1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Venetica

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 20 dec 2008.

1. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben anders wel heel tevreden over mijn Xbox-versie van Divinity II ! Buiten 1 soort bug die ik ben tegen gekomen loopt het spel voor de rest prima en deze game is ook in samenwerking met dtp gemaakt !
    Maar bij Venetica zit er ook "Wizard Box" tussen ... misschien dat zij eerder de "daders" (of dwarsliggers om een degelijke patch uit te geven!) zijn???

Ik heb wel vertrouwen in Gothic V Arcania, vooral omdat ze dit keer de Xbox als platform als basis nemen (heb ik gelezen) !
    Ik kijk uit naar Arcania, maar omdat ik toch niet veel tijd heb komende jaar ga ik dit spel (zou 1 dag na mijn verjaardag uitkomen lol ) toch niet meteen aanschaffen!
    Eerst wat afwachten wat de reacties zijn op fora en dan pas als ik meer tijd heb én de reacties zijn goed tot heel positief en na wat vragen stellen (hoe zit het met de Skills bijvoorbeeld in Arcania?) zal ik beslissen of ik Arcania koop. Tegen die tijd is de game dan weer in prijs gezakt ....

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dus... Ooit een patch voor uitgekomen? Wil em nog steeds eens spelen, maar ja..zolang ie nog onspeelbaar is. =(

Deel Deze Pagina