1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

veel te korte games en veel bugs

Discussie in 'Algemeen' gestart door tasso, 14 mrt 2006.

1. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor ik ben de 360 toch niet aan het afkraken, ik heb het toch over een game en ja dat die nu op de 360 draait.
    De lengte van pgr3 is ook bedroevend slecht en veel te makkelijk gemaakt.
    Als ik de 360 wil afkraken begin ik wel over het geluid of over de wamte maar dat doe ik hier niet.

2. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee gewoon mijn eigen mening over dit overgehypte spel

3. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    geluid / warmte?? o_O'

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    je moet wel altijd blijven onthouden dat niet iedereen zo een geweldige gamer is als jou ;)
    daarom hebben ze PGR3 mss wat gemakkelijker>>toegankelijker gemaakt. Kan ik zeer goed begrijpen.
    Zo is het voor mij op dit moment onmogelijk om alles op platinum uit te spelen, dus veel te gemakkelijk is het niet ;)

5. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nou zo'n geweldige gamer ben ik ook weer niet.
    Koop gewoon een snelle ferrari en klaar ben je, je laat dan echt alle auto's achter je.

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    de streetrace zal wel lukken, maar er zijn ook nog andere dingen: ik ben bv heel slecht in die Kudo challenges, en op platinum een time challenge halen??ik haal hem op gold al nauwelijks...

maar dat zet me wel aan om dit spel langer te spelen, en dus ook beter te worden: dus een langere speelduur ;)

7. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    motte ok nie gelijk op novice rijden. maar dreamcast was alleen SP 360 spellen hebben ook MP dus normaal dat dan iets minder tijd aan de SP is besteed. plus we zijn pas een paar maanden onderweg het egte werk komt nog.

8. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    PGR3 is gewoon een heel mooi spel, maar meer niet, je hebt 23 events als ik het goed heb... daarin zitten gemiddeld 6 racejes en bij ieder event komt weer hetzelfde terug, kudos challenge, timechallenge, enz enz, dat lijkt meer op uitknijpen, of uitmelken als je nou een soort van competitie heb waarbij je een beetje in plaats kan stijgen (dan heb ik het niet over de Live functies) denk maar aan DTM, je bouwt langzaam je carriere op en komt steeds betere auto's tegen, maar ik kocht gelijk in het begin, de RUF Turbo en heb daar alles mee uitgereden, tja

9. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Neem nou forza, gewoon een goed racespel zo hoort het te zijn.
    Tenminste een uitdaging en je moest goed rijden met je classe a auto tegen de anderen

10. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd jammer bij pgr 3 als je ook maar eventjes wacht met neiuwe auto kop[en dan heb je al een mclaren en dan is het heele auto ding eraf.

je kan je heele garage vol zetten maar daar blijft het dan ook bij

11. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    idd, forza is echt een goed spel, zit een goede carriere in en je zit al gauw aan de 15 uur als het niet langer is, tja hopen dat er snel zoiets komt op de 360...

Laatst bewerkt: 17 mrt 2006
  12. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    dus een subjectieve objectivering, kweenie hoor, maar je bent het niet eens met reviews die jouw favo games te kort doen (BG&E) en als een spel goed ontvangen wordt, waar jij je niet in kunt vinden, dan is het een mindere game uitroepteken... dat trek je door zelfs tot voor jou de xbox360 een teleurstelling is, en dan wil je dat vervolgens staten als een algemene waarheid... misschien zijn voor veel mensen games al PGR3 en Kameo juist wel de moeite waard, met een langere houdbaarheidsdatum, en vinden sommige andere gamers BG&E weer te kort, terwijl jij die weer uber vindt? is de discussie dan niet eigenlijk gewoon een kwestie van smaak?

volgens mij is PGR3 niet veels te kort, en ik moet ook nog zoeken naar bugs... dus het staaft niet geheel waarom de xbox360 als zodanig mislukt zou zijn... ik prefereer de oude PGRs ook boven dit derde deel, maar das eerder een kwestie van voorkeur en niet zozeer dat het spel dan ook meteen slecht zou zijn...

tuurlijk mag jij vinden dat voor jou de 360 geen toegevoegde waarde heeft, en aangeven waarom, maar je kunt niet voor anderen spreken als het inhoudelijk gaat om hoe men een spel beleeft...

"PGR3 ziet er gelikt uit, maar voor de rest is er nix aan" is subjectief... want zoals je zelf ook al aangaf, is het jouw mening... lijkt me geen argument dus in deze discussie! O-)

Laatst bewerkt: 17 mrt 2006
  13. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja deze disscusie heb ik wel eens eerder gehad, maar ik kan het niet duidelijk genoeg zeggen dit is mijn mening
    Het is hetzelfde als je bv geen spruitjes lust jij vindt het smerig en zal het nooit eten en lekker vinden, maar als iemand nou aan jouw vraagt lust je spruitjes wat zeg je dan gatver die lust ik niet spreek jij dan voor anderen nee toch.
    Nou ik dus ook niet ik vind de games veel te kort pgr3 niet bijzonder, spreek ik namens iemand anders nee hoor ik noem geen namen helemaal niks betrek niemand bij mijn oordeel.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    is dit dan niet een nutteloze en vooral eindeloze discussie? :{

(ik had niet eens verwacht dat dit topic 16 pagina's stand zou houden :9)

15. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je zien dat toch een hoop mensen de spellen eigenlijk ook wel te kort vinden.
    Want daar ging het eigenlijk om.

16. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    okay, ik las het anders, maar das dan duidelijk... ik dacht dat je een stelling aan het verdedigen was met voorbeelden, maar je geeft alleen je mening... nou, helder!

17. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja eigenlijk kom je er nooit uit, maar ja je moet het zo zien als je niks meer te zeiken hebt dan is het leven ook zo saai

18. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Yepz...en daarmee geeft tasso precies aan waar zijn leven om draait....zoveel mogelijk zeiken omdat het anders "zo saai is"... |:-

Daarmee is alles wel gezegd in deze topic..._0/

19. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    wat zijn we toch weer aardig voor elkaar |:- |:- |:-

20. SupahMaster

SupahMaster Guest

Jij vind het te kort.

Wil nog niet zeggen dat iedereen dat zo vind.

Van degene met een 360 op het forum waarvan ik posts heb gelezen heb ik nog nooit iemand horen zeggen dat het te kort is.

Ik heb ook zo'n 40 uur in de SP van PGR3 gestoken omdat ik een keer opnieuw moest beginnen omdat ik eerst nog niet op Live zat en ten tweede ik ben niet zo heel goed.

En dan heb ik nog tijden te spelen op L!VE + nog de SP op gold en platina uitspelen.

_0/

Just my 2 cents :)

Deel Deze Pagina