1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

verkozen administrator.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door madmaxensnow, 11 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Nee. :+
    Echt waar, dit gaat nooit gebeuren. Al komen er honderd duizend argumenten voor er zal nooit in het openbaar een mod verkozen worden. Zelfs zal er nog niet bekend worden gemaakt wie wij op het oog hebben zonder dat jullie hier inspraak in hebben. De forum crew kiest een mod, achter de schermen, en dat blijft zo.
     
  2. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Het idee is natuurlijk niet gangbaar voor xbw hier. Ik hoef dit verder niet toe te lichten lijkt mij dat is al duidelijk gemaakt door mede members ;)...

    Wel vind ik dat xbw een mod kan gebruiken die, rechtvaardig en recht doorzee is om af en toe de members terug op hun plaats te zetten ;)! Iemand die van aanpakken weet, maar die dit alleen toepast als het nodig is (natuurlijk).

    ps: Dit is tevens geen kritiek op het beleidt of de crew, vind dat iedereen hier prima zijn werkzaamheden uitvoert.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2005
  3. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Lijkt me geen goed plan. Zie je ineens allemaal nieuwe members zich aanmelden die "toevallig" net op dat ene lid stemmen :{
     
  4. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm...dan stellen ze tog gewoon in dat je 3 maanden lid moet zijn :)
     
  5. Ruud

    Ruud Guest

    En wie de fuck ben jij nou weer?
    Kiekeboe. Verkeerde topic, niet kloppende feiten en belabberde mensenkennis! You're out!

    Het hele idee om mods/admins te kiezen komt volgens mij vooral voort uit een soort jalousie. Ik heb d'r wel vertrouwen in dat er goede mods en admins aan worden gewezen door het staande 'regime'. Mocht dat niet zo zijn dan komen er wel ontevreden stemmen uit de kinderkamer en komt het uiteindelijk allemaal wel goed.
     
  6. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij wordt hier vergeten dat Admin zijn meer is dan alleen een titel onder je nickname en wat de baas spelen. Je bent dan iemand met de meeste rechten op een forum, en dat lukt je niet 1,2,3 onder controle te krijgen. Een stap van member naar admin, is dan ook meteen een hele grote.

    En dan om een admin te laten kiezen door members; wat een onzin.

    edit: onverstandige opmerking weggehaald...
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2005
  7. Ruud

    Ruud Guest

    Misschien is het verstandig om (zeker in jouw functie) niet met termen als jullie/wij te spreken? Hokjes enzo?

    Hoe lang blijft dit nog staan btw, met reports gebeurd niet echt wat...
     
  8. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt gelijk, heb 't maar even weggehaald.;)
    Was niet verstandig idd.
     
  9. madmaxensnow

    madmaxensnow bier bier meer bier

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    origineel gepost door elgee
    volgens mij heeft niemand gezecht dat atmin worden een makkie is. maar ik denk wel dat er siriuze members zijn dit dit makkelijk aan kunnen.
     
  10. Ruud

    Ruud Guest

    Admin horen ook fatsoenlijk te kunnen spellen, dus valt 90% hier al af.

    *hint*
     
  11. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    HEEY ruud, youre back :+

    anyway, grappige post, maar ik ben wel van mening dat een spellingsfoutje toegestaan mag worden. (btw. het is admins)

    btw. @ crew: jullie hoeven natuurlijk je niet perse bij de mening van de leden neer te leggen, maar je kunt het wel zien als advies, dan weet je hoe xbw zelf erover denkt, en dan kun je aan de hand daarvan je beslissingen bijstellen...
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2005
  12. madmaxensnow

    madmaxensnow bier bier meer bier

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    als dit alles aan slaat ga ik me niet verkies baar stellen.
    dus ik kan lekker schrijffouten maken
     
  13. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Members die als het ware boven de rest uitsteken wat betreft kennis van zaken, hulpvaardigheid naar anderen e.d. hebben altijd al wel de kans om ooit nog eens benaderd te worden voor het moderatorschap en eventueel door te groeien naar een positie van administrator. Wanneer er een admin wegvalt word er logischerwijs dan ook gezocht naar iemand met genoeg ervaring en bereidwillendheid voor deze functie binnen de huidige crew.

    Zoals eerder is gezegt is het gewoon onzinnig om zomaar even iemand uit te kiezen onder de members en deze aan het hoofd van het forum en de forumcrew te zetten.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2005
  14. madmaxensnow

    madmaxensnow bier bier meer bier

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    orgineel gepost door gothicrulez
    ik weet niet of dat dat wel helemaal waar is. ik denk dat onder de atmins ook vriendjespolitiek is. (teminsten zo gaat het woord)

    Maar als je dit door wil voeren zal er een coperomie tussen de members en de atmins gevonden moeten worden.
    door bijvoorbeeld de atmin te laten kiezen wie zig verkiesbaar mag stellen.
     
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Dioga geeft het antwoord al lang hoor :)


    En wauw! Jij kan een taal verkrachten :eek:
     
  16. madmaxensnow

    madmaxensnow bier bier meer bier

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    wie kan taalverkrachten?
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Jij lijkt me.

    atmin en coperomie zijn behoorlijke verkrachtingen van de nederlandse taal :)
     
  18. Ruud

    Ruud Guest

    Gaat dit topic nog ergens heen als het antwoord al is gegeven?
     
  19. madmaxensnow

    madmaxensnow bier bier meer bier

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer dan.

    ik vindt het heel zonde dat de atmins dit idee afslaan. ik heb veel goede reacties gezien.
     
  20. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Dit is gewoon echt niet zo, wat anderen ook moge beweren. Ik ben hier zelf ook ooit moderator geweest en weet dus wel het een en ander over hoe het er hier aan toe gaat. Mensen worden echt alleen maar benaderd als de crew (na groepsoverleg) het idee heeft dat ze hier voor geschikt zijn en heus niet op basis van vriendjespolitiek.

    Al heb je natuurlijk altijd weer figuren hier die dit soort opmerkingen ook al weer gelijk als verdacht zien. Bepaalde mensen zouden elkaar zogenaamd dan ook altijd dekken met dit soort dingen. Ach ja, zulke mensen blijf je houden :)

    Ik zie er echt de hele noodzaak niet van in, maargoed. Er moet tenslotte helemaal niks.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina