Kijk als dit jouw persoonlijke mening is dan is dat prima, maar dat is dan nog geen reden om het blad GQ de grond in te stampen of wel? Jij vind dat bepaalde redenen nergens opslaan terwijl ik of iemand anders het er wel weer mee eens is. Bijvoorbeeld: Veel spelers vinden de vrijheid in Morrowind best wel verwarrend en dan met name in het begin, Blade 2 bestaat toch ook bijna alleen maar uit vechten of niet? en bij DOAX gaat het toch ook niet echt om het volleyballen of wel soms?
En wat betreft de eindcijfers voor bepaalde games die jij aangeeft. Je moet cijfers tussen de XBox en de PS2 niet vergelijken, maar apart bekijken. De XBox is nu eenmaal krachtiger en zal bij multiplatform games zoals Rocky en Battle Engine Aquila waar de graphics onderling maar weinig schelen dus automatisch een lager cijfer krijgen omdat die niet het onderste uit de kan haalt bij de XBox terwijl dat bij de PS2 minder opgaat omdat die nu eenmaal minder krachtiger is snap je? Vervolgens zeg je dat voor bepaalde games een te hoog cijfer wordt gegeven omdat jij dat toevallig slechte games vind, maar dit hoeft toch niet voor een ander te gelden of wel soms? Ik heb die Jurrasic Park game bij een maat gespeeld en ik vond het dus wel een verdomd aardige game en het eindcijfer van een 7,5 vind ik dus gewoon terecht terwijl ik Dead to Rights weer een waardeloos spel vond. Kortom iedereen heeft zijn eigen mening en dat respecteer ik, maar ik kan het niet verdragen als een goed blad als de GameQuest hier wordt uitgemaakt voor anti-XBox of pro-PS2 als dat gewoon niet waar is.
Laatst bewerkt: 28 jun 2003