1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

'Verkeerde' thread-titels: sluiten?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door X-power, 11 jun 2004.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Er wordt al zo veel onnodig gesloten :'-( Mogen echt niet nog meer schijn-redenen bij komen daar voor hoor :p/

2. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Is er niemand die wil reageren op mijn meesterlijke (:+) stelling? Stel dat het merendeel het nou een goed idee vind, dan hebben we tog weer iets om aan te passen?

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Gelukkig is dit geen democratie.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Huh ik was toch weg ... dan word er toch niets meer gesloten *)

5. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Touché ;).

Dit forum heet SUGGESTIES, problemen, opmerkingen. Je mag dus altijd wel suggesties posten, maar of er ook wat wordt ingevoerd van die suggesties? Nee volgens mij (bijna?) niets. Dan denk ik van: Kunnen ze dan het woord suggesties niet weghalen?

6. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Nouja het was ook maar een idee. Als ze het bij de crew niet vervelend vinden dat veel van de nieuwe threads titels hebben als 'help!!!!!!!!!' en 'beste xboxgame', dan moeten ze dat zelf weten, ik vind het wel vervelend en het maakt me niet zoveel uit hoe weinig invloed de mening van de members heeft, maar misschien komt er een leuke discussie uit voort.

7. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt mij ook niet zoveel uit hoeveel invloed de members hebben, maar er staat toch echt 'suggesties'. Als de members niks te vertellen hebben, dan zeg ik ok is goed, maar haal dan ook maar de 'suggesties' weg.

8. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    daar heeft X-power wel gelijk in.. haal dan gwoon suggesties weg. Je kunt iets opmerken enzo, maar of de mod en/of administrator luistert/doorvoert is een tweede.

Mijn mening: de titels goed typen en duidelijk voorleggen, zodat je in één oogopslag moet kunnen zien waar de thread over gaat. Zoniet, sluiten die handel.

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat wordt toch ook allang gedaan...:{

10. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, dus is men misschien wel op mijn suggestie in gegaan :p.

11. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zou kunnen, maar het is eigenlijk ook niet meer dan logisch dat threads met een rare/verkeerde titel gesloten worden.

12. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zijn we het met elkaar eens :). Deze thread mag voor mijn part op slot nu.

13. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Als heel de thread verkeerd bedoeld is of onduidelijk dan sluiten, is het alleen de titel, pas de titel even aan en stuur een standard PM naar de Topicstarter.

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het is toch een kleine moeite voor de starter om aan een fatsoenlijk titel te denken. Als dat dan nog te veel gevraagd is, tja dan maar sluiten. Tenminste zo zie ik het, en zo is het hier nu ook (maybe thnx to X-Power).

15. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Een heel ingewikkeld probleem in een korte regel, aka threadtitel te beschrijven kan nog wel eens moeilijk zijn, vooral als je niet altijd evengoed uit je woorden komt.Als een threadstarter moeite doet en heel zijn thread is in orde behalve de titel, kan die toch rustig even aangepast worden met het verzoek volgende keer het goed te doen, anders slotje op thread, bij meerdere herhalingen een tijdelijke ban..

16. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Als je niet goed uit je woorden komt type je niet iets als: HELP!!!. Zoals ik al eerder heb gezegd ben ik dan ook niet voor threadnamen als [Probleem] Computerboxen (al zou dit wel stukken overzichtelijker zijn, maar de sfeer wegnemen imo). Een goede threadnaam plaatsen is een kleine moeite, en het forum wordt er alleen maar beter van. Als mensen de FAQ niet hebben gelezen en toch een thread met een dergelijke verwarrende naam aanmaken, dan mag deze voor mijn part direct gesloten worden. We willen toch tenslotte dat mensen eindelijk eens het beleid gaan lezen? Dat bereik je niet als je telkens die threadtitels gaat wijzigen...

17. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Bij verkeerde of overdreven titels die wel een normale inhoud hebben, moeten de mods zonder pardon de titels kunnen veranderen, maar wel even de topic-starter op de hoogte brengen dat hij eigelijk verkeerd bezig is en dat hij daar voortaan aan moet denken. Mocht iemand het de volgende keer gewoon weer doen, dan vind ik een slotje wel op zijn plaats. Mocht iemand deze fout telkens herhalen, dan maar een OW of een ban. Maar een, hooguit twee, keer moet gewoon aanpassing mogelijk zijn, om overzicht te bepalen.

Is naast de titel de inhoud ook gewoon onzin, dan vind ik een OW of Ban wel terecht.

18. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    De 'combinatie' die je nu post (verkeerde threadtitels met goede inhoud) is bijna nooit van toepassing lijkt me :p. Meestal volgt er na een verkeerde threadtitel ook nog eens verkeerde inhoud. Waarom mag een mod zo'n thread met slechte titel en goede inhoud dan niet sluiten? Zoals gezegd, als het echt belangrijk voor die mensen is openen zij wel een nieuwe thread onder een juiste titel. Op de manier van telkens maar weer wijzigen moedig je in feite slordigheid aan.

19. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Nou, daar ben ik het niet mee eens. Laten we even een voorbeeldje nemen. Iemand zit vast in Largo Winch bijvoorbeeld. Hij heeft dringend hulp nodig en er is nog geen thread over dit spel. hij maakt de volgende thread met titel aan:

HELP!!!!! Ik zit vast in Largo Winch

Deze titel is fout, dat zie jij, dat zie ik. In de thread zelf stelt hij bijvoorbeeld een gewone vraag:

De titel is fout, maar de inhoud is gewoon goed. De daarop volgende posts zullen meestal normale reacties zijn om de topic-starter te helpen (met trieste loze posts uitgezonderd)

20. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is allemaal heel leuk en aardig, maar de titel is dus nog steeds fout, en daar gaat het mij nu net om. Want zo blijven de mods natuurlijk bezig met threadtitels veranderen als er steeds maar verkeerde titels komen. Dit moedigt dus, zoals ik net zei, aan tot laksheid om threadtitels te 'verzinnen'.

Deel Deze Pagina