1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

veel te korte games en veel bugs

Discussie in 'Algemeen' gestart door tasso, 14 mrt 2006.

1. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we nou niet beginnen over de ps3 daar zijn andere threadts voor.

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Het gaat indirect ook over zijn verwachtingen van de Xbox 360, dus ik vind vind mijn vraag wel semi-relevant.

3. Tha Ladykillah

Tha Ladykillah Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    0
    Om heel eerlijk te zijn verwacht ik niet zoveel van de PS3..... Ik verwacht juist grote dingen van de Xbox 360!

4. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Ik zeg toch niet dat juist de PS3 die veranderingen moet gaan brengen, de xbox is goed genoeg om bijv, geheel nieuwe spellen te bedenken, iets waar je nooit aan gedacht zou hebben, dat bedoel ik, momenteel poorten ze elk spel dat ook op de 1ste box te krijgen is, beetje graphics pimpen en shippen die onzin en daar is de 360 niet voor, tenminste niet voor mij... en ik vertel alleen mijn verwachtingen die ik had... meer niet... het is maar een mening

5. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0

Jij verwacht grotere dingen van de 360, ik ook grotere spellen.
    En ja wat shortbull zegt ben ik het eigenlijk wel mee eens.
    Kijk naar bv far cry instincts, we zetten er predator achter iets mooiere graphics en hoppa 65 eurie's, terwijl je de xbox versie gewoon voor 30 euro kan kopen die er niet voor onder doet.

6. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    gekke is een game hoef ook niet echt lang te zijn om super te zijn.... maar wat er nu is uitgekomen ben ik totaal niet onder de indruk... enige game waar ik echt onder de indruk van was dat was condemend en als de PS3 uitkomt dan weet ik bij de komst van MGS4 al een topgame op komst is... dit dacht ik ook van GRAW maar heeft totaal niet aan me verwachtingen voldaan...

ik zeg alleen dat was de 360 tot nu toe heeft uitgebracht naar mijn idee niet super is... tuurlijk hoop ik met de komst van BF2 en Gears of War en eventueel N3 totaal uit me stoel geschoten te worden...

7. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    To shortbull:

Relax jongen, ik heb ook nooit gezegd dat je je mening niet mocht geven. Ik verwacht alleen hetzelfde bij de PS3. Zelfde spellen, wel mooier. Opgepimpte graphics dus, maar weinig meer zoals jij al zei. En waarschijnlijk een gem hier en daar (wat we ongetwijfeld ook op deze console zullen krijgen).

Ik heb hier echter geen probleem mee, omdat A) hedendaags alles al een keer gedaan is (dus probeer maar eens met een origineel idee te komen); B) creativiteit geen verplichte goede eigenschap bij mensen is, dus ook niet bij programmeurs; C) creativiteit niet altijd beloond wordt -> de appel valt niet ver van de boom, het is beter (winstgevender) om op safe te spelen en niet teveel aan een bestaande formule te sleutelen dan met iets origineels te komen en het risico te lopen dat de game flopt. Gaming industry is big business geworden en grote companies durven nou eenmaal weinig risico's te nemen.

Misschien maar beter ook, want zo vallen de echte gems veel beter op. :)

Laatst bewerkt: 17 mrt 2006
  8. Tha Ladykillah

Tha Ladykillah Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zeker waar wat je zegt over Far cry! Maar ik heb veel verwachtingen van de 360 en dan met het oog op de spellen die ervoor uitkomen... The Elder Scroll 4 Oblivion Dat is zo'n spel waar je lekker lang mee zoet bent...
    En heb ook grote verwachtingen van Gears of War. Maar daar is nog eigenlijk weinig over te vertellen kwa de tijdsduur van de SP....

