1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vergelijking halo1/2

Discussie in 'Algemeen' gestart door NatureGoneWild, 13 nov 2004.

  1. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    ze verstoppen zich???
    doe ik heel soms ook wel...
    machtig man al die mensjes die voorbij lopen...
    en jou niet zien...
     
  2. Shr3ddEr

    Shr3ddEr Shredder

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah das wel kewl, maar niet met head to head, dat is uitermate zwak, vooral als je dan gestucked word, HEHE dat doe ik zo ontieglijk vaak!!!
     
  3. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    oooh das dus de reden wrrm jou scores zo laag zijn met head to head
     
  4. Shr3ddEr

    Shr3ddEr Shredder

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, kben meer bezug met mensen zoek dan ze te killen, uitermate kut, kheb gewoon 1 potje 0-0 gehad omdat hij maar bleef weg rennen, en omdat ook niet egt dichtbij wij komen, PP en BR :p
     
  5. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    speel nooit head to head... speel liever team-iets...
    laats speelden we team-slayer en we werden vet geownt...
    welke map... ehm... naam kwijt...
    binnen plaat met een 2e verdieping en op 2e verdieping 5 van die kamertjes met kratten.
    gingen we ons met z'n allen achter die kratten verstoppen( 4 man achter 2 kratten)
    en geen tegenstander die ons zag ... hehehe domme dodo's
     
  6. Shr3ddEr

    Shr3ddEr Shredder

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    je bedoelt Foundation, en er zijn maar 4 kamers :p:p je zat waarschijnlijk in kamer 4!! je in kamer 2 is goeden verstop plek, je springt op een recht opstaande vaag iest en dan 8er het hangende geval, NIEMAND vind je :p!!!
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2004
  7. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    nee gewoon in een kamer met 2 kleine kratjes ... 2 achter 1 kratje en ze keken gewoon niet ofzo...
    niks geen springen of geheime kamers
     
  8. Shr3ddEr

    Shr3ddEr Shredder

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei het als een tip voor je, dan vinden ze je egt nergens
     
  9. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    ohh oke dankje wel!!!
     
  10. Shr3ddEr

    Shr3ddEr Shredder

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk wannabe msn gesprek |:-.

    Hoezo campt iedereen dan in Head to Head?
     
  12. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    ze staan voor met eenpaar kills en dan verstoppen ze zich zo dat de score niet verandert.
    dan winnen ze toch nog omdat de tijd op is.
    heel simpel eigenlijk...
    wel heel zwak
     
  13. Shr3ddEr

    Shr3ddEr Shredder

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Is geen campen maar VERSTOPPEN!! weet je wel, dat je in je broek plast en dan snel om een hoekje je verstoppen en maar hopen dat hij niet langs komt?? zoiets, * zo kan je het ook uitleggen venom :p*
     
  14. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ook hier geldt hetzelfde. Dit heeft helemaal niks meer met het onderwerp te maken.

    Shr3dder en Venom, ga lekker (via PM) msn-adressen uitwisselen en ga daar lekker verder chatten, maar het forum op deze manier vervuilen is NIET de bedoeling.

    De volgende keer kunnen jullie allebei rekenen op een officiële waarschuwing.

    Einde slow-chat en On-topic!
     
  15. Shr3ddEr

    Shr3ddEr Shredder

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Even over die begin van deze topic, hoezo halo 2 een UPDATE??? ben je gehersenspoelt ofzo, kheb nog nooit een update gezien waarin, DUBBEL zoveel wapens, 15 nieuwe maps, 15 nieuw single player missies, 3 nieuwe vehicles, graphics 2x zo goed, halo 2 is gewoon halo alleen dan 100x zogoed, halo is eerder de Beta van halo 2, ik vind het geen update kerel

    Chill
     
  16. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je wat het is met h2 (xbl), je hebt altijd een room met meer dan 10 man, want als je zegt we gaan maar met zijn 4-en spelen, 2vs2, gaan er 2 weg en zegt die andere: "zullen we matchmaking doen?" aaaaaaaaaarggh, soms wil ik gewoon weer met weinig mensen spelen,net als met h1 op xbc, DAT was spannend en vele malen tactischer.
    nou vind ik het helemaal niet super jammer ofzo, maar ik had zo graag gezien dat er mensen online waren die WEL met 4 mensen ofzo willen spelen zonder te zeuren over matchmaking :mad:
     
  17. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kun je toch gewoon afspreken in de afspraken topic???
     
  18. tribalme

    tribalme driver

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt het nu aan mij???
    shit ik ben echt halo rookie
    in ut begin heb ik vaker halo gespeeld maar omdat ik er eigenlijk nix aanvond belandde het vaker op een lager pitje...
    dus ik wou halo 2 kopuh, raadde muh broertje me toch ten strengste aan halo maarus eerst uit te spelen, nou, ik kwam geen steek verder en na overheersende verveling bellandde het weer in de kast
    deel 2 MOEST wel beter zijn dus leende ik het van een vriend van me... :{
    vin het nog steeds een saai spel, ik weet niet wat het is maar om een of andere vage reden ben ik geen halo freak het is wel cool dat je meer levels hebt met daglicht dat was in halo 1 wel ff tegengevallen namelijk
    maar voor de rest is het gwoon een doodsimpele shooter
    geef mij maar medal of honor, daar zit nog een kern van waarheid in
    ik weet dat ik hiermee heel erg veel harten heb gebroken van halo lovers :p
    maar ut is niet anders
    dus kortom, halo sucks en halo 2 zuigt ook alleen de verbetering is dat je meer in dag licht speelt :)
     
  19. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    neej het ligt niet aan jou, het is de geniale multiplayer waar het meestal om draait. Daarbij komt nog dat als je de singleplayer écht speelt (dus niet ff zoals jij) dat je een sorrt gevoel krijgt alsof je in een of ander episch gevecht zit. Maarre, zonder multiplayer zou ik het ook eigenlijk wel een normale shooter vinden...
     
  20. tribalme

    tribalme driver

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    okeej
    ja had ik met mohaa destijds ook...
    de multiplayer speel ik nu nog wel eens
    maarja veel van die mallootjes die denken dat ze je ownen enzo en heel veel jochies met van die vervelende cheats waar je niet omheen kunt ruineren het plezier
    maargoed ik kan geen xbox live krijguh omeen of andere reden ;)
    maar mischien is halo life wel cool, ik zou niet weten :confused: 8)
     

Deel Deze Pagina