ok dan dat wist ik niet hij is nou trouwens heel goedkoop bij gamerelease.com maar 28,75 dus ik haal hem lekker daar.
Zojuist een Xbox live kitje aangevraagd bij NLStore, scheelt me weer 30 euro Zo, ik kan weer een jaartje online xbox'en
Heb ook maar zo'n kitje voor €28,- bij NLstore besteld en met de actie van MS voor een gratis livegame kan je dus voor 28 euro 1 jaar live+headset+een gratis game krijgen. Ik kon dat gewoon niet laten liggen.
@ x-box player: dat volg ik ff niet... hoe wil je dat dan regelen met die gratis live game? jezelf aanmelden ofzo zou wel leuk zijn als dat ook nog kan
volgens mij kan je dat wel doen als je met die starterskit een hele nieuwe tag maakt. dat is dan zegmaar de "vriend" die zich aanmeld voor Xbox Live. je eigen tag verlengen zien ze daar bij Microsoft denk ik niet als nieuwe tag.
Ja ik maak dan wel gewoon een nieuwe gamertag aan(zoveel waarde hecht ik niet aan mijn naam of rank) en een vriend van mij (met xbox live) meld mijn emailadres dat ik ga invoeren bij mijn nieuwe kit aan.