1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vergelijking halo1/2

Discussie in 'Algemeen' gestart door NatureGoneWild, 13 nov 2004.

  1. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    jah het zwaard komt, net als de shotgun, het best tot zijn recht op zeer korte afstanden.

    toch is het een overdreven goed wapen, en zou ik graag een functie zien verschijnen
    waardoor je het zwaard kunt uitschakelen...(dat het niet meer in het level zit)
     
  2. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah inderdaad.. Met head to head bijvoorbeeld moet deze er echt uit.. de tegenstander staat voor en gaat gewoon ergens in een hoekje zitten wachten tot jij voorbij komt :mad: Dan heb je mooi niks aan de tips van Sargeant Swift en Morpeuss.
     
  3. 2401-SaYnO

    2401-SaYnO |H2|

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    mp met alleen maar zwaarden en een niet al te groot level is ook kicke
     
  4. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar is na 3x spelen ook behoorlijk saai...
     
  5. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    ik heb de game nu eindelijk ook sinds een weekje..
    een btje vantevoren op het forum alles doorgelezen en toch hoorde je vaak dat de game tegen viel..
    ik denk dat dit toch komt omdat de game zo gehyped is..
    maar als je het als een normaal spel bekijkt zie je pas hoe goed hij is.
    de grote levels, de strakke graphics, de stoere wapens, de voertuigen, de muziek en zo kan ik nog wel even door gaan..
    er zitten zoveel goede dingen in di spel..
    iedereen die dit spel afkraakt spoort niet want hij is zoveel beter als de gemidelde game..tuurlijk zitten er wel nadelen in..maar he dat is bij IEDERE game er zijn gewoon geen perfecte games.
    daarom zou ik deze game een 10 geven want dat is hij gewoon waard.
    niet dat het spel perfect is maar een 10 verdient ie gwoon wat vinden jullie? :)
    (einde speech gaat weer vlug werken want zit op school)
     
  6. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met je eens,

    Halo 2 is een waardige opvolger van Halo 1.
    En ik vond het einde niet eens zo erg, vond het zelfs een cool einde!
    Het laat je verlangen naar Deel 3!
     
  7. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    een van de weinige diingen die ik wel slecht vind zijn toch die filmpjes..
    ze zien er niet zo heel denderend uit (ingame is mooier)
    en die opbouw in de filmpjes ziet dr nie uit |:-
    ik snap egt nie wrom ze dat niet weg hebben kunnen halen..
    was zo`n kleine moeite gweest :eek:
     
  8. Cyberia

    Cyberia Guest

    Ik ben het TOTAAL niet met je eens Tha Real Gamerr, Halo2 klopt gewoon niet!
    Alle informatie die Bungie en Microsoft hebben gegeven over Halo2 klopt simpelweg niet. Ken je al die zogenaamde In-Game Filmpjes? Wees eens eerlijk, heb je die levels zelf gespeeld in Halo2? Dacht het niet... Single Player is gewoon niet beter dan een middelmatige shooter, wat is er nou zo mooi/goed aan. Je zegt dat het dragen van 2 wapens beter is, en dat je veel vettere voertuigen hebt. Je hebt gelijk wat betreft de levels, maar kan je ook echt overal komen in die grote levels? Dat ene stukje waar je kijkt tegen een GIGANTISCHE muur, echt prachtig gemaakt, maar kan je er komen? Nee dus.. Ik vind dat Halo2 een chaos game is. Als je van Shooters als Unreal Tournament houdt, dan is Halo2 een supervette game voor je.. Hou je echter van Halo 1 Shooters, dan is Halo2 niets! Halo2 heeft gewoon niets met skills te maken! Als je het zwaard hebt own je. Klaar.. Het einde is ook zo bagger als wat, hebben ze daar nou ruim 2 jaar op zitten zwoegen, kom op!

    Lablaa, Ness, Cyb, etc :p
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    nou, de gameplay vind ik erg goed, het spel ziet er gelikt uit. En als je into the story bent vind je het gewoon erg leuk om te spelen. Je moet het denk ik niet alleen als een simpele shooter zien.

    kijk even in de eastereggs thread :p Je kan op de meest rare plekken op die grote maps komen


    tuurlijk heeft halo 2 wel met skills te maken! Ga eens lekker de SP op legendary spelen. Dit is alweer een stuk moeilijker dan in deel 1. Als je dan het zwaard hebt own je nog helemaal niet in de SP. En als je op de MP doelt: er zijn zat mensen die wel kunnen omgaan met die lui die op dat moment het zwaard hebben (bv. achteruit blijven lopen en knallen met je dual wielded plasma rifle + smg etc.)

    dat was het :9
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2004
  10. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Halo: Combat Evolved was in onze ogen super vernieuwend en dat mist Halo 2 een beetje. Niet dat ik dit erg vindt want Halo: Combat Evolved vond ik super, dus deel 2 vindt ik zeker niet minder. Alleen zijn er aan het tweede deel een paar dingen aangespast waar ik het soms mee eens ben en soms niet mee eens ben.

