Xbox spellen te kort??? Ik had laatst met DOA4 de 100 uur achievement gehaald dus kort, nee niet echt. Trouwens als je alle achievements wilt halen voor elk spel dat je koopt ben je echt lang bezig. Dat vind ik wel een goed extratje van MS is meer motivatie om de games nog een keer te spelen op meerdere niveaus. Ik vind dat de topic starter maar een grote zeikerd is, laat hem eerst maar eens alle functies ontdekken en dan terug komen met weinig speelduur.
Trouwens zonder Internet en LIVE gebeuren heb je niet veel aan de Xbox 360 of de Nintendo Revolution of de PS3. De PS3 is flink uitgesteld om 2 redenen 1. Blu-ray noob disk die nog steeds niet in productie kan worden genomen en 2 ze moeten nog een heel LIVE systeem uit het niets opzetten omdat Sony het zich niet kan veroorloven om er zonder een te komen. Dit door het succes van Xbox Live en de aankodiging van nintendo's download service. Als je het mij vraagt is die hele aankondiging van de PS3 een grote nep. De lente van 2006 begint over ongeveer 10 dagen (lente 2006 was de eerste planning van de PS en de PS3 is nogsteeds in zijn conceptual design, er is geen release datum bekend, geen prijs bekend, ze weten zelfs nog niet hoe de controller er uit gaat zien FFS. Dat is geen uitstel dat is gewoon op puur bluf een console aankodigen dan eerst kijken wat de concurrentie uitbrengt en dan pas een eigen console bouwen.
Ik denk dat bij de tijd dat de PS3 uitkomt je hem al niet meer hoeft te kopen want dan ligt er een jaar later al een derde Xbox in de winkel . Eigenlijk verdient MS in mijn ogen hulde over het feit dat het ze gelukt is in exact 4 jaar een back to back release te doen (Ze hebben de Xbox 360 aangekondigd en zich ook aan hun woord gehouden). Iets wat maar weinig mensen zich echt realiseert. nov 2001 kwam de xbox uit in de VS en nov 2005 de xbox 360. Europa heeft er zelfs op gewonnen maart 2002 vs dec 2005. Daarnaast is dankzijn MS de wereldwijde release in het leven gekomen, dus als europeaan niet langer meer 6 maanden wachten op een spelletje dat in Amerika of Japan is gereleased. De playstation 2 gaat ondertussen zijn 6de jaar in want die werd in maart 2000 in Japan gereleased en er is nog niet eens zicht op de opvolger. Dus als we deze lijn zouden doortrekken en zeggen dat in Japan de PS of eind december 2006 komt of begin 2007 (het laatste lijkt reeëler dan het eerste) dan zou eind 2009 begin 2010 de nieuwe Xbox al klaar zijn. Een kleine 2 Jaar na de release van de lang vertraagde PS3. Helemaal voor Europa aangezien een release van begin 2007 in Japan automatisch een release van eind nov-dec 2007 in Europa betekend. Tellen we 7 jaar bij de PS3 op dan zou in 2014 -2015 de PS4 uitkomen vs 2013 -2014 voor de Xbox 4 en dan staat MS precies op gelijke voet met Sony qwa antal consoles.
Laatst bewerkt: 14 mrt 2006