dus een subjectieve objectivering, kweenie hoor, maar je bent het niet eens met reviews die jouw favo games te kort doen (BG&E) en als een spel goed ontvangen wordt, waar jij je niet in kunt vinden, dan is het een mindere game uitroepteken... dat trek je door zelfs tot voor jou de xbox360 een teleurstelling is, en dan wil je dat vervolgens staten als een algemene waarheid... misschien zijn voor veel mensen games al PGR3 en Kameo juist wel de moeite waard, met een langere houdbaarheidsdatum, en vinden sommige andere gamers BG&E weer te kort, terwijl jij die weer uber vindt? is de discussie dan niet eigenlijk gewoon een kwestie van smaak?
volgens mij is PGR3 niet veels te kort, en ik moet ook nog zoeken naar bugs... dus het staaft niet geheel waarom de xbox360 als zodanig mislukt zou zijn... ik prefereer de oude PGRs ook boven dit derde deel, maar das eerder een kwestie van voorkeur en niet zozeer dat het spel dan ook meteen slecht zou zijn...
tuurlijk mag jij vinden dat voor jou de 360 geen toegevoegde waarde heeft, en aangeven waarom, maar je kunt niet voor anderen spreken als het inhoudelijk gaat om hoe men een spel beleeft...
"PGR3 ziet er gelikt uit, maar voor de rest is er nix aan" is subjectief... want zoals je zelf ook al aangaf, is het jouw mening... lijkt me geen argument dus in deze discussie!
Laatst bewerkt: 17 mrt 2006