    Ik ben het bijvoorbeeld eens met het feit dat er meer voertuigen zijn, dat vindt ik fantastisch.
    Maar ik vindt het jammer dat de headshot eruit is gehaald. Je kan iemand nu alleen maar een headshot geven met een sniperrifle en dus niet meer met de handgun of dergelijke. Dit vindt ik eigenlijk wel de grootste minpunt aan deel 2.
     
  11. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Dus echt wel, de Magnum is nog steeds even sterk maar je schiet er minder makkelijk mee omdat je niet meer mee kunt zoomen maar van dichtbij is de magnum (of combinatie magnum + SMG _O_ ) nog steeds even dodelijk als in deel 1!
     
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    klopt. en er zit zelfs nog een "headshot-skull" in de game (grunt birthday skull). ja, dit hoort indd in de andere topic :p

    Daarbij gaat het er juist om zoveel mogelijk headshots te maken, zodat de covies exploderen. De headshots maken lukt trouwens ook prima met de battle rifle.
     
  13. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet nie of het al gevraagt is maar heb halo2 pas sinds gisteren.
    en ik vroeg me dus af, kun je dat vervelende verticale lijn uitzetten in mp?
    ik zelf vind het mega irritant, als je het kan uizetten, waar dan?
    ik kon het echt nie vinden.
     
  14. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Je bedoelt de beeldschermverdeling bij splitscreen multiplayer? Dat kan niet in Halo2 maar daarvoor moet je na het dashboard toe en de opties onder 'beeld' aanpassen.....
     
  15. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    dat kan niet in halo2 maar moet dan bij beeld zijn?
    in halo2 singleplayer hadden we er geloof ik geen last van, maar mp wel.
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    klik

    ik weet niet zeker of je antwoord erbij staat hoor, maar hier had iemand dezelfde vraag. maar ik heb geen zin om al die replies te gaan lezen O-)
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2004
  17. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, zal is ff kijken, alvast bedankt voor de snelle reacties. :)
     
  18. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Tjongejonge, wat een hoop gezeik om niks hier zeg. Zoveel mensen die HALO 2 zitten te bekritiseren. "Wat een k*tgame blablabla". Hoe kan je dit nu een slechte game noemen aangezien het praktisch hetzelfde is als HALO 1? Ik bedoel, MasterChief doet op precies dezelfde manier zijn kunstje, maar met wat toegevoegde waarde (dual wielding bijvoorbeeld [​IMG]). Hoe kan zo'n game dan ineens van prachtig naar superk*t vervallen? Ik denk dat ik deze game heel wat vaker zal spelen dan menig XboX game
     
  19. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen verwachtten er gewoon wat meer van. Net zoals ik. Maar dit spel zal ongeacht mensen tevreden zijn of niet, toch veel gespeeld gaan worden.
     
  20. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik vind de game goed, maar meer ook niet. Ik had er wel wat meer van verwacht maar ik ben ook blij met dit. Hetgene wat ik waardeloos vind aan Legendary is dat de jackhal snipers gewoon te dom zijn.. Ze halen het tempo uit het spel met hun in 1 keer iemand die een shield heeft neerknallen ook al schieten ze je in de voet acties. Ben 2 weken geleden een keer begonnen op Legendary maar ben gestopt bij Delta Halo omdat ik niet meer de drang heb om het uit te spelen. Ik vind dat Bungie soms het spel moeilijker heeft gemaakt door de vijanden zo goed te maken dat het gewoon niet meer klopt. Ik bedoel schiet eens een elite in de voet met je covenant sniper en zie het resultaat dat het ding niet dood is. Nou ga jij eens op de plek staan waar de elite stond en laat eens een jackhall op je voet schieten.. zie het resultaat je ligt dood op de grond :mad: Ik vind het maar nep.. Maar ja ik zie nog wel een keer wanneer ik het helemaal uitspeel maar tot nu toe vind ik dit maar dom.
     

Deel Deze Pagina