1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

veel te korte games en veel bugs

Discussie in 'Algemeen' gestart door tasso, 14 mrt 2006.

1. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    "Mischien heeft ie geen gamertag, Mischien is het dan ook een idee om een GT aan te schaffen want naar mijn mening is de Xbox 360 daar gewoon voor."

wilde nie naar mij luisteren luister dan naar hem

2. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Daar heb je helemaal gelijk in. Ik heb de meeste moeitje met de bugs in COD2, met GR AW heb ik helemaal nog geen bugs ervaren zoals andere die al wel hebben.

3. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat de meeste spellen te gehaast zijn geleverd voor de launch van de 360 zoals COD2 en daarom niet genoeg zijn getest. helemaal bugvrij zal een spel nooit zijn maar er zal altijd een patch komen om ze te fixen.

4. H3rm1t

H3rm1t From Here 2 Oblivion

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst voor degenen die het niet weten, gamerankings.com verzameld cijfers gegeven aan games door engelstalige media (internet en magazines) en neemt heirvan het gemiddelde. Beyond Good and Evil op de xbox scoort hier een 8.9, een goed cijfer dus. Iets wat Tasso's stelling over de recensies over dit spel weerlegt.
    Vervolgens is het volgende argument dat de meeste casual gamers niet op dit soort sites komt maar afgaat op de meningen van PU, Gammo en/of Gamekings. Laat ik nu net de aflevering van Gamekings waarin ze deze game recenseren hebben gezien en zij deze game de hemel in schrijven.
    Gammo weet ik niet, maar wat ik wel van Gammo weet is dat ze vaak geen eigen mening hebben maar die klakkeloos overnemen uit Amerikaanse (internet)bronnen, jawel, die zijn opgenomen in gamerankings dus....

En wat PU betreft, tja, als Gamekings t goed vindt :)

Okay, sorry Tasso, maar niet overal valt onderuit te lullen <evil grin>

grtz

Edit: de reden waarom t spel zo slecht werd verkocht lag niet aan de recensies maar omdat er rond dezelfde tijd enkele zgn Sequel-toppers uitkwamen en tja, dan kiest de consument over t algemeen toch voor de bekende EA mikmak. Onbekend maakt onbemind he.

Laatst bewerkt: 15 mrt 2006
  5. deefnl

deefnl addicted

Leuk Bevonden:
    0

Nou als je daar allemaal tevreden over bent ga dan daarmee spelen maar laat ons met rust.Omdat jij niet weet hoe je een xbox moet gebruiken en de helft van de functionaliteit gebruikt moet je niet liggen te klagen tot het te kort is je doet ook maar de helft.Dus ga je aub vervelen met de dingen waar je wel tevreden over bent en laat ons gewoon genieten van onze xbox waar me weten hoe we ermee om moeten gaan.

6. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb een xbox 360 premium gekocht (eind februari) en heb nu 5 spellen (COD2, DOA4, PGR3, Kameo en King Kong).

Ik heb nu COD2 helemaal uitgespeeld (SP), PGR ben ik op de helft, en King Kong ook, DOA4 en Kameo heb ik nog niet echt gespeeld (alleen ff bekeken).

Ik heb nu al geen tijd om alle spellen te spelen, krijg ik straks ook nog Elder Scrolls IV: Oblivian erbij. Dus naar mijn mening zijn die games helemaal niet te kort of te makkelijk. Ik heb nu al niet genoeg tijd om alles te spelen.

Ik ben het dus ook niet met je eens dat de games te kort zijn. Heb de 360 nu een maand en welgeteld 1 spel uitgespeeld, en dan ik nog niet eens begonnen aan de multiplayer van sommige spellen.

Kortom ik heb straks 6 spellen en ben dan zo een paar maand verder voordat ik alle single players heb gespeeld. Dat vind ik genoeg waarde voor mijn geld en dan laat ik de toegevoegde waarde van MP zelfs nog buiten beschouwing.

7. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0

Waarom nou altijd gelijk een grote muil opzetten, maar je voegt echt niks toe hieraan.
    Ja mijn idee over dat je geen kritiek moet hebben over de 360 wordt wel weer bevestigd en dat sommige daar heel slecht tegen kunnen jij bent daar zo'n voorbeeld van.
    En ik weet heel goed hoe je een 360 moet gebruiken , alleen met de spellen die je nu voorgeschoteld krijgt is dat gebruiken wel heel snel voorbij.
    En je vervelen met iets waar je over tevreden bent uuuuhhhhhhhh, wel knap trouwens van je dat jij weet hoe je met je xbox om moet gaan, het is toch die grote knop indrukken.
    Uit je hoofd geleerd of de handleiding gebruikt

Welke aflevering was het trouwens van gamekings over beyond good and evil.
    Je kan namelijk op de tmf site heel oude afleveringen bekijken, ben wel benieuwd wat ze erover zeggen.

