Same here...Speel ook al 8jaar hockey, ook net onder landelijk. Maar wij zijn ook gewoon bierteam na de wedstrijd. Hockey game zou absoluut niet op een ijshockey game lijken, kwa spel zou het eerder in de buurt komen van voetbal...
Heey ff iets offtopic.. Welcke club speel je? Ik HCQZ B1, als je ook in de B zit moet ik waarschijnlijk na de winterstop tegen jullie want wij gaan dan hoofdklasse spelen .. Zitten nu in 1ste klassen maar winnen alles dus..
topklasse I of II ? wij spelen nou TOPII..gaat alleen niet zo goed . zaal spelen we TOPI. zit btw in Heeze B1 *kunnen we deze niet naar actualiteit forum verplaatsen .
Schrijf een goed concept, zorg voor harde (marketing)facts kwa doelgroep en stuur hem op naar alle maatschappijen.
ik zeg laten hockey naar de 360 brengen maar komen!!!!!!!!! Ik wil Fatima Moreira de Melo wel eens zien in next gen Spoiler
Veldhockey is een veel te kleine sport voor een spel. Overrated in Nederland, net als schaatsen. "Laten we iemand expres de bal tegen zijn voet schieten en via een strafcorner scoren, leuk!"
Hockey is in veel landen een grotere sport dan in Nederland hoor. Okay, je hebt er ballen tussen zitten (denkt aan een uitspraak van een coach van Gooische in de trent van "Hup Gooische druk een punt, laat ze vibereren") maar de meeste mensen zijn geen ballen. Persoonlijk heb ik ook wel interesse naar een veldhockey spel (moeten ze wel dameselftallen toevoegen natuurlijk ). Veel zouden ze er niet voor hoeven te doen, combinatie van Fifa en NHL en je hebt al bijna het spel alleen wat aanpassingen en je hebt het al bijna. :b: :b:
achja, ze moeten het gewoon een x proberen vind ik..het zou natuurlijk erg leuk zijn je eigen strafcorner te bedenken..vandaag ook al 2x zelf in een strafcorner(combinatie) gescoord..en vooral online weet je dan echt niet wat ze doen. Het kutte is wel dat er veel mensen zijn die het hockey niet kennen (regels) en bijvoorbeeld de hele tijd hogeballen gaan spelen en bij het aannemen geen afstand nemen waardoor ze denken: wat saai zeg, om de minuut wordt er gefloten. en het dus ook veel anders speelt dan bijvoorbeeld voetbal omdat hier 80% van de ballen over de grond gaan. Ik hoop dus echt dat er nog een hockeyspel komt!