1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

veel te korte games en veel bugs

Discussie in 'Algemeen' gestart door tasso, 14 mrt 2006.

1. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke gast :)

2. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tasso misschien moet je overwegen om een gameboy of psp te kopen. die spellen daarvoor zijn geheel singleplayer en zalle wel iets langer duren.

3. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een 360 zonder live is als een eigen vliegtuig kopen om alleen rondjes te rijden op de grond. een vliegtuig is ontworpen om te vliegen en een 360 is vooral ontworpen voor multiplayer.

4. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nou een ds en psp heb ik al een poosje.
    Maar je mag toch zeker van een spelcomputer verwachten dat de spelen langer duren dan dit, hallo waar maak je anders zo'n spelcomputer voor.
    Online of niet online daar heeft niemand wat mee te maken, ik verwacht gewoon een spel dat ik niet in een avond uitspeel.
    En als ze toch onderscheid willen maken in online en single player dan zouden ze gewoon de online en single player apart moeten verkopen, dan heb je tenminste een keus.
    Of laat ze anders gewoon een live box maken waarop je alleen maar online kan gamen.
    Oeffff nou draaf ik wel heel erg door

5. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    dat kan ik toch niet helemaal onderschrijven, dan had Microsoft geen Core Editions moeten uitgeven, ze impliceren daarmee namelijk ook een goede gameconsole zonder live op de markt te willen zetten!

ben er trouwens wel van overtuigd dat er nog een aantal killer single player games op de markt gaan komen, waarmee je uren en uren zoet zal zijn!

6. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Ik houd persoonlijk ook erg van SP. Bij veel xbox spellen liet deze ook al te wensen over; spellen met sterke MP hebben meestal een zwakkere SP en spellen met alleen SP zijn vaak kort... Wat dat betreft is er imo tot nog toe niet veel veranderd in de overstap naar 360.

Van de SP games op de 360 (Kameo en Condemned gespeeld) vond ik de content wel voldoende maar doordat deze spellen best makkelijk zijn heb je ze vrij snel uitgespeeld en dat is idd jammer.
    Deze twee spellen zou ik daarom persoonlijk ook niet zomaar kopen voor de volle prijs, en daar ben ik het met de TS eens.
    Neemt niet weg dat dit echt goede spellen zijn (die je gemakkelijk ruilt of verkoopt en zo kan je de aanschafprijs weer rechtvaardigen) en ze hebben me niet teleurgesteld :)

Dat 'de 360 spellen' te kort zijn heeft imo weinig te maken met COD2 en King Kong, ports van pc en xbox/ps2 spellen.

7. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zucht. ik zou hier op kunnen reageren maar aangezien jij dan weer met een lading bs komt ga ik dat niet doen. als jij een console koopt dat online/multiplayer gericht is en jij gaat niet online dan kan jij verw8en dat jij niet zolang bezigt bent. snap je dat.

en dan ga ik tog kort reageren.

"En als ze toch onderscheid willen maken in online en single player dan zouden ze gewoon de online en single player apart moeten verkopen, dan heb je tenminste een keus.
    Of laat ze anders gewoon een live box maken waarop je alleen maar online kan gamen."

lees dit na en kom tot de conclusie dat je geen 360 had moetten kopen.

8. deefnl

deefnl addicted

Leuk Bevonden:
    0

ik ben het eens met kingfreak als je gaat voor single play haal dan geen xbox of had hem later gehaald.Maar ga ons nu niet lastig vallen met wat valt hij tegen als je je xbox maar half gebruikt.

trouwens kingfreak ik speel zelf nog vaak quake 4 multiplay maar meestal met mensen van me friendslist.Ik speel alleen maar met mensen die niet te serieus zijn het gaat om de lol .Als je eens zin heb kan ik je wel een rocket bezorgen lol .Voeg me maar toe

9. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja sgoed moet alleen Quake4 weer halen. had em gisteren teruggebracht naar de winkel (cd was kapot) maar ze hadden geen nieuwe die zou donderdag pas weer binnenkomen. dus vandaar.

10. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    maar hoe zit het dan als je een goede singel player hebt met leuke functies, ik denk aan GRAW ,zoals tegen een muur klemmen,enz enz, en dat dan vervolgens niet gebruikt in de MP zoadat het gewoon een standaard knal game wordt? zonder xtra,s.dan is dat toch gewoon prut.. om dan maar te zwijgen dat je in een fasoenlijke game terecht mag komen of mag hopen dat je er in blijft?

