1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Venetica

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 20 dec 2008.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ziet er goed uit vind ik, behoorlijk soepele framerate en grafisch heel sfeervol en mooi ook vooral. Dat baseer ik dan op dit filmpje....het is dat ik nu volop into Star Ocean : TLH ben en nog Infinite Undiscovery moet uitspelen. En deze week Mass Effect 2 binnenkrijg, anders had ik misschien deze game wel gehaald.

Ik wil deze game absoluut een kans geven. Want het ziet er echt heel erg goed uit, die draw distance, dat water, het stadje..gewoon alles ziet er zéér verzorgd uit. Als de combat goed werkt en het verhaal is boeiend genoeg...lijkt me dit een hele nice game eigenlijk.

Laatst bewerkt: 27 jan 2010
  2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Heb youtube tags ff gefixt voor je! Nu zelf filmpje kijken. :9

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Werkte die niet? Hmmm...bij YT videos moet je toch de laatste paar letters doen?

Dus...

[yt ]tv8X1mvaccQ[/yt]

toch? :)

Hoe dan ook...

nog VEEL meer X360 gameplay videos hiero

http://www.youtube.com/user/Andreebremen#p/u/11/tv8X1mvaccQ

Combat ziet er wat gebrekkig uit vind ik, maar even verder kijekn nu. En ik vraag me af of je kunt zwemmen, want dat wil je toch heeeel graag lijkt me, als je dat water ziet, haha.

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Inderdaad, maar je had eerst de URL er nog in staan hè. ;)

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Klopt, en toen heb ik het nog gauw verbeterd. Ik raad mensen wel aan om de 360 filmpjes te bekijken want om een of andere reden zijn de PC filmpjes op youtube afgrijselijk. Idioot lage framerate en lelijke graphics. Gaan ze zelfs bij een videoreview van een bepaalde site gamepay beelden showen waar je een framerate van 3x niks ziet....ik snap dat niet.

Verder is de game niet te vinden op budgetgaming.nl, en allerlei andere onlineshops ook niet. Via marktplaats verkoopt iemand de game en verder zag ik de game dus bij Nedgame.

Laatst bewerkt: 27 jan 2010
  6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Is er wel al een Europese / internationale release dan? Misschien is nu alleen de Duitse versie klaar. Dat was met Divinity 2 ook, en die werd ook via DTP uitgegeven.

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Jah, hij wordt hier al verkocht. Hier in het topic heeft iemand hem al in de MM gespot en op de site van de GM staat hij ook als verkrijgbaar.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja en ik neem aan dat die persoon hier de game niet op duits speelt toch? ;)
    Dan zou ik echt binnen een paar minuten afhaken. Haha, ik las wel een eurogamer.de review van de 360 versie.

hiero

http://www.n4g.com/xbox360/News-454823.aspx

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik was vandaag bij de Saturn, maar daar hadden ze hem nog niet. Heb toen maar ME2 gehaald....

Eigenlijk wilde ik deze eerst gaan spelen :eek:

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Waarom koop je ME dan? :+ Venetica zal ook vast wel ergens te krijgen zijn. (is er geen Gamemania of Mediamarkt bij je in de buurt?)

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Jawel, maar ik had nog een bon voor de Saturn. Dus ME2 is het geworden. Bestel ik deze wel online, maar zoals hierboven al wordt aangegeven is Venetica online nog niet te orderen ?>>

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Tja, met ME2 kan je niet mis gaan eigenlijk als je deel 1 tof vond, dat sowieso al. En van Venetica weet je natuurlijk wel weinig. Maar ik zie deze game nog wel in mijn collectie verschijnen, alleen niet nu geljik :)

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
  15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Yup. Ik heb er al 2 keer eerder zonder problemen besteld. :)

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, ik wacht nog even op een van de uk sites, of ze hem wat goedkoper aanbieden....

EDIT:
    Venetica staat nog helemaal niet op budgetgaming :eek:

Laatst bewerkt: 28 jan 2010
  17. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    @Dulle is Venetica wel de moeite waard om te spelen?

Heb hem namelijk gewonnen, maar ik weet niet wat ik ervan moet verwachten :)

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Gewoon verkopen aan mij! :)

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Geen idee; heb em zelf nog niet. ;)

Geeft de startpost dan geen indruk van de game?... wat je ervan kunt verwachten? :eek:

Het is een RPG. In Venetië. Je speelt als Scarlett; de dochter van 'Death'. Je vecht tegen bad guys om evil te verslaan.

Verdere indrukken zijn moeilijk te geven als ik zelf de game nog niet heb. :+

20. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, misschien als ik hem gespeeld heb.

Het is overigens wel een promo :)

Eerst maar eens Left for Dead 2 verder gaan spelen.(die ik ook gewonnen heb :+)

Deel Deze Pagina