1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vergelijking halo1/2

Discussie in 'Algemeen' gestart door NatureGoneWild, 13 nov 2004.

  1. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Dan moet je het niet kopen toch ;)
     
  2. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Wapens hoeven niet even sterk te zijn maar wel moeilijker zijn om te gebruiken, ik vind de auto aim met de sword ook belachelijk, gewoon button bashen en hoppa je hebt een triple kill.
     
  3. dirkbroek

    dirkbroek between dusk & dawn

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    nou wat denk je ervan: een ventje met een zwaard is HET lopende doelwit in slayer/team slayer gametypes, want iedereen ziet dat ding al vanaf 1000 meter. tsja, wie wil dat zwaard nou niet he? Soms pak ik dat ding gewoon niet op omdat je in een beetje goede game dan ZO dood bent.

    Het ene wapen is goed van ver af, zoals de battle rifle, terwijl 'pussy' weapons zoals het zwaard leuk opvallen...Je weet dus altijd wat je moet doen als je tegenover een ventje met iets 'blauwigs' in zijn hand staat: naar achter! dan heeft ie echt niet zoveel kans hoor.
     
  4. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    als je skill hebt word je niet gedood door een zwaard, want zoals jij zegt, ik bedoel, als je een dubbele smg hebt terwijkl iemand anders een zwaard heeft, loop je daar niet achteloos op af...dan loop je naar achteren terwijl je schiet
     
  5. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Vergis je niet in die aanval waar je naar voren stapt en slaat, die smg (en zeker een dubbele) is op afstand weinig waard.
     
  6. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga regelmatig dood met zwaard gewoon omdat ik sneller wordt neergeschote dan ik bij mn tegendstander ben, in closecombat is zwaard goed, maar verder echt niet
     
  7. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Het zwaard heeft toch een super aanval, probeer daar maar eens van weg te lopen :'-( kut zwaard.
     
  8. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Mischien moet je het topic is lezen in plek van 40 x te spammen, en ja als 2 mensen de sniper hebben en iedereen neerknalle waar de rest niks tegen kan doen, ja dat is VEEL beter :{
     
  9. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Misschien dat jij maar eens naar school moet gaan want ik geef toch mijn mening over het vergelijken van Halo 1 en 2? Dus mond houden over spammen :{ . Ik vind 2 mensen idd beter dan een stuk of 8 de sniper zodat de overige 8 helemaal geen kans meer maken...
     
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Je zwaard hoef je niet altijd als primary weapon dragen, als er niemand in de buurt is moet je gewoon je andere gun gebruiken.
     
  11. dirkbroek

    dirkbroek between dusk & dawn

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    ja okee, maar dan ben je meestal al te laat... = dood. Het is idd wel een goede ´surprise´ attack, die zeker zijn nut heeft. Op XBL kan het heeeel vermakelijk zijn iemdand vol uit te lachen nadat je je zwaard uit je zak hebt gehaald _O_
     
  12. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk hadden ze er een functie in moeten zetten dat je het zwaard gewoon uit kan zetten.
    gewoon random wapens op het level alleen dan zonder zwaard.
     
  13. Shin Jay D

    Shin Jay D Elite Trader

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het met Venom eens. Het zwaard is gewoon oneerlijk. Van dichtbij maak je geen schijn van kans puur omdat het zwaard zo'n 'rush' aanval heeft.
     
  14. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooral bij head to head is het ERG irritant!
     
  15. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    wat NIET irritant is dat ze de levensbalkjes er uit hebben gehaalt !!!

    want in halo 1 kon je niet 2-3 gevechten achter elkaar vechten zonder een heathpackje te pakken.
    nu kun je elke keer weer een nieuw gevecht beginnen met de zelfde kansen _O_

    daar is over na gedacht *)
     
  16. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Die rush aanval is dat gewoon even mikken op vijand & dan R ?
     
  17. Predat0r

    Predat0r Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan iemand met een zwaard gewoon doodmaken helemaal geen probleem, je moet alleen wat beter op je radar kijken. en als die geene met het zwaard dood is kan jij hem pakken en kan jij er mee gaan proberen te ownen. (tip: plasma grenade op z'n flikker)
     
  18. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    dat werkt dus niet. Of hij loopt nar je toe en molt jou ook, of je staat zover weg dat iemand anders het zwaard al heeft.
     
  19. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet gewoon een plasma granaat plakken en dan weglopen/springen.
    of schieten terwijl je wegloopt/springt.
    als je iemand met een zwaard niet kan mollen ben je een grote n00b, want die zijn juist het makkelijkst!!!
     
  20. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    sargeant swift heeft gelijk! Maar bij de meer close combat levels zit je zeker in de disadvantage. Dan is het heel makkelijk om achter iemand te springen en zijn rug in tweeën te splitsen :+
     

Deel Deze Pagina