1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vergane glorie

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door WouteR, 28 apr 2004.

1. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Dan mag jij me uit leggen wat er meer lui is aan een plaatje zoeken van een schild, dan het verzinnen van een cijfer tussen de 1 en de 10.. :{ Slaat allemaal op hetzelfde. De ene keer verzin je een cijfer, de andere keer kies je een schildje dat bij je beoordeling past. Wat is het grote verschil? Srry maar ik zie niet hoe dat luier moet zijn..

2. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Echt prachtig hoe je terugkomt om te melden hoe amateuristisch er hier geschreven wordt. Speak for yourself, om het maar even in goed Nederlands uit te drukken. En een cijfer systeem, lekker interessant? Je hebt niets aan alleen een cijfer en je hebt niets aan alleen een plaatje, maar ik combinatie met een uitgebreide recensie kom je er wel uit. En als je geïntresseerd bent in een spel, lees je de gehele review wél, lijkt me. Reacties van mensen van wie je weet dat ze alleen op een eindoordeel af gaan, zijn niets waard en hoef je dus ook niets mee te doen.

1 persoon vindt dit leuk.
  3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm mijn intentie wordt niet helemaal begrepen.

Jordi: Ik beticht niemand ergens van. Ik zou zelf echter niet genoeg 'feel' hebben in mijn eigen beoordeling wanneer ik een dergelijk 'oppervlakkige' beoordeling zou moeten geven, óndanks dat ik misschien heel erg scherp ben geweest in de recensie.

Offtrack: Ik ben nu actief voor Xboxarena, een pagina qua kaliber nog zo veel lager dan XBW. Ik heb zelf XBW opgezet, veel artikeltjes kwamen van mijn hand. Ik zie dan voor mij geen reden om dit te zien als een 'trap na' want dat kan het logischerwijs niet zijn, ik zou mezelf er alleen maar keihard mee pakken. Mijn betoogje is meer een soort openlijke discussie, met redelijk scherpe punten er in om het levendig te houden. Immers, een goed beoordelingsysteem is nog steeds wat we hebben willen.

4. Black FoX

Black FoX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind dit nieuwe beoordelingssysteem beter dan cijfers geven. Precies wat Hordo zegt, cijfers zijn door de nauwkeurigheid onnauwkeurig (:cool:)
    Op decimalen precies (8,9 - 7,1 - 5,3 ) cijfers geven slaat nergens op.
    De ene reviewer zou dus een 5,3 geven, een andere een 5,5. Wat maakt het uit? het blijft een matig spel. Dan is afronden op halven een beter alternatief.

Dit systeem met die schilden vind ik leuk bedacht. En met het commentaar ernaast en het +- schema is duidelijk te zien/lezen wat de reviewer van het spel vond/vindt.

Laatst bewerkt: 12 jun 2004
    1 persoon vindt dit leuk.
  5. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Hoort hier niet echt thuis waarschijnlijk, maar ik vond het nogal stom er een aparte thread over te maken, maar zou het geen goed idee zijn (zoals in uk xbm) om bij de ontwikkelaar te vermelden welke eerdere spellen die al op z'n naam heeft... Geeft niet atltijd maar toch wel dikwijls een goede vooruitblik ivm de stijl/kwaliteit van het spel. Natuurlijk hangt het ook van beschikbare tijd die ze krijgen van uitgever, etc af maar zou het toch wel interssant vinden.

Edit: Ah, thx Wouter, blijkbaar was het al opgenomen, dan heb ik het zeker gedaan bij een die aan z'n eerste xboxgame was of was pagina mss nog niet helemaal geladen. Handig in elk geval

Laatst bewerkt: 1 mei 2004
  6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je kan toch op de uitgever klikken rechts in beeld, dan zie je het direct.

7. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Ohja het linkje LIVE werkt nu gelukkig wel... :+

Laatst bewerkt: 7 mei 2004
  8. CASGANO

CASGANO Avengers

Leuk Bevonden:
    1
    helemaal mee eens!

Deel Deze Pagina