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Makers als Hideo Kojima gaan niet alleen voor de graphics. Je zult het zien, mgs4 gaat buiten de mooie graphics nog zeer speciale dingen bieden. Elke generatie heeft Hideo Kojima iets speciaals in zijn hoofd. Nu gaat dat waarschijnlijk zijn dat iedereen verschillende uitdrukkingen heeft(verschillende angsten,...). Elk personage doet anders, alles loopt realtime(het weer, dag en nacht,)... Ook denk ik dat alles invloed gaat hebben hoe je speelt,... Ik hoop dat dit soort zaken ook met de volgende splintercell gaat zijn, want die komt dit jaar al uit he,en mgs4 is nog wel lang wachten...

10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik kijk liever naar een film geweldig spannende film van 1,5 uur dan een redelijk onopvallende film van 2,5 uur. "Maar" 10 uur offline speeltijd vind ik helemaal niet zo erg, zolang het maar van het begin tot eind (voornamelijk) topkwaliteit is. 40 Uur grinden vind ik nou ook niet zo echt interessant....

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik kijk liever naar een film geweldig spannende film van 1,5 uur dan een redelijk onopvallende film van 2,5 uur. "Maar" 10 uur offline speeltijd vind ik helemaal niet zo erg, zolang het maar van het begin tot eind (voornamelijk) topkwaliteit is. 40 Uur grinden vind ik nou niet bepaald interessant....

12. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens,alleen vindt jij de offline games nou zo goed.
    Pgr ziet er super gelikt uit, maar voor de rest is het helemaal niks, king kong is goed, cod2 goed kameo ook aardig condemend vind ik dan echt wel een goed spel maar bij alle andere spellen heb ik niet zo iets van wwwoooowwww gaaf.
    Ja nogmaal met mooie graphics redden ze het niet.
    Kijk naar ghost recon ziet er goed uit, maar het spel is veels te leeg en je manschappen lopen als horny homo's achter elkaar aan lopen door elkaar heen
    verdwijnen half in muren en ga zo maar door.

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    due duur van de games is duidelijk te kort, maar of games goed zijn kun je niet zo maar vaststellen. Dat moet ieder voor zich weten.... O-)

14. Ereinion

Ereinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag uit interesse, maar hoevaak hebben jullie hiervoor een console bij de launch gekocht?
    Want de dingen die jullie hier noemen herken ik van zo ongeveer elke launch van een console. Te korte spellen, spellen die alleen maar wat betere graphics hebben, spellen die de kracht van de console te weinig gebruiken, te weinig goede games, te weinig variatie in het aanbod. Werkelijk elke console launch heeft hier last van. Ik vind het zelfs dat de 360 het erg goed doet, ik kan me niet de laatste keer herinneren dat er een paar maanden na de launch zoveel topgames uitkwamen.
    Toen ik de Xbox 360 in december kocht, wist ik dat het het eerste jaar doorbijten zou zijn, omdat dat altijd zo is. Als je een console wil met een breed spellenaanbod, dan moet je gewoon wachten tot een jaar of anderhalf jaar na de launch. Als je een console koopt bij de launch, weet je dat je er veel voor betaald, de games nog niet veel voorstellen, en dat je lange periodes moet doorstaan zonder dat er iets gebeurd. Dan moet je niet achteraf gaan miepen.

15. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Precies dat moet ieder voor zichzelf weten, dat is geloof ik net zoiets als je neemt live of niet dat moet ieder voor zichzelf weten.
    Als ik zeg dat je de maximale spelbeleving kwa geluid krijgt door een dolby hoofdtelefoon op te zetten rent dan iedereen dan ineens om zo'n koptelefoon aan te schaffen, nee dus en zo is het met de meeste dingen

16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    (foutieve post)

17. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Heh, ik heb precies hetzelfde een tijdje geleden opgemerkt. _O_

18. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik kan je melden dat voor mij de dreamcast nog steeds de beste van de console van toen waren.
    En daar waren bij de launch goede titels die mooie graphics hadden en ook nog langer dan een uurtje of 7 duren

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    dus nu ben je niet meer de lengte van de games in het algemeen aan het afkraken, maar de 360?

welke launchtitels waren dat dan?

20. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    is dat een objectieve subjectivering of een subjectieve objectivering?

Deel Deze Pagina