1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Veilige lijst goed /slecht

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door shd, 15 nov 2003.

1. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    dat weet ik neit

2. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geld overmaken is ook nadelig omdat je het geld niet kan terugvorderen achteraf.
    Heeft iemand het van je rekening afgeschreven , automatische incasso of zo dan kun je het wel terugvorderen.
    Maar wat let ons om een thread te openen die bijvoorbeeld getiteld is:Transacties:eek:nze bevindingen.
    Of een betere titel waarin eenieder gewoon zijn vehaal kwijt kan over slechte transacties en met wie.
    Zolang je er een abo op hebt krijg je automatisch direct door wie er een slechte ervaring heeft gehad en met wie.

3. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Of dat ze iets regelen hier op xbw dat je per adres ofzo emt al je gegevens 1 user kan en emailadres, maar dat helpt ook neit want dan kan je andere gegevens invoeren....:mad:

4. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    krijg net te horen dat zn computer is gecrasht en daarom niet meer mn adres wist:confused:

5. el powkoz

el powkoz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    juw, ik was zojuist aan het zien hoe het nu zit me die elite lijst. maar die is er blijkbaar niet meer? maar hoe weet je nu of je iemand kunt vertrouwen. maar kun je dan geen lijst make met rekening nummers waar je niet op moet storte of adres lijste ofz??? of iets anders ik ken niet zoveel van pc's maar er zulle toch dinges bestaan om die mensen op te spore die de deals niet op de goede manier laten verlopen???:confused:

6. CyriLLuZ

CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een eikel die gekke waus heeft Patrol of Rodger Young zijn spel nu al?

7. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voorlopig gaat hij lekker door met zijn zaakjes.

Je kunt ook in je sig zetten met wie je een slechte deal had.
    Ik heb dat bij meerdere gebruikers al gezien, misschien is dat een oplossing ipv de veilige lijst.

8. CyriLLuZ

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok maar dit is toch niet normaal en die gozer heeft a 3 keer RTCW? Ik denk dat iemand echt ff iemand eropaf moet sturen dit is oplichting en ze computer werkt niet echt goed of wel eerst internet nu dit....

9. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Melden bij de moderators en vragen of ze zijnip kunnen blokken of zo.

10. CyriLLuZ

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad de MODS zij kunnen ze IP natrekken en de kan je bij de politite afgeven en reken maar dat die kerel gepakt word...

11. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    neeh hoor..
    om iemands adres te vinden via ip-adres moet je dat bij de provider vragen, en die geven het heus niet weg...
    mss in dit geval wel..

12. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben mijn geloof daar een beetje in kwijt tenzij het een grote zaak is.

Je hebt tegenwoordig de digitale politie dus het valt te proberen als je al zijn gegevens hebt.

Alleen ben ik bang dat je te horen krijgt dat het een zaak is voor het Burgerrecht, wat zoveel inhoud als zoek het zelf maar uit.

13. CyriLLuZ

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik heb het daar ook over de politite vraagt het heus wel op....net zoals ze mensen die extreem veel downloaden aanpakken...

14. willow

willow xbox360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    !!!

KALE NL, beter ga je heel snel SOF II opsturen naar die vriend van mij, .....je hebt het geld al 3 weken man, dankzij jou kunnen we SOF nog steeds niet linken...

maar je vind je zelf wel een hele bink zeker?? |:-

15. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ZET EEN SLECHTE DEAL IN JE SIG EN DEEL JE KENNIS WILLOW

Deel Deze Pagina