1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Verpaupering van het forum; Feedback!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door WouteR, 16 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Boomer zegt het al.
    Gewoon streng maar rechtvaardig optreden zonder aanziens des persoons.
    Dus ook niet of het een newbie is of zo.
    Als je de boel loopt te verzieken moet die pesoon gewoon geband worden leert men er niet van dan voorgoed eruit flikkeren.
    Mensen weten dan waar ze aan toe zijn en schept alleen maar duidelijkheid.

2. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    newbies aanpakken lijkt me niet echt DE doelgroep. oke, er zijn heel vaak newbies die nieuwe threads openen die er al 20 dezelfde zijn, maar daar kan je denk ik de 'search' optie groter/duidelijker maken, of op een betere plaats neerzetten?

en misschien moeten de forum regels wel ge-emailt worden ofzo (als dat niet al gebeurt, dat weet ik niet..), er zullen er best een paar zijn die dat lezen als het niet al te lang/veel is.

of de sticky threads groter maken dan de andere threads? (als dat kan met vbulletin). want nu let er volgensmij helemaal niemand op de sticky's.

3. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei ook "sommige" en daar bedoel ik niet iedereen mee ;)
    Omdat het een game/console forum betreft zijn het meestal tieners. En er zitten er zat bij die zich gewoon normaal gedragen hier en eerst nadenken (zoeken) voordat ze wat plaatsen.

Maar wat Wouter zei over het opbouwen van een status zou wel handig zijn, en inderdaad jammer dat dit forum het niet ondersteund.

Laatst bewerkt: 16 feb 2003
  4. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Dat iedereen 5 sterren krijgt (alleen zichtbaar voor de mods), en dan elke keer per foute onzinnige weirde post een sterretje af.. maar jah.. schiet natuurlijk ook weinig op..

/me stemt voor de sociale dienstplicht!

5. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    als jullie jezelf nu eens allemaal al wat opener en vriendelijker openstelden naar de nieuwkomers, daar zou je al een heeeeel eind mee opschieten, maar het grote deel van de probs heeft daar zijn oorzaak...

6. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Zet boven het quick reply kopje een duidelijke waarschuwing/aanwijzing. bv: Mensen die onnodige,onzinnige of irritante post plaatsen worden geband. En maak een apart forum voor mensen die wel normaal over dingen kunnen praten en normale discussies kunnen voeren zonder schelden etc.(of je hier bijzit moet natuurlijk niet aan het aantal post liggen, maar aan de inhoud van je posts)

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het probleem is dat ik geen tijd wil steken in mensen die geen tijd steken in ons. Kortom: Mensen die zelf geen tijd steken in hun eigen probleem en dat meteen op 'ons' (het gehele forum) afschuiven en soms bijna een antwoord 'eisen'.

Iemand hierboven (Broes geloof ik) had een goed punt met het 'chat' gebeuren. We zijn al het eea aan het reorganiseren maar dat zouden we ook kunnen veranderen ja.

Aangezien ik toch met een vrij uitgebreide FAQ bezig ben is het misschien handig daar meteen een goede 'ik ben nieuw op dit forum'-guide bij te maken.

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    zoals ik al zei; Good point. Heb dat per direct verandert.

9. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    tja, het hangt gewoon af van hoeveel tijd je zelf wil steken in een aangenaam forum, mensen kunnen mss eerst wat irritant overkomen, maar een PM en er klaart mss een hele wereld van vriendelijkheid voor je open...

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Klopt :) Ik zat al te denken aan een aantal standaard-PM's die moderators kunnen versturen naar mensen die het niet helemaal snappen.

11. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je zelf een beetje script ervaring hebt, moet dat zelf toch wel te maken zijn?

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Yup, zat al te denken Jorrit aan de slag te zetten. Alleen hij is of enorm lui, of hij heeft het heel druk :)

13. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Het valt zeker op dat het niveau aan 't dalen is..
    En ik vind wel dat er harder mag worden opgetreden tegen mensen die het lopen te verzieken. Van mij mag een waarschuwing worden weggelaten en gewoon meteen een ban van 2 dagen... Gewoon hardere maatregelen treffen, daar bereik je 't meeste mee, diegene die erover gaan zeiken behoren tot dezelfde club toe als de mensen die 't verpesten. Anderen die het forum-niveau hoog houden zullen er vast mee eens zijn dat er zo iemand meteen wordt gebant...

misschien is dit een idee: Kan je niet iedereen een invullijst laten invullen met vragen over 't forum, over regels, spam gedoe enzow...
    Zo zullen meteen de "verpesters" door krijgen wat de regels zijn, en voelt niemand zich aangesproken..

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik zit nu ff te zoeken naar een hack voor vBulletin zodat mensen pas met een bepaalde status bv off-topic chat kunnen bezoeken etc.

15. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    ik zou het, alsek van jullie was, alleszins niet té ver drijven, want dat gaat je rep alleen maar verslechteren...

16. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    ik heb op een ander forum iets leuks gezien (noem geen naam...)
    Daar zie je iemands experience en wat andere metertjes over iemands status op 't forum, zo iets is misschien wel leuk om hier te hebben, en kan je de off-topic toegang tot een bepaalde Experience beperken..

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het is niet de bedoeling aan anti-nieuwelingen beleid te voeren. Liever laten we ze beter integereren. Ik steun ook geen ideeen die newbie's een ander forum laten gebruiken. Ik steun wel ideeen die elite-members toegang geven tot bv Off-topic chat, daar sommige personen meer in off-topic rondhangen dan de echte xbox fora..

18. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    is zo iets te maken dan ?

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mwah dat vind ik dan persoonlijk weer niks. We hebben niet voor niks die post-count weggehaald. Dergelijke balkjes wekken ook alleen maar nutteloze posters op imho.

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Lijkt me wel.Het zat vroeger in die UBB fora, maar niet in vBulletin :{.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina