1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Verbinding valt weg bij streamen

Discussie in 'Games' gestart door Tripletth, 12 feb 2011.

  1. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ok, als ik mijn Xbox en mijn computer tegelijk gebruik is er eigenlijk geen probleem, beiden hebben gewoon een goede stabiele verbinding. Maar op het moment dat ik ga streamen van mijn PC naar mijn Xbox, zakt de verbinding van mijn computer direct naar het minimale. D.w.z., het streamen werkt dus ook niet fatsoenlijk meer, omdat hij constant aan het bufferen is. Ik kan nog wel gewoon internetten, maar dat gaat natuurlijk rete traag. Waar zit dit probleem, en hoe los ik het op? Also, ik heb een Experia Box...
     
  2. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ligt het niet aan je provider? Ik zal daar eerst eens informeren, wellicht ligt daar het probleem. UPC heeft vaak ook rete tragen verbinden (Streamen) en ligt de oorzaak bij hun.
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2011
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nou Leis, jij hebt er wel verstand van in ieder geval. :+
    Lokaal streamen heeft je internet provider natuurlijk niks mee te maken, je router des te meer. Stream je Wireless of niet? Als wireless: heb je een g of n adapter?
     
  4. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Uh, nee ik heb er geen verstand van maar, minsten gevallen is dit wel zo. :+
     
  5. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik stream wireless. Mijn Xbox zit met een ethernet kabel aan de router vast, en mijn computer is verbonden met een Wireless USB Adapter (WG111v2). Vandaag had ik er toevallig geen/weinig last van, de verbinding is maar 1 keer weg gevallen. Waar zie ik of ik een g/n adapter heb?
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Netgear WG111v2 is een g adapter, dus dan heb je theoretisch 54mbit maximaal. HD materiaal streamen is dan een gevalletje net wel / net niet, daarom kan die af en toe wegvallen.

    Is die ExperiaBox een N router? Dan kan je kijken of je die Netgear USB adapter voor een N adapter kan vervangen, dat zou je problemen moeten fixen.
     
  7. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik denk inderdaad dat het aan die USB adapter ligt, want nu ik er over nadenk zijn de problemen begonnen toen ik dat ding in mijn computer stopte.:+
    Het probleem is dat mijn oude netwerk adapter niet werkt vanaf de plek waar mijn computer staat. Eerst had ik gewoon een antenne achter de computer uit steken die vast zat aan mijn netwerk kaart, maar die heeft dus geen bereik op deze plek...

    Overigens, hij valt niet alleen weg bij HD streamen. Ik heb vooral problemen bij MP3's...
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  9. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    11 dollar?! Zoveel geld heb ik helemaal niet!:eek::9

    Thx voor de tip iig.
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    G is te weinig om te streamen (in iedergeval HD) kan je het eens bedraad proberen. Hoe krachtig is je computer want voor streaming heb je ook een redelijke pc nodig
     
  11. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Volgens mij heb ik het al opgelost, ik heb gewoon 2 USB adapters erin gestopt.:+
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Pas op he, is exclusief verzendkosten! :eek:
     
  13. mbuist

    mbuist Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    wireless streamen gaat niet echt. tenzij je een N netwerk hebt liggen
     

Deel Deze Pagina