Zie dat niet zo zitten...game blijft hetzelfde. Er is meer spul dat ik nog wil spelen... Ga mij eens klaarstomen voor de MP, maar vind het daar weer jammer dat het crosshair veel te langzaam beweegt en mijn marksman zo'n 250 kg lijkt te wegen ( traag ). Mja..da's weer voor een andere topic
Oja, binnen een dag, ok, show me, je hebt nu 5685 achievement punten, geen enkele achievement geshowed (waarom?). Show me je achievements, voordat ik uberhaupt iets geloof.
je kunt ze gewoon zien hoor... ik kan je zeker showen... ik heb al die hard campaigns op 13-3-2006 gehaald... ik snap niet waarom je het niet kan zien...
Even om terug te komen op iemand die het over de PS3 had en dan over Metal Gear Solid 3 of 4, boeit me ook niet zoveel... MGS4 wordt dan helemaal de shit, want die gast die dat ontwerpt maakt telkens nieuwe dingen en zo... Naja ik weet het niet hor, maar MGS is toch al jaren hetzelfde spel, dat ze nou telkens elementen toevoegen, betekent niet dat het een nieuw spel is hor... Dat is ook gewoon voortborduren op dezelfde formule maar alleen de negatieve punten wegwerken of mogelijkheden implementeren. Dus dat het allemaal zo revolutionair wordt is denk ietwat over de top...
het heeft ook nog zoiets als een waanzinnig verhaal, ik denk mede door het verhaal de nieuwe MGS gewoon zeker weten een topgame wordt... maar dat je zegt dat er weinig verandert... tja waarom zou je een winnend formule veranderen?? teminste niet drastisch dan... ik zou het heel erg vinden als MGS totaal werd verandert... MGS gaat zeker weten een topgame worden... en zeker met de NEXT GEN console kunnen ze dingen toevoegen wat bij deze game hoort... en wat gaat dat dan worden?? geen idee maar met het meester brein van Hideo weet ik dat het absoluut goed komt
MGS staat al jaren bekend om top kwaliteit alhoewel deel 2 wel wat minder was, maar Hideo is echt een van de beste producers en hij weet heel goed wat hij doet. Wat ik tot nu toe heb gezien van MGS 4 en hij zijn ideeen erover heeft laten horen dan kan ik alleen maar zeggen dat MGS 4 een klapper van formaat gaat worden. En Btw maybe mag de SP van de MGS serie wel wat kort zijn, maar die 7/8 zijn wel erg intens dankzij de verschrikkelijke goede story die erin zit.
jullie gamen gewoon veel te veel achter elkaar, als het spel uitkomt moet het meteen uitgespeeld worden... verdeel dit over verschillende avonden of dagen... iedere keer een uurtje ofso, ik doe het zo altijd al en werkt perfect geen last van korte games zo, maarja