Snappen ze dan niet dat dat echt funest is voor de verkopen? DivII is ook helemaal ondergesneeuwd en in het niets verdwenen...
ik vind deze er steeds beter uit gaan zien en dan bedoel ik niet alleen grafisch. Ik ben benieuwd naar de release date...
Zeker niet gek nee, maar de main-character vind ik maar zo zo, weinig bijzonders aan. Een beetje een soort jonge Lara-croft. Dus ik vraag me af of het verhaal echt cool gaat worden, ze loopt ook zo sletterig/lame. Ik zou ook wel eens graag wat van de combat willen zien nu.
Serieus? Dan heeft ie zo mogelijk een nog stillere release gekregen dan Divinity II. (ik kijk net op Bol en daar zie ik een datum van 26 maart staan, misschien is die bij de MM Duitse import?)
Huh?? Zou die echt al uit zijn. Dan istie ala fisher binnen gekomen Mja, ME2 komt volgende week, deze doe ik wel daarna!
Ik stond bijna op het punt om net als bij DivII het risico te nemen en em te bestellen... Totdat ik me herinnerde dat ME2 volgende week al komt. (en dat ik DA nog niet uitgespeeld heb, maar dat is een bijzaak) Ik hoopte eigenlijk dan maar op impressies van andere mensen, maar ik denk dat niemand anders deze game gaat kopen?
Zo, dat is een korte review. Wordt je niet veel wijzer van. (dacht eerst dat ik nog gewoon de intro zat te lezen, maar plotseling was de conclusie er al) Willem, ga je deze ook reviewen? Bij Divinity hadden we dezelfde mening, dus hier misschien ook.
Het is inderdaad een korte review en het cijfer komt niet echt overeen met de review/punten imo, die lijken net iets positiever. Maar het is beter als niets .
Ik zit te twijfelen of ik eerst ME2 ga spelen of deze. Ik ga morgen kijken welke er ligt, heb nog een bon ook, dus de eerste die ik zie wordt het, dan ander komt dan later