1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

veel te korte games en veel bugs

Discussie in 'Algemeen' gestart door tasso, 14 mrt 2006.

1. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Tja, ik kan me voorstellen dat je de games in het algemeen te kort vind....

Maar de thread starter klaagt over dingen die hij van tevoren gewoon kon weten....
    En dat vind ik nogal onzin omdat als je zoveel geld voor een console uit gaat geven je ook wel van tevoren kunt bekijken welke games (er in iedere geval de eerste maanden) aansluiten bij je behoeften...

Overigens, zelf vind ik de speelduur goed (heb Kameo niet uitgespeeld... COD2 ook niet door die fakking save bug...)
    Met GR AW ben ik goed opweg _O_

2. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit klopt ook niet helemaal dude cod2 is de beste singleplayer game ooit gemaakt en de multyplayer zuigt gewoon..
    Verder vind ik 60 euro ook veel geld voor een game die je zo uitspeelt en in graw die ik net 1 dag heb had ik opzich ook wel wat meer verwacht de straten zijn helemaal leeg enzo er zijn weinig nieuwe dingen aan het is alleen net wat mooier dan op de x box maar meer ook niet..maar dan nog ik vermaak me prima met de 360 en als ik nu een ps2 game speel merk ik pas hoe mooi 360 games zijn.

3. kimone66

kimone66 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou wat betreft de speelduur uitgaande van SP:dit ligt een beetje aan de persoon zelf.Er zijn mensen die gewoon doorgaan en er zijn mensen zoals ik die het niet perse in een recordtijd willen uitspelen.Wat me wel mateloos stoort zijn de toch wel vele bugs.In Gr:aw vliegen de hely's gewoon door gebouwen,valt het geluid van m'n wapen gewoon weg, zijn de bomen op een gegeven moment plat.Maar het ergste is als je veel moeite hebt gedaan om een missie bijna uit te spelen,gewoon niet meer verder komt t.g.v. een bug en gedwongen wordt de missie weer opnieuw te spelen,wat dan natuurlijk wel weer tengoede komt van de speelduur.

4. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk trouwens ook dat het een beetje aan de tegenwoordige tijd ligt.. Als ik naar mezelf kijk heb ik al jaren geen spel meer uitgespeeld, terwijl ik vroeger nog wel eens wat uitspeelde.

Tegenwoordig koop ik veel sneller een game dan vroeger (Op de pc ging het nog makkelijker met downloaden) en de andere games belanden dan toch vaak in de kast.. Over het algemeen speel je de laatste game en je valt meestal terug op je favo game (bij mij PES5)..

Ik ben dus eigenlijk wel blij dat een single player niet te lang duurt, want dan kan ik ook nog eens een game uitspelen (ben aardig op wel met GRAW).. Inmiddels ben ik wel al een uurtje of 14 bezig denk ik..

5. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Als je al die reviews moet geloven dan koop je toch geen spel meer.
    Behind good and evil is zo'n voorbeeld, reviews waren niet echt geweldig maar het is wel 1 van de beste en mooiste spellen die ik op de xbox heb gezien.
    Het is alleen jammer dat door zo'n review bijna niemand het spel meer koopt.
    Willen jullie dat dan, dan koop je geen 360 spel meer omdat ze allemaal te kort zijn.
    En dan gaan ze allemaal weer lopen klagen dat de verkopen zo tegenvallen en dan trekken ze zich terug van de 360 en gaan ze alles straks maken voor de ps3, want die verkoopt toch wel.
    Ik ben juist de gene die zich niks aantrekt van reviews omdat je daardoor juist goede games soms laat liggen.
    De 1 vindt dit de ander dat, kijk ik begrijp dat als je online speelt je de speelduur verlengt maar het spel wordt er niet groter door.
    En het is zoals gompy zegt het is mijn persoonlijke mening, en dat jullie zo reageren ja dat is maar hoe erg je er mee in je maag zit dat er iets negatiefs wordt gezegd over de korte speelduur.
    En dan nog een klein ding over de bugs, jullie zeggen dat je uit de reviews kan halen hoelang een spel duurt, maar lezen jullie wel over de vele bugs die bijna elk spel op de 360 heeft, waarschijnlijk willen jullie daar liever overheen lezen.
    Maar voor een spel van 65 euro mag je op zijn minst toch wel een bugvrij spel verwachten.

6. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Je moet ook geen 65 euro voor een spel betalen.. In principe kan je alle games voor 55 euro in huis hebben..

Kijk bij Media Markt of schaf een Free ID Card van de FRS aan (krijg je 10% korting) of bestel online.. Ik zal uit principe nooit de volle mep betalen voor een game.

De PS3 zal hetzelfde probleem hebben wat betreft speelduur van een game, ik denk niet dat dat anders zal zijn.

7. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    de free id card heb ik al, het is alleen jammer dat de freerecord shop altijd zo laat is met de nieuwe games.
    Media markt is voor mij geen optie omdat ik dan net zoveel aan benzine kwijt ben dan die paar extra euro die je minder betaalt.
    Nogmaal voordat ik weer sony fanboy wordt genoemd ik heb het niet over de ps3 gehad dat daar de spellen anders zullen zijn, dat maak jij er van

8. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zeg niet dat je Sony Fanboy bent, je geeft alleen aan dat dat ontwikkelaars de Xbox naast zich neerleggen omdat Sony toch wel verkoopt.. Het probleem zal zich op alle platformen voordoen en overal zullen ze klagen dat games te kort zijn.
    We willen allemaal teveel.. Mario Bros was vroeger Levels achter elkaar hetzelfde met een ander kleurtje.. Nu moet elk level een compleet andere wereld zijn. Als je dan een uitgebreide game wil maken duurt het veel te lang en kost het veel te veel geld..

Ik weet niet wat voor FRS jij hebt, maar bij de FRS hier in de buurt zijn de nieuwe games altijd 1 dag van te voren leverbaar als je erom vraagt.

9. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :confused:
    Sure ..
    http://www.gamerankings.com/htmlpages2/561647.asp

10. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nou in ambacht en ridderkerk lopen ze echt achter.
    We willen allemaal teveel, mag dat voor 65 euro's.
    En hoezo willen we teveel, neem een spel zoals zelda gewoon 59 euro maar de speelduur is vele malen groter dan de 7 a 10 uur die je nu voorgeschoteld krijgt het kan dus wel.
    Je moet het anders zeggen, we betalen het toch wel, als het er maar gelikt uitziet en de speelduur is dan niet meer belangrijk.
    Een spel zoals bv farcry instincts krijgen we straks ook weer voor onze kiezen, het ziet er iets mooier uit we zetten er predator achter en hop we reken er weer 65 euro's voor.
    Maar de speelduur is nog steeds heel kort, ja online verleng je het even maar dan is het toch ook over.

11. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0

Denk je nu echt dat de meeste casual gamers op dit soort sites komt.
    Welnee die halen het zeer hoogwaardige magazine power unlimited of een ander soort blaadje en laten daar hun mening naar hangen of kijken naar gammo of naar gamekings.
    En aangezien er meer casual gamers die af en toe eens een spelletje spelen zijn dan hardcore gamers die niet meer kunnen slapen omdat ze een level niet kunnen uitspelen is dit soort games niet interresant voor de gewone gamer.

Laatst bewerkt: 15 mrt 2006
  12. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Probeer deze discussie wel op niveau te houden mensen. Er zijn een paar goede punten aan het licht gebracht, en het zou zonde zijn als deze thread dicht moet gaan omdat sommige mensen er te "emotioneel" bij worden.

Anyway;
    Op iedere console, zeker het eerste jaar na de launch, heb je veel games die gewoon redelijk kort zijn en veel bugs bevatten. Komt simpelweg omdat developers nog niet helemaal weten hoe met de nieuwe console om te gaan, en vaak ook omdat ze gepusht worden hun game op de markt te brengen om de nieuwe console een flinke voorraad games te bezorgen.
    Dat kan je gewoon verwachten. Of het verantwoord is? Ja. Gamers, hardcore of casual, die gewoon rationeel nadenken weten dit al van te voren. De gamers die zich minder informeren zouden allicht eerst wat info moeten opzoeken over een game/console voor het allicht ook maar aan te schaffen. Zoniet dan is het eigen schuld, dikke bult.
    Pas als je over 2 jaar na de release kijkt en er zijn nog steeds geen pareltjes afgeleverd kan je je twijfels stellen bij de console en developers.

En blijkbaar werkt dat dan voor hen. Als een game in de PU een 9 scoort, en zij baseren daarop dat zij de game wel in huis willen halen dan tonen ze aan dat de mening van de PU vaak overeenkomt met hun mening. Mocht dit niet het geval zijn zullen ze in het vervolg een andere bron moeten gaan zoeken waar zij zich mee kunnen identificeren. Dat is logica, zou apart zijn om naar een medium te luisteren waarmee je je totaal niet kan identificeren.

13. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zelda is alleen maar singleplayer en de meeste 360 spellen zijn online gericht en daar kan je gewoon heel lang mee bezig zijn. online dan. dus schaf je geen live aan moet je in je achterhoofd houden dat je veel sneller op een spel bent uitgekeken.

14. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    eeeeh, ik lees geen Power Unlimited, maar een ander Nederlandstalig magazine alleen gericht op de Xbox, wel kijk ik graag naar Gammo (gewoon om te zien wat er op de markt verschijnt) en GameKings (daar ik veel waarde hecht aan hun mening, met name die van Boris en JJ)... doch beschouw ik mezelf ook als een casual gamer, en die weten volgens mij best de weg naar deze site te vinden (waar ik het met de reviews overigens zelden eens ben)

15. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en kameo en kingkong zijn ook singleplayer games en hoelang duren die.
    Maar nogmaals het is toch eigenlijk helemaal te gek dat je eerst live moet hebben om een game langer dan 10 uur te spelen.

16. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niet op een 360....

17. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee het ging me ook niet om de bladen, maar meer om aan te geven over de reviews van games in het algemeen.
    Er wordt heel snel gezegd dat je het kon weten dat een spel kort duurt, maar ja moet je daar altijd van uitgaan, in het geval van de 360 dus duidelijk wel.
    Ik speel ook resident evil op de cube veel nou daar moeten ze eens een voorbeeld aan nemen, ziet er goed uit (voor de cube) en duurt tenminste langer.
    Het kan dus wel

18. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    :confused:

19. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wor hier moe van accepteer nou maar gewoon dat de 360 online gericht is! dat de singleplayers van online spellen gewoon minder lang zijn. dat je wel spellen hebt als kingkong maar ben eerlijk wie verw8 er nou iets van kingkong. ik heb live en ik heb nu 4 spellen; PGR3, PDZ, COD2 en nu Quake 4 gekocht. en ik ben op geen een spel uitgekeken. thank 2 xbox Live!

btw waarom spelen zo weinig nederlanders Quake 4. dit is grafisch wat minder maar damn wat is dat een lijp spel. dikke aanrader.

20. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0

Wie verwacht er nou iets van king kong, nou ik kan je melden dat dat wel 1 van de betere spellen is op de 360.
    Je hebt wel een quake4 die voor geen meter speelt en de meeste framedrops heeft zoadat het bijna niet meer speelbaar is, als je een review had gelezen over dit spel dan begrijp je waarom zo weinig nederlanders quake spelen.

Deel Deze Pagina