1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Veel lage cijfers voor Xbox-games

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 24 jun 2003.

  1. Wulf

    Wulf Gras snoeien? 1€!

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was trouwens ook wel zeer tevreden over sommige reviews, zoals die van max payne(8.1), THPS 3(9.2), Sega GT 2002(8.9&8.4). Maar bijv: sommige lage reviews waren ook wel terecht, neem Bloodwake(3.5:p )
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2003
  2. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Ja sorry ik had iets te snel gelezen, maar ik had mijn post ook al weer ge-edit voor dat jij had gepost (zie laatste zin). Maar het je hebt gelijk om te stoppen met dit geflame tussen ons. Nu maar weer wachten op het volgende slachtoffer. }:] ;)
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2003
  3. Wulf

    Wulf Gras snoeien? 1€!

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    :p ;)
     
  4. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0

    Goed: SC= 8 en 8,8 ik vond het wel een goed spel maar ongeveer t zelfde cijfer of zelfs nog lager
    Blade2 laag cijfer
    NBA street2 krijgt een 9,0 !!!
    Laatste GQ veel Xbox en hoge en terechte cijfers


    SLecht:
    Battle Engine Aquila krijgt hoger punt op PS2 dan op Xbox
    Rocky idem
    Ps2-spel Knight Rider krijgt nog een 7,5 terwijl t gewoon een kei kut spel is
    Xbm geeft fifa2003 een 7 terwijl GQ een 8,8 geeft voor de PS2
    TAO Feng Fist of the Lotus krijgt maar een miezerige 6,2
    Voor de PS2 7,5 voor Jurassic Park: Operation Genesis kan echt niet, tis een kei slecht spel
    Dead to Rights kreeg een laag punt terwijl t een hele goede game is
    Steel Battalion nog maar een 7

    En sommige argumenten zijn te laag voor woorden zoals:
    DOAX: 'Voleyball' in titel is beetje misleidend
    THOTD3: Waarom een shotgun?
    Tao Feng, Hitman2: Te moeilijk (is echt niet hoor, moet gewoon nie slecht spelen)
    NBA Street2: Lange laadtijden (wil niet veel zeggen maar dan kun je dat bijna bij elke PS2 game zetten)
    Blade2: Alleen maar vechten
    Sega Soccer slam: onrealistische balbeweging (ja duhhh)
    Morrowind: Vrijheid kan verwarren

    De meeste argumenten slaan nergens op vind ik, deze argumenten kan ik bijna niet bekennen bij PS2 spellen. Maar ja ik lees vaak alleen de review en niet de cijfers omdat ik ze vaak nergens op vind slaan. Maar ach jongens, Als iedereen maar tevrede is met z'n console
     
  5. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Kijk als dit jouw persoonlijke mening is dan is dat prima, maar dat is dan nog geen reden om het blad GQ de grond in te stampen of wel? Jij vind dat bepaalde redenen nergens opslaan terwijl ik of iemand anders het er wel weer mee eens is. Bijvoorbeeld: Veel spelers vinden de vrijheid in Morrowind best wel verwarrend en dan met name in het begin, Blade 2 bestaat toch ook bijna alleen maar uit vechten of niet? en bij DOAX gaat het toch ook niet echt om het volleyballen of wel soms?

