ik weet niet of ik hier goed zit met dit topic, maar aangezien dit een actualiteit is... plaatje van zijn laatste post (woorden) Je hoort wel eens vaker dat er weer eens een japanner of chinees zelfmoord pleegt om zoiets, maar dit komt wel erg in de buurt. Ik weet wel dat dit de "laatste druppel" was, maar toch kan ik nooit begrijpen hoe sommige mensen in zo een soort games kunnen opgaan. ik hoop niet dat jullie ook zo fanatiek met de 360 bezig zijn, en jezelf gelijk ophangt als ie kapot gaat :{
:{ wat!?! die had echt hulp moeten zoeken, heb dit nog niet eerder gezien, maar dat mensen zo erg in hun spel worden opgezogen zeg. leek wel of hij alleen maar voor dat spel runescape leefde (hij verteld het wel aan die mensen daar, maar verder aan niemand). Echt vaag tenminste als het echt is... als ik niet echt is, is het wel een erg slechte grap...
Ernstig! Snap soieso niet dat je zelfmoord KUNT plegen? Het is niet zozeer dat dit mannetje er een eind aan maakte vanwege deze accounthacking, maar dit was de DRUPPEL, hij heeft dus heel veel shit op zich gehad. Maar dan nog eingelijk. Loop weg, PROBEER het ergens anders opnieuw? Tuurlijk is dat lastig als 14-jarige, maar ik zou er in ieder geval nog wat van maken, desnoods trek je rond door landen, zie je nog wat van de wereld etc. (Klinkt misschien erg hersenloos dit, maar juliie begrijpen wel wat ik bedoel, PROBEER nog wat).
Die gast was egt geestelijk niet goed, want zo te horen had hij nog vrienden en alles, alleen het ging slecht met school. En dat zoiets de druppel was die de emmer deed overlopen is tog vreemd. Ik heb het gevoel dat dit voor hem geen druppeltje was maar meer de helft van de emmer. Want zo wanhopig kan je toch niet zijn om gelijk zelfmoord te plegen. Sorru maar ik vind het ook echt niet zielig voor hem, wel voor zijn familie en vrienden, dat die gast zo'n kut actie uithaald.
Het ging hem dus niet alleen slecht opschool , maar voor de rest ook zoals er ook duidelijk staat. Maar hoe kun jij over iemands besluit over zelfmoord oordelen? Weet jij wat hij allemaal heeft doorgemaatk? (als dit niet fake is).
Voor mijn gevoel is vertrouwen altijd alles met vrienden etc. In deze kwestie gaat het er dan voor mij ook niet om dat zijn acount gehacked was, maar omdat zijn vriend zijn vertrouwen schaadde. Voor hetzelfde geld had hij bijv ook iets kunnen vertellen wat niet mocht O.I.D Maar het lijkt me vrij duidelijk dat de jongen veels te veel problemen had om helder te kunnen nadenken in de bovenkamer, kan je niet verwijten op het gamen..
jep heb het ook gelezen op insidegamer mrja maybe is het gewoon een stunt van zijn clan waarin ie zat om gewoon in het neiuws te komen:{ ...anders heel spijtig voor hem mrja hij had thuis ook allerlei problemn... trouwens als mijn 360 account wordt gehacked zou ik sowieso zelfmoord plegen ...logisch toch?? doen jullie dat niet , hahaha ...nee hoor ik kan sowieso neij zelfmoord plegen...veelst te sgijt voor!
Dat is dus NIET waar. 2 vrienden en klasgenoten van hem die ook op de site www.roenskeep.com zitten (net zoals ik dus.) Hebben een heel ander verhaal. Ik zal het even opzoeken en kopieeren voor jullie. Even voor de duidelijkheid, Een Phat is een zeer zeldzaam en dure item in runescape. R.I.P Maarten.. R.I.P.. Editted: Waar ik ook nog even op wil wijzen is het feit dat het in feite niet om runescape ging maar om het vertrouwen dat hij verloor in een van de weinige mensen die hij dat vertrouwen nog gaf. Sterkte voor de mensen die hier veel mee te maken hebben.
MMORPG's zie je heel vaak dat daar de sociaal levenloze mensen zich in zo game bevinden dit is weer een goed voorbeeld van. Ik snap ook best wel dat zo iemand zijn heil zoekt in een clan omdat ie mss daar wel gerespecteerd wordt om wat ie doet. Maar het gaat best ver als ik zo hoor ik heb iig geen woorden voor vind heel triest dat zoiets moet gebeuren. R.I.P
Dude´s die gast is gek... ik heb oowk zelfmoord poginge gedaan kben blij dat e mislukt zijn... Mag lije dat die knaap in ut volgende leve oowk een KUT leve heb... o jeh wat onvriendelijk zeg... Lekker Belangrijk
Ik vind zelfmoord sowieso triest. Je doet er anderen meer verdriet/pijn aan dan jezelf, en er zijn heus wel mogelijkheden om uit de problemen te komen. Het initiatief ligt bij je eigen en met zelfmoord los je het niet op.
vroeger heeft een vriend van mij ook op 13 jarige leeftijd zelfmoord gepleegd, ergste wat ik in mijn leven heb meegemaakt, nog een hele toekomst voor je en dan maak je er zo een eind aan..
KUT leven???? Mijn god jullie mensen moeten blij zijn met jullie levens. Ik ben twee jaar geleden in Afghanistan geweest. Werkelijk als jullie zagen wat ik zag dan zouden jullie elke dag zingend op en neer springen en jezelf gelukkig prijzen met je leven. Het enige wat ze daar nog gaande houd is hun overlevingsdrang. Het feit dat ze leven is voor hun al een zegen en dat gaan ze zeker niet weggooien met zelfmoord.