1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

verkozen administrator.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door madmaxensnow, 11 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Omg. [​IMG]
    Dit gaat echt nergens over. Mensen reageren positief omdat ze zelf de ban knop willen bedienen. Als je een beetje nadenkt snap je wel dat dit niet kan.
     
  2. madmaxensnow

    madmaxensnow bier bier meer bier

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    __________________

    boeien die knop word toch al misbruikt. :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

    ik zelf wil geen atmin worden en vind het een leuk idee.
    dus er zullen er zo wel meer zijn.
     
  3. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Een leuk idee wat niet te realiseren valt. _0/
    En damn. Ik weet dat je nog jong bent, maar doe aub een beetje meer moeite met typen. Dan hoef ik zelf niet zoveel moeite te doen met lezen.

    /Oh eindelijk is je sig aangepast. Eneuhm, met 1 smiley kun je je gevoelens ook uitdrukken schat.
     
  4. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    So true! Er gaat niets boven hele dagen op een donker zoldertje zitten met alleen het licht van mijn beeldscherm wat me aanstaart.. Af en toe steek ik me hoofd naar buiten om klootzak te roepen naar een random voorbijganger om vervolgens weer verder te gaan staren naar het eeuwige licht.. Dan rond een uur of 4 's nachts wanneer mensen aan het stappen zijn en een sociaal leven aan het ontwikkelen zijn zit ik hier met mijn cursor op de ban knop gericht.. Niets vermoedend wordt een random user gebant en heb ik de nacht van me leven. Yeah!

    Anyway; de argumenten waarom dit systeem niet zal worden ingevoert zijn al meerdere keren gegeven. Aangezien de discussie nu ook nergens meer heen kan gaan gaat de thread dicht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina