inderdaad show us your balls!! Hoe langer deze draad doorgaat hoe meer je je (ongegronde) uitspraken gaat nuanceren. petje af tasso
omdat iedereen er een wil en daarom heel veel geld ervoor neerleggen. dus mensen die hem wel in de winkel krijgen verkopen hem door en maken 400 euro of meer winst
Nogmaals ik ben niet liiiiivvvvveeeeeeee. En waar komt jouw uiteraard gegronde uitspraken vandaan dat de 360 niks is zonder live, en dat de games lekker lang zijn
Ik moet wel zeggen dat ik de laatste tijd ook wel heel erg pissed op mn xbox 360 en bepaalde spellen ben. - call of duty (moet mn xbox paar keer opstarten voor dat die cd herkend, Mp weet iedereen wel) - Ghost recon (Duurt zo lang in de MP) en de bugs in het spel is idd echt erg het is dus idd wel achterlijk dat je een apperaat van 400 euro en spellen van bij 70 euro en dan nog zo veel fouten en irritaties inzitten. Zo is geld natuurlijk niks meer waard als er zo door game makers mee wordt om gegaan.
maar waarom eigenlijk niet? heb je geen ADSL thuis? anders kun je toch zo even de kabel van je peecee gebruiken en een gratis silver account aanmaken? heb je een maandje om Gold te proberen...
Hmm, dan heb ik iets leuks, ik kocht uit de Bartsmit Ghost Recon AW op 7 maart en me Xbox ging enorm veel vastslaan op die dag... en toen in de Avond.. Red Ring Of Death leuk me xbox start wel op aleen de TV krijgt geen scherm helemaal niets ach ja... Gelukkig wordt hij gefixt maar het is wel vrij irritand want je koopt een Nieuwe game en je wilt het spelen maar dan gaat je Xbox kapot... en nog steeds ligt de nietwerkende 360 hier omdat de UPS nog steeds niet langsgekomen is maar ik ga Micro mogen wel opbellen ofcourse
Daar is helemaal niks raars aan. Bij PC's is het al jaren zo dat je met duurdere hardware beter beeld krijgt. Je gaat toch niet beweren dat je op je 30cm K-TV het zelfde beeld verwacht als op een 51 inch plasma? Aan zeikerds zoals jij heb ik een broetje dood.
Nee joh ik heb geen adsl thuis. Als ik iets wil zoeken of hebben dan zoek ik wel op mijn werk. Voor de rest heb ik niks te zoeken op internet dan een beetje slap ouwehoeren op dit soort forums en iedereen op de kast te jagen.
Weet je waar ik nog op wacht, dat is alles in 1 dus digitaal telefoneren, tv en internet. Wanadoo en upc en kpn hebben dit net maar het bellen en digitale tv werken echt voor geen meter bij alle drie niet. Maar dit staat ook nog in de kinderschoenen dus nog even wachten
Ik zou nooit alles uithanden geven aan 1 provider ... maar goed ... bij ons in de regio werkt het... Je mist gewoon veel als je alleen maar off-line speelt Stap 1 = xbox --> xbox 360 Stap 2 = Xbox Live Stap 3 = Media Center Stap 4 = HDTV Tevens is silver of gold gewoon leuk om demo's en status te zien op een gamercard
Ik weet niet welke regio je vandaan komt maar als er hier iemand voorbij komt rijden krijg je allemaal blokken op je tv en als je belt wordt spontaan de verbinding verbroken. Dit is bij diverse vrienden gebeurt en zowel bij kpn , upc en wanadoo. Misschien wordt dit in de toekomst wel beter. Heb jij een reden waarom je het niet aan 1 provider zou toevertrouwen
budget is al voldoende ... dus minimaal 256 up ... .. de downloadsnelheden zijn snel genoeg ... Multikabel is zeer goed met hun digi tv ... maar persoonlijk prefereer ik ook gewoon de kabel de reden dat ik kies voor meerdere aanbieders is dat ik niet belazerd wil worden ... als ik een probleem heb met telefonie kan ik overstappen naar een ander zonder dat mijn tv en andere dingen worden afgesloten ....