Clone Wars is inderdaad meer met voertuigen/vliegtuigen, je zit constant midden in de actie... Een beetje een arcade shooter eigenlijk, ziet er mooi uit op de vele screenshots die je kunt vinden op internet. KOTOR is iets meer als een adventure, veel rondreizen en praten met andere karakters om verder te kunnen komen in het spel... Je kunt de 'lichte' of de 'donkere' kant van de force kiezen met ieder z'n eigen voor en nadelen. Dit spel vind ik er mooier uitzien, maar dat is een kwestie van smaak. Maarja...volgens mij zul je niet zo gauw spijt krijgen van Clone Wars als je ook van shooters houd, en het spel is al uit als het goed is Kijk anders eerst naar een hele berg screennshots en info over deze games op de site van Lucasarts : www.lucasarts.com Vanaf deze site kun je naar de officiele sites van Clonewars en KOTOR. Mischien Clonewars voor je verjaardag en sparen voor KOTOR want die laatste komt immers pas in Juni(?) uit.
naw, ik denk dat het gewoon clone wars wordt. Ik hou liever gevechten in voertuigen dan met zo'n lichtzwaard, liever massive battles dan praten Denk dat CW toch meer mijn ding is. Bedankt allemaal! (koopt/vraagt CW voor verjaardag)(spaart voor Homeworld 2 (ergens in juni) CW is nog niet uit, de 9e dacht ik..
mij lijkt cw alleen leuk op live.. maar ik zou tog eerst de reviews afwachten.. maar aan de andere kant, lijkt me tog wel leuk
ok ik ben eruit. Ik vraag voor mijn verjaardag controller+PU abbo enz en voor het geld dat ik dan krijg ga ik een weekje later ofzo CW halen (tenzij de reviews hem afraden) bedankt allemaal voor jullie hulp!
Je moet gewoon de game halen die je het vetst lijkt. Ik lees van te voren een paar reviews en ga er daarna op uit.
morrowind is toch een RPG, met zo'n gastje (marcus) en een zwaardje? niet mijn spel.. ik ga waarschijnlijk voor burnout :d