forum hem niet al slechte deal!
Haha Als hij niet op schriftelijke brief reageert gewoon even aangifte gaan doen, de rest volgt vanzelf
Hoe bedoel je? en elementeza dacht kan wel gaan zeuren in de niet vertrouwbaar maar misschien trappen er hier dan alsnog mensen in!
Jah , ik stuur mijn dingen gewoon eerlijk om anders gaat niemand met mij willen ruilen en als iemand zijn afspraken niet nakomt en ik heb zijn adres , dan kom ik hem halen !
met aangifte kom je nergens. de popo zegt gewoon dat je dom gehandelt hebt waarschijnlijk. je moet em gewoon opzoeken en je piemel in z'n nek leggen als ie het niet geeft en anders neer hoeken!
Precies , als iemand mij oplicht ik neem mijn vader en paar van mijn vrienden die lol willen hebben mee , dan zien we wel.
hahahaha maar dan is hij dood! en scarface, voor godfather is het me die reis echt niet waard hoor...
Niet alleen voor als hij ook een paar mensen daar heeft , altijd een back-up plan voor als het mis gaat. En vegeta ik zou voor elke cent naar maastricht reize xD
hmmmz zou misschien 10tje voor die game krijgen als ik hem zou verkopen dus dat kost me kaartje of me bezine alleen al. Heb even nagedacht en denk gewoon dat ik vanaf hier me piemel in ze nek leg!