1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Verkoopcijfers fiscale jaar 2002 (1 april 2002 - 31 maart 2003)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door ChaoZ-dRoNe, 12 apr 2003.

1. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    en omdat mario/zelda allemaal zo ongeveer 15 jaar ouder zijn dan metal gear en gta.. -_-*

2. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Tja Sony bovenaan..
    Tis gewoon terrecht vind ik hoor.
    Tuurlijk koopt 80% de console vanwege het grote succes van de psx,maar de games die ze uitbrengen voor deze console zijn toch prima in orde?

Tuurlijk zitten er ook games bij die 3 keer niks zijn,maar dat hebben de Gc en xbox ook toch?

Knap van onze xbox dat ze op een 2e plaats staan hoor.
    Ik ben meer benieuwd over de verkoop resultaten van volgend jaar eigenlijk.
    Ik denk dat Ms wel wat meer nieuwe games mag gaan uitbrengen anders zullen ze denk ik naar de 3e plek verhuizen.
    (Halo 2 is niet genoeg toch?)

3. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd wat de PS2 nog in huis heeft om de consument ook het komende jaar (en dat jaar erop?) nog doen over te halen zo'n ding aan te schaffen. Grafisch gezien zijn de Gamecube en de Xbox de PS2 allang voorbij, en dat verschil zal alleen nog maar groter worden. Daarnaast zie ik nou niet zoveel toppers meer op de PS2 verschijnen, of iemand moet mij het tegendeel kunnen bewijzen. Volgens mij hebben ze dadelijk GT4, ja...en dan...MGS is niet echt exclusief meer en het is zeer waarschijnlijk dat daar ook mooiere versies van verschijnen op de GC en Xbox. Final Fantasy is inmiddels ook al een tijdje niet exclusief. Dan houden we GTA over, een serie de ook op de PC verschijnt en als we de geruchten mogen geloven, binnenkort ook op de andere consoles zullen vinden. Kindom Hearts? Goede game, zonder meer, maar naamsbekendheid...no way...

4. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    nintendo bestaat al meer dan 100 jaar

5. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel dat ze met de NES begonnen zijn met consoles voor in de huiskamer en dat is toch zo'n 20 jaar geleden niet?

6. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat klopt want in 1985 kwam de nes

Laatst bewerkt: 14 apr 2003
  7. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    ff wat dingen ophelderen:)
    de eerste Solid Snake bestaat volgens mij al sinds eind jaren 89 hoor....is een NES game

en Lorre... het eerste 'spelsysteem' van Nintendo is uit 1975 en ze bestaan sinds 1889:cool:

Deel Deze Pagina