BFalcon , was die Videoketen toevallig Videoland ??? Videoland verhuurt eigenlijk geen XBOX games (uitzonderingen zijn er wel heel sporadisch) omdat er vanuit het hoofdkantoor richting ALLE franchise nemers is gecommuniceerd dat de XBOX niks is voor in de verhuur omdat de harde schijf in de xbox erg schade gevoellig is Mede omdat er dan geen xbox hardware wordt verhuurd beginnen de meeste ondernemers ook niet met de verhuur van games. Zo simpel is het. Gewoon iedereen met een xbox laten klagen in de winkels dat ze xbox games in de verhuur willen , als er maar genoeg vraag is zal de ondernemer misschien wel overstag gaan. Ik ben in ieder geval al vanaf nog voor de release bezig om in onze winkels de XBOX te krijgen in de verhuur , maar mijn baas wil tot nu toe niet verder dan xbox verkoop gaan...... als die lelijke NGC nu maar eens flink flopte .....
in een videotheek xboxen VERKOPEN?!?!? waarom dan ook niet meteen verhuren dreidubbelovergehaalde microsoft haters!
Ik heb in onze videoland weleens een paar Xbox games gezien, toen ze er nog niet waren had ik het eens gevraagd aan de dame achter de balie. Begon ze gelijk te vertellen hoe geweldig de Xbox wel niet is en hoeveel beter als de concurrentie. Bij ons zit het volgens mij wel snor
Cyberpunk je brengt me op een geweldig idee, we gaan met onze mensen van xbw een xbox tour team opzetten. Wat dit team doet is met een bussie naar een free record ofzo rijden en dan de xbox helemaal de hemel in prijzen en de mensen op de xbox laten spelen, net zoals die bedrijven welleens mensen zetten in supermarkten, je wordt heus wel gesponserd of geholpen door ms denk ik dan, dan ga je nog even de media aantrekken door te zeggen dat je de eerste mensen bent die als fans (slecht woord) van een console bent en dan noem je gelijk een website ofzo. Nou wat denken jullie ervan?
Hier is het niet anders. Ik heb niet gevraagd of ze de hardware hebben, maar er liggen wel minstens zes of zeven verschillende spellen in de verhuur en meestal zijn er een paar weg. Het begin is er... (ook Videoland, trouwens).
Als dat zou lukken zal het wel heel cool zijn... Maar denk niet echt dat het lukt...een beetje te onprakties...
Tzou wel vet zijn maar de 1 woont ergens in Groningen, de ander in Limboland en de ander zit er tussenin, of we moeten per provincie een xbox tour organiseren ??????
Ja zeg! Laat Microsoft effe lekker zellef zijn marketing doen, ja. Daar hebben ze poen zat voor. Anyway, boyz. Jullie zijn gewoon een tikkie te ongeduldig. Het suc6 van de Xbox komt pas na Xbox Live. Als Xbox Live faalt dan faalt de Xbox ook. :{
Dit is idd een hele goeie..... Ik ga MS een mailtje sturen na de vakantie... Zij betalen tourbus, en dan gaan ze maar door het hele land cruisen... Met ons... En dan mogen ze gelijk reclame maken voor de 2 beste Xbox websites in Nederland.... Die 2e mag ik niet noemen, en dat doe ik ook niet uit respect voor onze goeie vrienden op XBW!!! Maar als jullie allemaal nou eens een paar serieuze marketing stunts neerzetten.. Dan sturen we dat gewoon door naar MS... Heel veel mailtjes gaan we sturen, uiteindelijk zullen ze er wel eentje lezen.. En ze mogen T-shirts maken.... Ja ze moeten toch iets met die 2 miljard doen.... Geen reclame op tv.. Dan maar op een andere manier.. Coole jacks enzo maken.... Die wij kunnen dragen, voor reclame.... Publiciteit voor een klein prijsje... Als je vaak genoeg stuurt kijken ze er misschien ook eens na... Is het een droom, jazeker een hele mooie... Nu hopen dat die uitkomt.... Kom jongens we gaan de Xbox promoten.... TSJAKKKKAAAAA!!!!! Oewie fok,.... Merk echt dat ik gister ben uitgeweest... Ben weer eens te optimistisch....