    En wat betreft de eindcijfers voor bepaalde games die jij aangeeft. Je moet cijfers tussen de XBox en de PS2 niet vergelijken, maar apart bekijken. De XBox is nu eenmaal krachtiger en zal bij multiplatform games zoals Rocky en Battle Engine Aquila waar de graphics onderling maar weinig schelen dus automatisch een lager cijfer krijgen omdat die niet het onderste uit de kan haalt bij de XBox terwijl dat bij de PS2 minder opgaat omdat die nu eenmaal minder krachtiger is snap je? Vervolgens zeg je dat voor bepaalde games een te hoog cijfer wordt gegeven omdat jij dat toevallig slechte games vind, maar dit hoeft toch niet voor een ander te gelden of wel soms? Ik heb die Jurrasic Park game bij een maat gespeeld en ik vond het dus wel een verdomd aardige game en het eindcijfer van een 7,5 vind ik dus gewoon terecht terwijl ik Dead to Rights weer een waardeloos spel vond. Kortom iedereen heeft zijn eigen mening en dat respecteer ik, maar ik kan het niet verdragen als een goed blad als de GameQuest hier wordt uitgemaakt voor anti-XBox of pro-PS2 als dat gewoon niet waar is.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2003
  6. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens je hebt wel een beetje gelijk ja, Ik lees eerlijk gezegd het blad GQ het meest, because Xbm niet zo vaak uitkomt. Tis wel een aardig blad, maar ik blijf zeggen ze mogen wel iets positiever zijn over de xbox in het algemeen.
     
  7. Assassin007

    Assassin007 Godlike Gamer

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt hier dat er maar een paar mensen zijn met verstand (GothicRulez,..., en ik zelf O-) )
    Bij reviews moet men rekening houden met verschillende factoren zoals de specs,..

    Ik lees af en toe de gamequest en ik vind dat ze vaak goede cijfers geven. Vaak proberen ze de artikels objectief te benaderen(dus ook in algemene context plaatsen)
    Natuurlijk blijft het gewoon de mening van een pre/reviewer, maar toch ben ik zeer tevreden over de kwaliteit van gamequest.

    Dus gamequest: _O_
     
  8. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Een kleine vote, beste consoleblad (xbox).
    (noem maar een blad als ik er een vergeten ben)
    Maar nu wil ik eens even weten in cijfers van alle mensen wat jullie van de verschillende bladen vinden?

    Gamequest
    Xboxmagazine (ned)
    Official XBM
    Power Unlimited
    Edge

    punten mag je een keer gebruiken, getal 1/5.(1slecht, 5goed)
     
  9. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook erg dom dat mensen meer voor de ps2 zijn dan de xbox. Want laten we toegeven, je hoort vaker XBOX SUCKS, dan PLAYSTATION SUCKS. Waarom: omdat die stelletje eikels niet instaan voor nieuwe ideeen. want ze hebben een playstation gekocht en dan willen ze niet toegeven dat een nieuwere betere console beter is dan van die van hun. En daar balen ze eigenlijk volgens mij ook wel een beetje van. En ook met playstation op internet, Slaat toch nergens op: Zijn ze jaloers op de xbox en kunnen ze het weer niet laten of heb ik het mis en hebben zij het eerder bedacht maar later op de markt gezet. Wat ik wil zeggen is dat niemand (behalve xboxfans en lui die het niet kan schelen) De xbox boeit, en vooral die anti xboxers. Nou dan zeg ik ga maar lekker op die appel computertje van jou icq en ofzo :mad: want als je de xbox haat dan haat je de hele familie.
     
  10. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Je bent weliswaar nog maar een newbie, maar ik wil je er toch wel even op wijzen dat jouw post onder het kopje fanboy gedrag valt. Dit mag dan wel een XBox site zijn, maar dit soort gedrag wordt hier niet gewaardeerd. Een heleboel members zijn in het bezit van meerdere consoles en niemand zit hier te wachten op dit soort onzin posts die alleen maar leiden tot irritant over en weer geflame. Van mijn part roep je het van de daken dat je de XBox zo goed vind, maar laat anderen in hun waarde.
     
  11. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde eigenluk nu alleen maar punten voor t beste consoleblad?

    Gamequest
    Xboxmagazine (ned)
    Official XBM
    Power Unlimited
    Edge

    getal 1/5.(1slecht, 5goed)

    /Mod Dat vroeg je een paar posts terug ook al :eek:
    Gelieve niet te cross-posten! :mad:
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2003
  12. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga meestal naar www.gamerankings.com en dan lees ik een paar previews daar, en beslis dan of ik de game koop
    maar meestal koop ik toch alleen maar de toppers :D
     
  13. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het nederlandse xbox blad wel goed alleen jammer dat je daar geen demodiscs bij krijgt maar voor de rest vind ik het een goed blad
     
  14. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    cijfers:
    Gamequest 2
    Xboxmagazine (ned) 4,5
    Official XBM 4,5
    Power Unlimited 3
    Edge 3
     
  15. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ok, daar komen mijn cijfers*)

    Gamequest |} 3
    XBM |} 4.5
    Official XBM |} 5 (je krijgt er demo's bij:9)
    P U |} 4
    Edge |} 3
     
  16. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan volgen hier mijn cijfers:

    Gamequest: 2
    XBoxmagazine: 3
    Official Xboxmagazine: 5
    PU: 1
    Edge:1,5

    Conclusie: Je moet dan wel het meest betalen, maar dan heb je ook wat. Official Xboxmagazine zit goed in elkaar, is leuk geschreven en bovendien zit er elke maand een DVD bij. Het is danwel in het Engels maar op de een of andere manier komen grappen in het Engels toch leuker over. Maar dat kan ook aan mij leggen.
    8)
     
  17. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Punten :

    Gamequest --> 1 , niet objectief en saai geschreven

    XBM (NL) --> 4 , Streng maar rechtvaardig, leuk taalgebruik

    Official XBM --> 4, vooral vet door Demo disc, verder erg duur en wat ook jammer is is dat het Engels is :confused:, dus eigenlijk een 2,5/3 maar door Demo disc toch een 4

    PU --> 4,5 , (Sommige redacteurs) Niet objectief, games op sommige consoles krijgen veeeeel te hoge punten, daar in tegen staat wel dat de meeste redacteurs erg goed beoordelen, en hun mening niet laten veranderen door de Algemeen heersende mening (:D). Ook positief : Goedkoop, erg leuk geschreven

    Edge --> weet ik niet, heb ik nog nooit gezien dus kan ik niet beoordelen!

    Dit is natuurlijk mijn mening, ik denk dat je er het beste aan doet om zelf es naar de winkel te gaan en de bladen is door te kijken, of bijvoorbeeld elke maand een andere kopen, zodat je zelf kan beslissen welke het best bij jou passen
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2003
  18. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    de mijne ook nog
    Gamequest 3
    Xboxmagazine (ned) 4
    Official XBM 4,5
    Power Unlimited 3,5
    Edge heb ik nooit gelezen eerlijk gezegd
     
  19. Ko3N

    Ko3N Winterswieker

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik ook veel op de PC speel heb ik alleen Multie-Platform bladen thuis liggen dus kan ik alleen over deze 2 oordelen.

    Gamequest 2 saai slecht opgebouwd

    Power Unlimited 4,5 goed opgebouwd, sterke reviews (zoals EtM rond de 7, terwijl Gamespy en Gamequest een magere 6 hadden) alleen jammer van de vooroordelen van sommige schrijvers
     
  20. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Vond hem ook niet veel beter dan een 6. Een 6.1 :cool: (mijn mening)

    ok nu ff mijn cijfers.

    Gamequest 3 (normaal blad, niks speciaal, jammer dat de reviews altijd zo kort zijn. Verder wel goed.

    PU 1.5 (zeer mager blad) Ze geven soms veel te hoge cijfers. Als er iets slecht is aan een spel zagen ze daar telkens over zonder dat ze bijna iets zeggen over het spel zelf. Ze beantwoorden die briefen voor geen meter serieus en kraken iedereen af.

    Xboxmagazine ned 4, goed blad, goeie reviews, soms wat aan de korte kant. Jammer dat het blad maar om de 2/3 maanden verschijnt. Inhoud is goed.

    OXM UK 4.5, ook goed blad, goeie lange reviews met een vaak goeie inhoud. Wel duur blad, maar je hebt er wel een demo dvd bij.

    Edge heb ik nog nooit gelezen.
     

Deel Deze Pagina