1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

veel te korte games en veel bugs

Discussie in 'Algemeen' gestart door tasso, 14 mrt 2006.

1. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je je games op easy uitspeelt is er idd niet veel aan.Speel maar eens op hard ofzo dan ben je toch wel een stuk langer bezig.Ik ben nog bezig met doa om alle achievements te halen daar ben je ook wel een tijdje mee bezig.Als je alleen de singleplayer speelt op een normal ofzo dan ben je idd ni lang bezig.
    Ik vermaak me voldoende metdie games ie er voor het moment zijn

2. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een onzin die single player halen ze echt niet uit de spelen.
    Dan verkopen ze echt helemaal geen spellen meer, live was bij de gewone xbox wel goed maar was maar bij een paar procent van de gamers te vinden.
    Willen jullie niet gewoon lekker singleplayer gamen

3. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    echt waar he je kan ook gewoon niet zeuren, games hebben ook nog een multiplayer gast !!!
    en bugs ? jah dat blijf je houden en anders waren die games NOG ! later uit dus wees ff optimistisch of ga maar op de PS3 wachten en denken dat die PERFECT wordt, nou denk het ook niet hoor !

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Als je de Xbox 360 niet voor on-line activiteiten gebruikt mis je gewoon het belangrijkste onderdeel van deze generatie. Ik ben het met de reacties van de andere eens dat je gewoon asap je moet aansluiten op Live, want MP verlengt de gameplay.

Singleplayer games blijven bestaan.. no worries en ik denk dat je met Oblivon zeker langer bezig bent dan 10 uurtjes ...

Voor ms was de eerste xbox een proef ... de xbox 360 maakt volledig gebruik van live of je het wilt of niet ... en waarom zou je met je xbox 360 niet on-line gaan ... alleen voor de updates, demo's en trailers zou ik al een silver account nemen

Laatst bewerkt: 14 mrt 2006
  5. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het niet erg dat je de games 'snel' hebt uitgespeeld. Zoals Kameo zit een hoge replaywaarde aan vind ik. Je kunt de games voor jezelf al weer een stuk langer maken.

6. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0

kijk jongens hier hebben we nou wat aan ...NOT!|:-

7. timecop

timecop Sonny Crockett

Leuk Bevonden:
    0
    Call of Duty,Perfect Dark,Ghost Recon ; Alle 3 spellen die vooral bekend staan om hun live replay waarde

Tuurlijk het is vervelend als je 60 euro voor een spel neertelt en het binnen een uur of 7 uitspeeld, Je zou ook een spel kunnen huren... Of kunnen kopen via X-bazar.

8. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ze ook wel duur, maar feitelijk gezien betaal je dan ongeveer, in dit geval dan, 9 euro per uur. Is 9 euro per uur teveel voor continue plezier? Dat geld ben je op andere manieren veel sneller (en vaak in kortere tijd) kwijt en dan hoor je niemand klagen :+

zo kun je het OOK bekijken... ;)

9. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje vreemd om 360 games af te schrijven op hun duurzaamheid. Zo is het altijd geweest.

Supernintendo games waren trouwens 10 jaar geleden al 140 gulden en hoger.

10. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    raar he dat je 360 games tekort vind als je geen live hebt.

11. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd als je single-player spellen wilt dan moette een gamebow of psp vatte want die spellen zijn er voor gemaakt. meeste 360 spellen zijn tog meer multiplayer gericht en terecht ook!

12. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    ik zit wat krapper in m'n tijd, bij de oude xbox kon het in feite allemaal niet op, toen kocht ik van alles en bleef maar voor korte tijd geboeid door een spel... ik ben nu veel bewuster bezig met het uitzoeken van een spel, en de tijd die ik heb om te gamen, beleef ik dan ook intenser... heb PGR3, DoA4 en nu Fight Night 3, en het is sinds lang dat ik weer zo hooked ben door een spelcomputer... ik kan niet zeggen dat ik games te kort vind, heb ten eerste zoals gezegd geen zeeen van tijd, en ten tweede, zoals de rest hier al opperde, zijn met name de live-multiplayer mogelijkheden ongekend, daar haal je nog zoveel extra plezier uit, dat het gamen weer echt onderdeel wordt van je leefpatroon (zeker ook dankzij de arcade games, die toch wel een leuke afwisseling zijn tussendoor)... en bugs stoor ik me niet zo gauw aan, als het spel er verder zelf niet onder lijdt, dan maakt het een game niet meteen zijn geld niet waard... E60,- voor een spel vind ik ook veel geld, maar sinds ik er op deze manier mee omga, haal ik die waarde er ook wel weer uit...

13. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0

raar he als je het mooiste beeld er alleen kan uithalen met een hdtv.
    Dit is net zo'n kromme redenering als jij doet.
    Als je geen live hebt dan moet je niet zeuren.
    Wat denk jezelf als ze geen singleplayer games meer maken ,zou dat de verkoop niet een klein beetje laten dalen.
    Niet iedereen heeft live.

14. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    dan zou ik als ik jou was andere spellen uitzoeken.... niet al teveel spellen waarvan het bekend is dat ze met name voor live gemaakt zijn (pd:z, cod2, graw etc)....

ik vind dat jij, tasso, wel heel negatief doet.. je hoeft de games niet te kopen hoor. er is toch niemand die jou verplicht dit spel te kopen, snel uit te spelen en dan te gaan zeuren?

15. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee tuurlijk hoef ik de games niet te kopen.
    Maar snel uitspelen heb je niet echt in de hand hé het is maar hoe groot het spel wordt gemaakt, en ja helaas is dat niet bijster groot.
    En ja ik ben inderdaad wat negatief over de 360 sorry.
    Maar tot nu toe ben ik nog niet onder de indruk, en zo te zien zijn een hoop mensen dat want de 360 is overall te krijgen zonder moeite.
    Als iemand vraagt op wat spelcomputer je speelt en je zegt een 360 dan is het antwoord eeeennnnn wwwwaaaatttt, oh geen ps2 krijg je als antwoord met enige teleurstelling.
    En ja zo kan ik nog wel even doorgaan

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ik heb liever een spel kort en krachtig, dan een spal wat heel erg lang duurt, maar dan ook heel saai/slecht is.

Kwaliteit boven kwantiteit :)

17. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Doe je goed, hier een lekker PS vs Xbox war thread van te maken.

Dude, je kunt 3 maanden gratis gebruik maken van Xbox Live dus als je nu ff je Xbox 360 aan het net hangt kunnen wij ff zien dat je geen onzin aan het kletsen bent en heb jij veel meer replay value aan je games.... S.I.M.P.E.L.

EDIT: Je kunt wel gaan lopen zeuren over de speelduur van de games maar in iedere review van alle games staat de speelduur aangegeven dus lees eerst reviews en koop dan pas een spel.... Scheelt een hoop teleurstelling.

18. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Oh, als de mensen dat zeggen dan weet je genoeg he...

Wat heeft een korte SP eigenlijk te maken met de 360? Microsoft gaat toch niet tegen al die developpers zeggen dat zij de SP max 10 uur moeten maken? Als je problemen hebt met de duur van de spellen dan moet je of de ontwikkelaar van het spel aanspreken, of een andere console kopen die spellen heeft met een lange SP. Ik denk namelijk dat de 360 vooral sterk is vanwege Live, en dat de ontwikkelaar van het spel zich vooral daarop richt.
    Het is best krom om te zeggen dat je niet onder de indruk van de 360 bent vanwege de SP ervaring. Om ook maar even een analogie te gebruiken: ik vind mijn TV niet goed, want er komen alleen slechte series op tv.

19. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    "Mobiel bellen is kut, want mijn vrienden lullen alleen maar over voetbal"

20. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad al die herhalingen van honderd jaar geleden.
    Nee de sp heeft niks te maken met de 360 maar ja helaas er moeten nu eenmaal games in, en die zijn zoals ik al zei niet lang.
    En ja ik ben niet onder de indruk van de spelervaring van de 360 is dat krom waarom, daar koop je toch een 360 voor.
    Eerlijk zeggen ben jij nu zo onder de indruk van al dat grafische geweld.
    De live functie van de xbox is altijd hun sterkste punt geweest, maar ja er zijn nu eenmaal mensen die lekker in hun eentje willen gamen, in plaats van dat een randebiel weer door je beeld heen loopt te rennen.

Deel Deze Pagina