Dit is jou mening, maar toch ff een paar dingen : - Veel te hoge cijfers geeft ieder blad weleens, en bij de PU valt dat best mee (ok, der zijn een paar redacteurs bij wie het wel veel voorkomt). - Dit gebeurt alleen wanneer het spel super slecht is, en hieraan kan je dan ook meteen zien dat je het niet hoeft te kopen. Spellen die niet lager gaan dan een 4 (of 3 ) worden altijd goed gereviewd. - Dit vind ik juist wel leuk, want dat brengt extra humor in het blad!!
Maar het probleem vind ik soms dat als sommige een serieuze vraag stellen en verwachten dus ook een goed reactie terug, maar dan worden ze helemaal afgezeken. Als ik dan bijv de vragen van de lezers en de reacties van de redactie van bijv Gamequest of xboxmagazine (nl) zie ik dat dat veel beter is. Maarja ieder z'n mening
Ja daar heb je helemaal gelijk in. Sommige brieven zijn niet serieus bedoelt. Die moge ze van mij zo hard afzijken als ze willen, maar sommige brieven staan toch goede vragen in, die ze eigenlijk gewoon goed moeten beantwoorden. Soms zie je ook brieven met vragen die echt ongeloofelijk stom zijn en die beantwoorden ze wel serieus. Dus dat beantwoorden vind ik ook wel vaag ja (maar wel leuk )
gamequest 1 (word die nog gemaakt dan?) xboxmag 3 (ze zeiden in de review van Halo dat ie op de pc waarschijnlijk beter is, kom op zeg) official XBM(UK/US) 5 powerunlimited 4 (ze geven Nintendo iets te veel credit, ik bedoel een 9.8 voor metroid prime en een 9.3 voor Halo 2? metroid prime is niet eens een shooter of een actie spel) edge 1 (in 1 woord bagger)
kben pas net begonnen met halo2 en kan dus niet echt oordelen over die 9.3 nog, voorlopig vinnik um in ieder geval geweldig (al vonnik de controls in het eerste deel iets prettiger aanvoelen) maarreh, dat metroid prime een 9.8 verdient dat lijkt me niet meer dan terecht! okay misschien is het spel qua gameplay niet jouw ding, maar das dan een kwestie van smaak... metroid prime is gewoon kwaliteit en eigenlijk uniek in zijn soort! en op de een of andere manier heeft nintendo daar nu eenmaal een handje van...
Mijn cijfers en meningen: gamequest 2 -wel leuke reviews maar hij doet wat kinderachtig aan naar mijn mening kwa stijl. xboxmagazine(NL) 3,5 -soms zijn het wel eerlijke review andere keren heb ik zoiets van nee.(zoals die review van driv3r ze hadden aan de ene kant gelijk aan de andere kant niet...) power unlimted 3 -ook niet altijd eerlijk vind ik bijv nintendo games worden altijd door die jurjen met een TE hoog cijfer beoordeeld. OXM(die met die demo) 4 -geven altijd wel goeie reviews ben nooit echt van mening geweest dat ze te hoog of te laag beoordelen. xbox magazine(UK) 2 -soms erg overdreven reviews zoals die van halo 2 daar stond in gameplay levensduur en geluid de balkjes helemaal vol en bij graphiqs ook bijna vol behalve een blokje. edge -geen mening nooit gelezen maar volgens mij is dat helemaal geen goed blad en te duur.