/Mod Wat zei ik nou net over respect hebben voor elkaar? Volgende die over de schreef gaat krijgt een OW. - Orcrist

Laatst bewerkt door een moderator: 15 mrt 2006
  8. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    nou, Beyond Good & Evil is in z'n algemeenheid wel goed ontvangen, hoor (http://www.gamestats.com/objects/482/482232/articles.html) maar kreeg juist geregeld de kritiek dat het spel aan de korte kant was... grappig voorbeeld in de context van deze thread :p (ben het overigens met je eens dat het een geweldig spel is, maar zo blijkt dat de lengte niet altijd samenhangt met de kwaliteit, een lange game hoeft niet per definitie beter te zijn... kort maar krachtig heeft vaak meer impact op de speelervaring, neem ICO)

Laatst bewerkt: 15 mrt 2006
  9. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar met dit spel ben ik toch echt wel langer bezig geweest.
    Dus ja zo zie je maar reviews vertellen niet altijd hoe een spel is, vandaar dat ik ze wel lees maar ook met een korreltje zout neem.
    Maar helaas geldt dit dus niet voor de huidige spellen.

10. H3rm1t

H3rm1t From Here 2 Oblivion

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ff bij hun oudste afleveringen zitten kijken of tmf, maar die zijn al te nieuw, twas inderdaad in de Box tijd (beter), dus helaas.

11. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij deze DE oplossing voor je tergende probleem: lees een vooraf een REVIEW

12. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang je met een spel bezig bent is geheel persoonlijk! De een rost graag zo snel mogelijk door een spel heen en de ander neemt er wat meer de tijd voor. En daarnaast zit niet iedereen op hetzelfde niveau waardoor het voor de een wat langer duurt dan de ander.

Bij deze voor de volledigheid nog even een overzicht van alle reviews van Beyond and Evil, inclusief de bladen: http://www.gamerankings.com/htmlpages4/561647.asp

p.s. digitale tv via de ether is gewoon ruk, dat is algemeen bekend maar een verkoper zal je dat niet vertellen .. ;)

13. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0

Nou ik weet wel wat jij eerst eens zou kunnen lezen, eerdere threats misschien daar wordt je een hoop duidelijk.
    Meer tijd nemen voor mijn games, ja ik ga gezellig even de omgeving bekijken omdat die bomen zo mooi zijn, voordat ik iemand afknal in cod kijk ik eerst nog even in zijn mooie strakblauwe ogen.
    Het is wel een oplossing om de te korte games te verlengen, een beetje siteseeing

14. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien moet je gewoon ff live uitproberen inplaats van hier iedereen er proberen uit te lullen. tis 3 maanden gratis ofzo moet alleen ff internet hebben. je zit hier maar te janken hoe kort de spellen duren terwijl het de oplossing recht voor je ligt. Live. daar worden de meeste spellen ook voor gemaakt. of je moet ff geduld hebben oblivion komt eraan maarja alleen maar SP spellen zijn en zullen altijd in de minderheid zijn. iig op de 360

15. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Effe goed lezen ik heb geen adsl, live wordt dan wat lastig

16. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gast wat wil je nou eigenlijk? Uiteindelijk wil je het toch bij het laatste eind hebben. Uit je reactie blijkt wel weer dat het eigenlijk zonde van ieder z'n tijd om nog verder serieus op deze thread in te gaan. _0/

17. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff goed nadenken, zorg dan da je het krijgt. niet al te moeilijk.

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ik weet niet waarom tasso hier zo wordt aangevallen :confused:

de spellen zijn ook gewoon veel te kort |:-
    niet iedereen heeft een gold abbo, of uberhaupt live (i-net verbinding), en daar mag door de ontwikkelaars best rekening mee worden gehouden.

(word ik nu ook aangevallen, omdat ik dezelfde mening als tasso heb? 8))

19. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nog nie of je moet net als onze vriend tasso net zo door kakke en bs uitkramen :)

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    komt nog wel ;)

hoe komt het trouwens dat ik zo vaak een andere mening heb dan de rest van de mensen op dit forum :p

het lijkt bij iedere discussie ikke vs rest van xboxworld ;) :9
    of de mensen die het met me eens zijn posten gewoon niet (hoop ik, anders voel ik me zielig :+)

Deel Deze Pagina