veel te korte games en veel bugs

Discussie in 'Algemeen' gestart door tasso, 14 mrt 2006.

1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja downloadsnelheid is echt goed!

2. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Wat heb jij toch een rotleven... Xbox 360 is niet goed, Digitale TV is prut, Bellen via internet is drama en valt weg bij het minste geringste... Internet heb je ook al niet nodig. In welke uithoek woon je eigenlijk??

Ik heb een Xbox 360 in combinatie met een compleet pakket van UPC (bellen/internet/DTV) en ik heb geen enkel probleem. Alles werkt perfect, afgezien soms een paar artifacts in de DTV, maar het kwaliteitsverschil met normale kabelTV is zo groot (42" plasma) dat ik dit graag voor lief neem.

Internet heb ik bijna 10 jaar via Chello, digitale TV via de kabel is gewoon vele malen beter dan digitenne of dergelijke en telefoon kreeg ik zo goed als gratis als ik het pakket neem. Dus daarom heb ik alles bij UPC.

Laatst bewerkt: 14 mrt 2006
  3. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Bij digitale tv heb ik het over zo'n klote kastje met zo'n antenne slaat de koelkast aan zit je zonder beeld.
    Upc nou je bent waarschijnlijk 1 van de weinige die daar geen problemen mee heeft.
    En ja snik ik heb inderdaad een rotleven, maar ja we ploeteren wel door

4. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    juist, dan kunnen we afreizen om je publiekelijk te stenigen!

Ik heb ook alles via de kabel, bespaart me een hoop geld en werkt probleemloos.

5. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het wel eens met het gedeelte van de stelling dat de speelduur te kort is. Daar stoor ik me bij heel veel games ook uitermate aan. Ik betaal liever 80 euro voor een spel en dat het me lang bezig kan houden dan 60 euro voor een 10-20 uur durend iets.

6. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Zo jij bent een gezellig figuur.

7. Ereinion

Ereinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas, wen er maar aan. Hoe groter de grafische pracht in een game, hoe langer het duurt om zo'n game te maken. Vergelijk bijvoorbeeld eens een level uit Ghost Recon 3 met dan van Ghost Recon 1. Het detail in de levels is exponentieel toegenomen, en ook de tijd die het kost om zo'n leven te maken. De oplossing: kortere games.
    Er zullen nog best wel lange games komen, bijvoorbeeld door met een erg groot team te komen, of door erg lang over een game te doen (bijvoorbeeld Oblivion), maar hierdoor zullen de productiekosten van een spel ook de lucht in schieten, iets dat alleen de 'groten' in de industrie zich kunnen veroorloven.

8. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij draait het alleen maar om multiplayer! singleplayer kan niet kort genoeg zijn, geen singleplayer is nog beter want dan hebbe ze meer tijd aan de multiplayer besteed

9. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt maar de kleintjes overleven het toch niet meer in deze gameswereld. Het technisch niveau van het personeel moet zeer hoog zijn, en de budgetten voor die nieuwe games schieten de lucht in. Daardoor durven ze ook niet zo snel meer een nieuw spel te bedenken, als het flopt kost het ze miljoenen. Beetje jammer :mad:

10. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt schandalig dat zelfs na de patch PGR3 vastloopt bij het laden van een gamerpicture :mad: Niet altijd, maar dat het een enkele keer gebeurt, is een erg slechte zaak. Bovendien rammelt deze game aan alle kanten, zowel inhoudelijk als technisch dus. Vastlopers zijn tergend. Als ik het goed begrijp kan de o zo krachtige Xbox 360 dit geweld niet aan? |:- Voor de rest zijn er geen boeiende games voor de 360.

11. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    probeer het eens online, dan ben je wel langer bezig dan 6 a 7 uur :confused:

12. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Dat is idd het voordeel als een GAME online kan.
    BIj de mensen die niet over Xbox Live bezitten, kan ik de frustatie van de speelduur bij de SP wel begrijpen.

Aangezien je het offline ook wel gesien hebt, na een tijdje tegen Bots te spelen.

13. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    [snip]

Gezien mijn tekst die ik voorheen geschreven had ver over de schreef ging heb ik het maar per direct verwijdert...maar ik blijf bij mijn standpunt... :/

Laatst bewerkt: 14 mrt 2006
  14. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je dus een modknop voor.

15. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Fijn dat je me erop wijst....zal meteen gebruik van worden gemaakt. _0/

16. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, jullie zijn echt allemaal GESTOORD ofzo...

Iemand geeft een MENING, en jullie zeiken hem nou helemaal af.
    Hij geeft een mening: HIJ vind het jammer dat ze spellen €65 kosten, en dan maar 10 uurtjes ermaa kan spelen.
    Verder geeft hij een mening over bugs. Ik heb GRAW ook, en ik moet zeggen dat die mannetjes echt zo ontzettend DOM zijn. Ze rennen iedere keer weer in het rond, en dan gaan ze soms gewoon in vijandelijk vuur staan. Verder zag ik dingen verdwijnen en verschijnen. Zo verdween er plotselings een auto. En kon ik in een level, waar je op het dak moest, niet verder komen doordat de tanks niet wouden rijden, wat wel de bedoeling was. Verder heb ik wel Xbox Live, en ik moet zeggen dat een spel daardoor echt veel leuker word. Ik heb nu GRAW uitgespeeld op Normal, en dan wil ik misschien nog een keertje op HARD uitspelen. Maar nu ben ik online aan het spelen, in ranked servers, en dan probeer ik steeds omhoog te komen met me niveau.
    Ik heb er daardoor misschien 8 keer langer speel plezier van.

Verder zijn de dingen als Arcade Games en Xbox Live Marketplace ook hartstikke leuk. Als ik een spel wil kopen, speel ik eerst de demo, en als die leuk is, koop ik het spel. De Xbox is ook inderdaad gewoon voor Xbox Live gemaakt. Een Xbox kan een Xbox niet zijn als je geen Live hebt. Kijk maar naar het dashboard, er zit een aparte tab voor Xbox Live.
    Verder denk ik dat tasso beter gewoon de spellen die hij nu niet meer kan spelen, omdat ze geen Live mogelijkheid hebben, beter verkopen. Van dat geld kan hij dan weet nieuwe games kopen die misshcien wel een Live mogelijkheid hebben. Maak gewoon je 1 maand gratis Xbox Live Gold op, en dan kan je altijd nog kijken of je een jaar erbij koopt. Het is allemaal zo simpel gemaakt, alleen een stekkertje in je Xbox, en klaar ben je.

Ik vind het trouwens idioot dat mensen denken dat tasso geen Xbox360 heeft. Waarom zou hij anders dit topic maken. Aandacht kan die dan toch wel van iemand anders krijgen... Dat jullie hem nou een zielepiet noemen ofzo, vind ik echt belachelijk. Hij zou dat vast niet tegen jullie zeggen, waneer jullie een mening geven...

17. Tha Ladykillah

Tha Ladykillah Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    0
    Deze kerel heeft groot gelijk! Games worden steeds korter lijkt wel! en 60 tot 65 euro betalen voor bijv. KingKong is gewoon dom! Die ligt dalijk al voor 30 euro man... en dan is het eens te overwegen om die te kopen.. En kom niet met van die klote argumenten want iedereen weet dat het zo is want in bijna elke game store ligt tie wel pre used en dat is nieteens het enige spel wat ik al in vele stores pre used heb zien liggen! De Xbox games voor de 360 vallen tot nu toe tegen op een enkele na! En ik weet ook wel dat al die makers het nog onder de knie moeten krijgen maar dat is nog geen reden dat alle games tot nu toe matig zijn! Even voor alle duidelijkheid ik ben een Xbox liefhebber in hart en nieren en dat zal ik altijd blijven maar ik durf gewoon kritiek te geven!

18. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Laten we eerlijk zijn......

Het is toch DOM dat je meerdere games koopt die allemaal een (voor hem) te korte speelduur hebben....
    DOM omdat in iedere review de verwachte speelduur staat beschreven.....

Je loopt misschien één of twee keer tegen dezelfde steen maar kom op.... Ga niet lopen zeiken over dit soort dingen als je de reviews had kunnen lezen..... |:-

Daarom, verkoop dat ding, verkoop je spellen en koop met je geld een paar goede boeken ofzo...

19. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn maar een paar games die ik voor de volle mep koop. De rest is het gewoon niet waard. Als CoD2 geen patch zou krijgen dat zou ik hem in hetzelfde rijtje plaatsen als King Kong, want de mutliplayer is op dit moment waardeloos.

Maar het is toch altijd al zo geweest dat filmgames crap waren? Of de gameplay is wel goed, maar de speelduur is kort, of de speelduur is lang maar de gameplay crap. Niks nieuws onder de zon. King Kong zou het wel goed doen als budgettitel. Maar vergeet niet dat de productiekosten voor deze game erg hoog waren, en je betaalt ook de licentie, dus verwacht niet dat dergelijke games vanaf dag 1 voor de halve prijs in de schappen liggen.

Ik zou eerder klagen over de bugs.. daar heeft ie wel gelijk in. Verschrikkelijk.

Laatst bewerkt: 15 mrt 2006
  20. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met hem eens dat sommige spellen een korte gameplay hebben. Spellen zoals CoD2, PDZ, GRAW, ... moeten het van hun multiplayer mode hebben. Het is dus te begrijpen dat deze games minder zijn in de single player mode. Maar hoe zit het met spellen zoals Condemned, King Kong en Kameo? Deze spellen zijn online niet te spelen dus die moeten het net hebben van hun singleplayer en dat hebben ze niet echt laten zien. Niets komt in de buurt van spellen zoals Final Fantasy, Zelda of iets dergelijks. Dan kun je wel zeggen dat de reviews laten weten hoelang je gemiddeld over een singleplayer mode doet, maar dit is alleen van belang voor als je het spel wilt kopen. In het algemeen vind ik de single player modes inderdaad te kort, in ieder geval voor de games zonder multiplayer mode.

Deel Deze Pagina