1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

veel te korte games en veel bugs

Discussie in 'Algemeen' gestart door tasso, 14 mrt 2006.

1. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    :eek:

2. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Als je toch zo negatief doet over de 360 waarom verkoop je hem dan niet dan zijn we meteen van je gezeur vanaf_0/

3. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Precies, dus je weet dat de 360 gericht is op het Live gebeuren. Begrijp je dan ook dat mensen geïrriteerd raken als je dan dit soort kritiek gaat uiten? Het komt namelijk vrij zeurderig over, snap je? Bovendien kun je los gaan op Oblivion over een paar weken.
    Er zijn ook pas iets van 20 spellen uit, dus om nu al dit soort kritiek te leveren is wat voorbarig.

Ik ben zeker onder de indruk van de grafische pracht en praal. Helemaal omdat ik weet dat het nog een stuk beter gaat worden. Als je een console vanaf de launch koopt, dan moet je er ook van bewust zijn dat je in het begin geduld zal moeten hebben. De games komen nog wel...als je nu nog niet tevreden bent tenminste.

Mijn advies: niet onmiddellijk bekritiseren, maar rustig afwachten. Als je langere gameplay wilt, moet je maar gaan voetballen met je vrienden: eindeloze fun. ;)

4. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    waar ben je bang voor tasso? dat wij erachter komen dat je onzin uitkraamt? waarom laat je je scorecard niet zien? omdat je weet dat die bagger is? jongen ik heb mijn 360 gehaald een maand terug samen met nfs: most wanted. nog steeds geen spijt. al heel wat uren erop zitten (ook met demo's en arcade games, allemaal gratis!)

maar blijf jij maar mooi lullen dat de 360 crap is. op elke console komen kl*tegames uit en op elke console komen games die de een niet en de ander wel aanspreken..

5. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Nouja het is wel weer zo dat de Release games voo de 360 nou eenmaal Bagger zijn want PDZ 5/6 Jaar in de maak en dan toch is het spel zelf zo kort
    en Kameo ook 5/6 jaar in de maak maar ook nog eens erg kort maar ik heb me wel erg vermaakt aleen snapte ik het verhaal van PDZ niet heel erg...
    Maarja deze spellen moesten ook zo snel afgemaakt worden bij de Release van de 360 maar toch hebben ze er wel 5/6 jaar in de games ingestoken en ja ze hebben wel heletijd van Gamecube Naar Xbox Naar Xbox 360 zitten porten maar hun hadden genoeg tijd om de Single-player goed te maken :+

Edit: Maar toch... de Games blijven Fun aleen wel jammer dat ik een tijdje niet meer op me 360 kan spelen wou Ghost Recon nog even uitspelen maarja ik kon niet verder dan 1 Level want toen sloeg me Xbox 1000 keer vast :+

Laatst bewerkt: 14 mrt 2006
  6. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Doen hoor, is de bste en goedkoopste tip die ik je kan geven (buiten je 360 gewoon verkopen natuurlijk )

7. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Och ik denk dat die tasso helemaal geen 360 heeft en hij gewoon jaloers is op de mensen die er wel een hebben. Zielig ventje steeds maar kritiek geven. En als hij een 360 heeft had hij hem maar niet moet kopen of hij verkoopt heeft genoeg mensen die hem nog willen kopen

8. Tha Divinity

Tha Divinity Multi-Playa Genius

Leuk Bevonden:
    7
    Xbox spellen te kort??? Ik had laatst met DOA4 de 100 uur achievement gehaald dus kort, nee niet echt. Trouwens als je alle achievements wilt halen voor elk spel dat je koopt ben je echt lang bezig. Dat vind ik wel een goed extratje van MS is meer motivatie om de games nog een keer te spelen op meerdere niveaus. Ik vind dat de topic starter maar een grote zeikerd is, laat hem eerst maar eens alle functies ontdekken en dan terug komen met weinig speelduur.

Trouwens zonder Internet en LIVE gebeuren heb je niet veel aan de Xbox 360 of de Nintendo Revolution of de PS3. De PS3 is flink uitgesteld om 2 redenen 1. Blu-ray noob disk die nog steeds niet in productie kan worden genomen en 2 ze moeten nog een heel LIVE systeem uit het niets opzetten omdat Sony het zich niet kan veroorloven om er zonder een te komen. Dit door het succes van Xbox Live en de aankodiging van nintendo's download service. Als je het mij vraagt is die hele aankondiging van de PS3 een grote nep. De lente van 2006 begint over ongeveer 10 dagen (lente 2006 was de eerste planning van de PS:cool: en de PS3 is nogsteeds in zijn conceptual design, er is geen release datum bekend, geen prijs bekend, ze weten zelfs nog niet hoe de controller er uit gaat zien FFS. Dat is geen uitstel dat is gewoon op puur bluf een console aankodigen dan eerst kijken wat de concurrentie uitbrengt en dan pas een eigen console bouwen.

Ik denk dat bij de tijd dat de PS3 uitkomt je hem al niet meer hoeft te kopen want dan ligt er een jaar later al een derde Xbox in de winkel :p. Eigenlijk verdient MS in mijn ogen hulde over het feit dat het ze gelukt is in exact 4 jaar een back to back release te doen (Ze hebben de Xbox 360 aangekondigd en zich ook aan hun woord gehouden). Iets wat maar weinig mensen zich echt realiseert. nov 2001 kwam de xbox uit in de VS en nov 2005 de xbox 360. Europa heeft er zelfs op gewonnen maart 2002 vs dec 2005. Daarnaast is dankzijn MS de wereldwijde release in het leven gekomen, dus als europeaan niet langer meer 6 maanden wachten op een spelletje dat in Amerika of Japan is gereleased. De playstation 2 gaat ondertussen zijn 6de jaar in want die werd in maart 2000 in Japan gereleased en er is nog niet eens zicht op de opvolger. Dus als we deze lijn zouden doortrekken en zeggen dat in Japan de PS of eind december 2006 komt of begin 2007 (het laatste lijkt reeëler dan het eerste) dan zou eind 2009 begin 2010 de nieuwe Xbox al klaar zijn. Een kleine 2 Jaar na de release van de lang vertraagde PS3. Helemaal voor Europa aangezien een release van begin 2007 in Japan automatisch een release van eind nov-dec 2007 in Europa betekend. Tellen we 7 jaar bij de PS3 op dan zou in 2014 -2015 de PS4 uitkomen vs 2013 -2014 voor de Xbox 4 en dan staat MS precies op gelijke voet met Sony qwa antal consoles.

9. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nou je neemt me de woorden uit mijn mond.
    Ik heb nooit gezegd dat ik me niet vermaakt heb met deze spellen, alleen dat ik wel heel onverwacht en snel de credits voorbij zag rollen, en dat ik dan 65 euro echt een belachelijke prijs vindt.
    Kameo een prachtig spel, king kong ook maar gewoon veel te kort.
    En ja dan kan je het wel weer een overnieuw doen in een standje hoger maar de verassing is er toch af.

10. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De volgende keer dat jee een game koop begin je direkt met een standje hoger dan is de verrrassin g er niet af en zul je wel langer bezig zijn om het uit te spelen;)

11. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    xbox 360 spellen zijn gewoon gericht op multiplayer heb je geen live en begin je te janken over hoe kort de games zijn weet je gewoon niet wat je hebt gekocht!!

12. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Zo dat is een lange zin, en ik snap er helemaal niks van.
    Misschien toch wat anders opschrijven, en ja de 360 verkopen aan wie, niemand weet wat een 360 is.

13. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niemand weet wat een 360 is??? vandaar dat er een tekort aan is!

14. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon een spelcomputer gekocht toch.
    Dus als ik je goed begrijp en je hebt geen live dan is de 360 helemaal niks.
    Kijk dat is nog eens lekker positief voor de mensen die er nog 1 willen kopen, niet kopen dus als je singleplayer wilt spelen.
    Live is niet voor iedereen zo vanzelfsprekend als jullie denken.

15. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zet hem te koop op internet en je zult versteld staan hoe rap hij verkocht zal zijn.*) Dan zullen we wel zien of niemand weet wat een 360 is

16. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0

Ja toen hij gelanceerd werd ja, nu breek je je nek erover in de winkels

17. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal nix zou ik niet zeggen maar als ik geen live kon krijgen zou ik geen 360 kopen nee. daar is ie te duur voor. misschien moet je een gameboy halen das geheel singleplayer

18. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    een core system probably, vind wel dat er een markt moet blijven, ook voor single player games... zelf heb ik nog geen 'verhaallijn' games gespeeld, als Kong en Kameo, dus wellicht komt dat idd, omdat ze in reviews als te kort bestempeld worden, en ik ze daardoor nog te duur vind? als ze goedkoper worden, wil ik er immers nog wel een keertje over nadenken...

19. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Als je alleen wil spelen en zonder Live kan je inderdaad beter op je PS2 blijven spelen.
    Het is voor je te hopen dat de online mogelijkheden van de PS3 totaal mislukken, anders wordt de PS3 ook al een tegenvaller voor je.

Verder zijn de premiums nog steeds erg moeilijk te vinden in de winkels.. Dus ik denk dat er aardig wat mensen zeer geintresserd zijn waar jij je nek hebt gebroken...

20. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    das bullshit en ge weet et

Deel Deze Pagina