Tja en jullie kunnen wel roepen van koop dan een game cube .. maar ja ik wil natuurlijk niet achter blijven!qua grapics(alhoewel ik daar ook wel weer wat over kan zeggen! :) (zie andere topic)

En dan denk je nou ze stellen die games maar uit om er wat goeds van te maken... zit hij nog vol bugs
    (ga maar eens sluipen in de game... dan is de game gewoon onspeel baar....!

jippie next gen.. of toch niet :mad:

11. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0

Je moet altijd gewoon reageren, kijk ik heb niet voor niks een threadt gestart, en ja die bs dat vind jij, maar weerleg het maar eens goed want tot nu toe heb ik nog niks goed gelezen.
    Dus als je een gewone spelcomputer zoekt dan moet je de 360 links laten liggen en dan evetueel wachten op een andere console.
    Reageer dan eens op de goede stelling van iemand anders hier die zegt waarom er dan een core editie is, niet echt gericht op de online functie dus als je een core hebt gekocht dan kies je ervoor om niet online te gaan, je komt er dan toch maar mooi bekaaid af.
    En staat er ergens op de site van xbox dat als je singleplayer wilt spelen je geen 360 moet kopen.
    NNNNNeeeeee dus verwacht ik gewoon games die ik in mijn eentje kan spelen, kom op zeg het is een spelcomputer daar draait het om games

Laatst bewerkt: 15 mrt 2006
  12. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan nie over graw meepraten (heb het niet en vind het gen 60 euro waard) maar graphics boeien mij minder. heb laatst quake4 gekocht daar zijn de graphics wat minder maar ik vind dat egt een topgame. hoewel het altijd leuker is met beter graphics is quake4 online en singleplayer amazing!!

13. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Quake 4 SP is goed, maar online dan weer niet echt.... Verder vraag ik me af of Tasso iets heeft waar hij wél tevreden over is. Ik zie alleen maar klaag topics van hem.... Op internet noemen ze dit soort mensen ook wel whiners.

14. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook spellen in je eentje spelen. maar als dat multiplayer spellen zijn weet dan ook dat ze minder tijd in de singleplayer stoppen. er zijn ook spellen zoals kameo en kingkong alleen maar singleplayer maar ze zijn allebei redelijk gehaast en dus kort. oblivion komt eraan alleen maar singleplayer en belooft goed te worden en er zullen meer singleplayer spellen komen maar de "markt" ligt op live. mensen op live betalen voor live dus er zullen veel meer spellen multiplayer gericht zijn en als gevolg dat er een korte singleplayer bij wordt gedaan. als je egt alleen voor singleplayer gaat spelen op de 360 moet je het doen met veel minder goed spellen. aangezien en ik zeg het nu voor de 100ste keer: de 360 is gericht op live

15. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Klaag topics over.......... precies de 360.
    En het is trouwens niet klagen maar kritiek hebben over een produkt.
    Op internet noemen ze dit de kritische consument.
    Ik klaag niet over mijn:

Dolby headphone hd1500
    denon 2109
    peugeot 1007
    samsung 940mw
    loewe breedbeeld
    cube
    psp
    ds
    dreamcast
    n64
    amiga
    sega 16 bit en 32 bit
    colecovision
    huis
    buurt
    dochtertjes
    vrouw
    Zie je er blijft nog genoeg over om niet over te klagen.
    Maar als ze iets maken en het dan niet helemaal waarmaken ja dan ga ik klagen

16. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    probleem van Quake4 online is dat te weinig mensen het spelen. je kan niet altijd de gametypes spelen die je wil omdat er daarvoor te weinig mensen online zijn. zonde wat quake4 is op dit moment een top3 spel naar mijn mening.

17. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    En ik zeg het nogmaals waar staat dit, waar haal jij dit vandaan.
    Toch niet officeel van ms, o god als het officeel is nou dan heb ik geen recht van spreken

18. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Mischien heeft ie geen gamertag, Mischien is het dan ook een idee om een GT aan te schaffen want naar mijn mening is de Xbox 360 daar gewoon voor.
    GRAW is zeer leuk op live. En ook spellen zoals BF2MC die binnekort uit komt zijn ook gewoon voor Xbox Live. Mijn Advies: Neem live_O_

19. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar nogmaals dat wil ik niet, ik wil gewoon goede games (wat je mag verwachten van een spelcomputer) die je in je eentje kan spelen is het nou zo moeilijk.

20. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dude bende nou koppig of gewoon achterlijk?

/Mod Lees het [faq]beleid[/faq] nog eens door, met name het puntje over respect. Tevens gebruik de edit knop ipv iedere keer dubbel te posten. - Orcrist

Laatst bewerkt door een moderator: 15 mrt 2006

Deel Deze Pagina