ik wist heel niet dat er een mp in fable zat...........jammer dat die weggelaten word maar het boeid me toch niet, want ik verwachte het niet
Ik denk dat Fable gaat tegen vallen. Volgens mij steken ze veel te veel aandacht in die characters die veranderen naar je speelstijl, waardoor het spel vooral daar om gaat draaien. Ik heb ook nog niks gehoord van wat de main quest in gaat houden. Nog niks over een eindbaas. Alleen dat je begint als jongen van 10 en eindigd als opa. Ik beoordeel Fable pas als ik de reviews heb gelezen.
op het forum van BBB (makers) boards.bigbluebox.com staan ook steeds meer reacties van mensen die balen van de dingen die niet kunnen ipv de dingen die wel mogelijk zijn.... ikzelf wacht gewoon en lees wat reviews en kijk dan of het wat wordt, en ik probeer niet op de hype af te gaan of beginnen te zeuren dat ik hem NIET KOOP vanwege het gebrek aan een springknop... dat er geen multiplayer inzit vind ik opzich wel jammer, maar ik heb het spel liever wat eerder met een prima SP en geen MP dan te moeten wachten tot kerst 2004 of misschien zelfs 2005 ! Het lijkt me nog steeds een goede game worden, maar ik wacht gewoon af... ik denk dat de mogelijkheden die erin zitten (vooral de A.I.) echt wel revolutionair zullen zijn en ik verwacht dat ze de E3 zullen gebruiken om nieuwe info te vertellen zodat de ' aanhang ' weer wat terugkomt en dat als de hype net iets na de E3 op z'n hoogtepunt is dat hij dan gereleased wordt (juni dus) Ik hoop het iig!
woeps kut 2 keer gedrukt sorry nou laat ik het dan maar gebruiken om even te quote op iemand anders nou in het begin was er het plan dat je je held op een memorycard kon zetten en dat je dan die bij een vriend kon inladen en dat je dan samen (ieder met zn eigen held) op pad kon gaan. maar volgens mij hadden ze dit al veranderd in dat de tweede persoon een of andere glowing orb zou zijn die zou helpen. Wat dit in zou houden weet ik ook niet , en of dat eerste ooit wel het plan was weet ik ook niet Maargoed dat maakt nu ook niet meer uit aangezien het er nu toch niet in zit.
Nou, goede kans dat je zonder MP ook zo lang moet wachten, er is immers nog steeds geen releasedate genoemd.
deze game leek mij wel leuk, maar ze blijven hem uitstellen, ik denk nu dat het straks onder druk van MS wordt uitgebracht en dat ie dan slecht is
Fable gaaf nie ongeduldig zijn gewoon w8e dan komt alles goed. Voorlopig genoeg vette spellen (Sudeki,breakdown,ninja gaiden,enz). fable is al voor 70% klaar dus slechter kan ie nu nie meer worden toch. maarja jullie moeten het zelf weten ik koop fable toch voor 10€ (omgebouwd) dus als ie flopt geen probleem!
Owja heb net ook gelezen dat je de poppetjes in fable worden kan leren zoals shit en motherfucken, ben benieuwd hoe dat in elkaar zit en of je ze ook nederlands ofzo kan leren
Ik vind het vaag dat mensen nu al zeggen dat Fable de shit is..hebben jullie je lesje nog niet geleerd ofzo?? Ze beloven wel vanalles maar wieweet is het strax allemaal undercover scripted shit als je begrijpt wat ik bedoel. Fable heeft potentie tuurlijk, maar dat hebben zoveel games. Blinx, Brute Force, Sega GT Online..allemaal gehypte games die tegenvielen.. Als ik de reviews mag geloven gaat Breakdown ook tegenvallen...wacht nou maar eerst de demo of de reviews af of whatever..
Als jouw inzicht op het gebied van Fable even goed is als je grammatica, vrees ik het ergste voor Fable. Serieus man, leer eerst eens fatsoenlijk Nederlands voordat je post...
Fable wordt top, maak je geen zorgen. Ik ben eerlijk gezegd blij dat ze die multiplayer eruit hebben gehaald. Liever geen multiplayer en een betere singleplayer dan een crappy 'verplicht nummertje' multiplayer met de singleplayer. Moedige zet van Molyneux en Lionhead en uiteraard Big Blue Box.
En bovendien, die singleplayer wordt echt niet beter door de multiplayer eruit te halen. Het enige voordeel is dat ze de deadline (die ze voor zichzelf echt wel gesteld hebben) nu misschien wel halen.
Het is helemaal nog niet zeker of de graphics zo zijn als op de screenshot staat, dat doen developers wel vaker. Maken ze screenshots op een devkit, met hogere specs als een gewone xbox waardoor de game dus scherper, mooier enz. is.
Fable is mooi en goed, maar... er is nu wel weining aandacht. Er worden ook niet veel promotie dingen gedaan enzo en de game wordt telkens uitgesteld. Vandaar dat Fable aandacht een aanhang verliest...
zo gauw als er geen mp in een game vind 50% het alweer tegenvallen tis een rpg wtf moet je nou met mp daarin besteed die tijd lekker om een nog betere sp