1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Veel lage cijfers voor Xbox-games

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 24 jun 2003.

  1. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus omdat de xbox nieuw was, moest hij kritiek krijgen. En nu hij al wat langer op de markt is, is deze kritiek weg......Hmm rare gedachtegang bij GQ en bij jouw ;)
     
  2. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar jullie zijn t denk ik allemaal wel met me eens, PS2 met Xbox vergelijken is een Ferrari(xbox voor de duidelijkheid) vergelijken met een lelijke ouwe eend. Dat zullen de Pro-Ps2bladen nooit toegeven
     
  3. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Hmmm.... voor een intelligent gesprek moet ik blijkbaar weer tegen mezelf gaan praten. ;)

    Alle nieuwe consoles moeten zichzelf bewijzen. Ze kondigen zichzelf met veel bombarie aan en dan wil het nog wel eens zo zijn dat mensen kritische stukjes plaatsen over dingen die in hun ogen beter had gekund. Een voorbeeldje: De grote controller die er standaard bij werd meegeleverd was gewoon niet goed doordacht en kreeg daarom terecht kritiek in mijn ogen. Persoonlijk had ik er niet zoveel problemen mee, maar veel mensen wel dus was het terechte kritiek. Ik snap ook eerlijk gezegd niet wat jij nu precies bedoeld met je tekst aangezien het nergens opslaat. Als je dit namelijk uit mijn eerdere tekst opmaakt is dat behoorlijk :{ .

    En Robbertos.... uit je laatste post blijkt wel degelijk dat je een zielige fanboy bent.
     
  4. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Neejs nie, want ik spreek gewoon de waarheid. Ben echt geen kei grote fanboy ofzo hoor. Tis gewoon zo, kan toch niet liegen, wel?
     
  5. Wulf

    Wulf Gras snoeien? 1€!

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het is over het algemeen bekent dat xbox degelijk wel beter is, maar om dan een vergelijking te maken van xbox=ferrari en ps2=lelijke ouwe eend, nee..., zeg maar; de ps2 is een mooi opgepoets volkswagentje:)

    Don't flame me, i'm innocent!
     
  6. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok die eer geef ik ze dan nog wel :p :D 8)
     
  7. William

    William -

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    1
    Toch jammer dat zo'n originele vraag over 't reviewen van _games_ moet uitlopen op het vergelijken van stukken _hardware_ (zonder dat we ze beiden hebben), en 't geven van meningen over spellen die we nooit echt gespeeld hebben.

    William
    p.s. de PS2 was bij de introductie duur omdat (a) er weinig concurrentie was (alleen de Dreamcast, PC-s hadden ook moeite die graphics te leveren) en (b) losse DVD spelers ook nog duur waren.
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Een nog groter nadeel is dat xbm te pro xbox is.
    Spellen krijgen heel snel een goed cijfer.
    En die cijfers van de Gamequest zijn niet onterecht, maar terecht.
    Bv. SOF 2 op de xbox is ook gewoon een matige game, die na mijn gedachte nog te hoog heeft gehad.
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    EN waarom kan je ze niet serieus nemen??
    Omdat hun mening jouw niet aanstaat???
    Waar slaat dit op??
    De grote controllers waren gewoon onhandig
    De xbox ziet er niet super cool uit
    Blinx is gewoon een slecht overgehypte game
    Splinter Cell was niet wat ze ervan hadden verwacht
    En Halo was het ook niet waard om een xbox te kopen, want ikVIND Halo een slecht game.
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het zal wel joh
     
  11. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    irritatie alom...

    Ik vind het eerlijk gezegd ook hoor , dat die cijfers vooral in gamequest van xbox games aan de lage kant zijn.

    Als ik dit allemaal lees vind ik t zeer kinderachtig allemaal.
    Bovendien is er ook nog verschil tussen iets niet leuk vinden, of of iets daadwerkelijk geen kwaliteit heeft.
    Volgens mij heeft xbox en z'n games wel degelijk kwaliteit
    en zijn die lage cijfers slechts gebaseerd op meningen van mensen die de xbox in zekere zin niet kunnen waarderen.

    Triest dus gewoon!

    Laat ze doodvallen met die cijfers van ze :)
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind dat de Gamequest in het algemeen goede cijfers geeft.
    Als je een goede website zoekt kijk dan op www.ign.com

    ???
     
  13. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Natuurlijk knul en gelukkig geven al die andere bladen superhoge cijfers aan XBox games. Maar zal ik je eens een geheimpje verklappen.... ze doen dat bij de GameQuest expres. Vinden ze namelijk leuk joh, om XBox fanboys te stangen. Nu aan niemand verder vertellen hoor.


    Ik zal er maar bijzetten dat de bovengenoemde tekst sarcastisch bedoeld was. Het zal me namelijk niet verbazen dat bepaalde mensen hier het nog serieus nemen ook. Van hun intelligentie moeten ze het namelijk niet hebben.
     
  14. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    knul??????????
    Heb je naast je internet ook nog zo'n grote bek kneus???
    Xboxfanboy
    Nou dacht het niet he..
    Ik ben al wat ouder dan jij denkt, dus dat is niet bij mij van toepassing.
     
  15. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet maar het lijkt soms wel of ze dat express doen hoor 8) . Nee maar wat ik gewoon bedoel is dat ze sommige games op de Xbox een te laag punt geven. PS2 krijgt vaak hoge punten, bij sommige games slaat dit werkelijk waar nergens op. Maar ja tis nou eenmaal zo, kijk liever op t net
     
  16. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    En dat is nu bij jouw en vele andere hier het probleem. Dit is onterecht en dat is onterecht, maar ondertussen geen voorbeelden geven. En kom nu alsjeblieft niet aan met een voorbeeldje waarbij een game die jij goed vind net een ietsje te laag cijfer heeft gekregen. Dus geef maar eens een paar concrete voorbeelden. En het is trouwens al zo vaak door (intelligente members hier) gezegd dat je niet alleen naar de eindcijfers moet kijken, maar naar de redenen hier achter.
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2003
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Idd!! Ze geven geen voorbeelden.
    Het is echt nooit goed! Dan vinden jullie het weer te hoog en dan weer te laag.
    Begin anders zelf een blad.
     
  18. Wulf

    Wulf Gras snoeien? 1€!

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar dit lul je, xbox magazine is helemaal niet te pro xbox, anders zouden ze bijv: Halo ook geen 8.5 geven maar eerder iets in de 9, xbox magazine geeft eerlijke en terechte cijfers, iets wat ik van gamequest nog niet zo zeer kan zeggen, ik koop de gamequest ook niet meer, maar lees hem ff in de winkel, lach, en leg hem dan weer snel weg, maar xbox magazine is echt niet super pro xbox, dat wou ik maar ff zeggen..

    Ik snap trouwens niet waarom jij nog op dit forum post, de helft van je post zijn tegen xbox, maar wel ps2, Mijn god het staat zelfs nog in je sig! ps2 dit, ps2 dat, ps3, ps2 network gaming enz, de rest vind ik wel in je posts terug...
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2003
  19. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Weer zo iemand die een blad ergens van beschuldigd, maar geen bewijzen kan leveren. Ongelooflijk hoeveel zielige blaters er hier op dit forum rondhangen.
     
  20. Wulf

    Wulf Gras snoeien? 1€!

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, wou je zeggen dat dit niet waar is, xbm geeft degelijk wel terechte cijfers, en gamequest naar mijn mening (en die van wel meer zo te zien) niet, bewijs, hoe moet ik je nu bewijs opleveren, moe'k je een exemplaar opsturen ofzow? Lees het maar eens, weet je meteen waar ik het over heb. En jij moet je grote bek eens houwe over andere members, als jij het niet met ze eens ben is het opeens '' wat een zielig persoontje'' , in mijn ogen ben jij de enige zielige hier, sorry hoor maar..
     

Deel Deze Pagina