ik koop dus geen Jappen auto...opzouten met die jappen...oh ja mijn volgende tv wordt een breedbeeld van ons eigen vaderlandse PHILIPS !! JAPAN :r
Heej Loekos Als je nou alle aankomende games doorleest, denk je dan ook dat ie kan falen? Ik vind het de beste launch ever in vergelijking met vorige consoles. Dit wordt geen DC-verhaal. Zijn al zoveel dingetjes exclusief voor de doos, volgens mij steekt Bill er zoveel in, je kan er als gamer bijna niet meer onderuit...... Je moet gewoon zo'n doos halen!
ik kan me nog herrinneren die reclames van de psx, met zon'ventje ofzo ]:- ofzo, weet maar half en dan don't underestimate the power of playstation ik heb een half jaar gelee me psx met 64 games(1 legale, jaja), 2 dualshocks, racestuur(die de pu weggeeft vroeger, maar ik heb hem wel zelf gekocht hoor ), een mem card 16 mb een multitap en toch nog verkocht voor 550 gulden/250 euro
evve helemaal ontopic de verkoop gaat gewoon superslecht echt vette bout hij moet goedkoper worden en snel
k, maar denk dat in japan juist het slechts word verkocht, denk in amerika zeer goed en europa wel beter dan japan
Goedkoper worden in Japan? De prijs is niet de reden voor de slechte verkoopcijfers. In Japan kost de Box sinds launch al zo'n 300 Euro. Als MS hier een goede marketing draait en die Japanse prijs invoerd zijn er binnen no-time honderdduizenden xboxen verkocht.
Ik vind het trouwens nog steeds onbegrijpelijk van die prijs. 479 euro. Dat is voor een boel gamers toch niet te betalen? Plus nog 70 Euro voor een game. Prijs maakt wel degelijk uit in europa en zeker in NL. De gamecube gaat op 3 mei big-time verkopen let maar op.
Nee man!!! dat is juist een van de dingen van xbox die er wel heel rooskleurig uitzien! maar je weet hoe het gaat als een console gewoon niet verkocht word... al die super mooie spellen zijn als het fout gaat met de xbox in no time overgepoort naar pc dus verliezen doen de game developers nooit door zich in het xbox avontuur te storten,vandaar dat het er ook zo god gruwelijk veel zijn, het kan gewoon niet fout gaan voor xbox developers want alles kan met een bloed gang weer terug naar pc! Ik wacht nog ff twee tellen voor ik hem koop... musschien ken ik um strax wel bij jaw kopuh for wenag Wat ik zeg moet je niet opvatten als een aanval of zo iets, maar denk je nu eens in dat je wetende wat je nu weet, je euro's nog in je zak zou hebben zitten... wat zou je dan doen
Zolang die X-box in Amerika goed verkoopt zullen er gewoon games voor blijven uitkomen en zal er nix gepoort worden. Ik vind Loekos nogal paniekerig reageren op een paar slechte verkoopcijfers in Japan. In Japan is er nog nooit een niet-japanse merk aan geslagen (hmm hier eigenlijk ook niet) en dat blijft wel zo. MS kan zich beter gaan richten op Europa en op de VS. Enne zolang de Vs lekker draait maak ik me niet druk. Dus koop die X-box nu maar gewoon voorlopig is er nog helemaal geen reden tot paniek... Screw die Japanners maar !!
Tja, het lijkt erop dat de Japanners rare jongens zijn wat de X-box aankopen betreft... Maar vergeet niet dat Sony daar goed in het zadel zit EN DAT Halo daar nog niet verkrijgbaar is! Kijk, je kunt de X-box niet uitsluitend afmeten aan Halo, maar het is toch wel 1 van de allerbeste redenen om aan de X-box te beginnen... Het was voor mij in ieder geval 1 van de hoofdredenen om een X-box aan te schaffen... Maar niet getreurd: de X-box verkoopt erg goed in de VS en in Europa gaat het volgens mij langzamerhand de goede kant uit...
PANIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK!!!!!!!!!!!!!!!! hehehe Inderdaad als er bij mij een X-BOX in huis komt zit ik ook zwaar te denken aan een usa model
Loekos, om je vraag te beantwoorden: Ik zou hem zeker kopen als ik het geld nog in m'n zak had(heb dat geld sowieso wel in m'n zak) met wat ik nu weet. Ik heb hem vantevoren besteld en dacht dat de kans redelijk groot was dat ie zou floppen.... Gaat erg goed met doosje nu. Enneh Xmaster, xbox in Japan kostte bij de launch 269$ Elite force, ik denk ook dat Halo een aantal Japanners gaat bekeren, had het er gister nog over(eig. eergister, ben nog niet achter de wollenonderbroek gaan liggen, vandaar)