1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Verpaupering van het forum; Feedback!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door WouteR, 16 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Je kunt het ook zo doen dat je gelijk in je pm-box komt zo gauw je inlogt als je nieuwe berichten hebt.

2. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    spelling zegt niks over de inteligentie van iemand. Heb jij je IQ oficeel laaten testen ik dus wel 114 das meer dan gemiddeld
    edit owja en de sito had ik voor 1 onder deel athuneum en voor nog een ander vwo

Laatst bewerkt: 17 feb 2003
  3. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Probleem met regels is dat je ze ergens moet neerzetten. En als niemand ze leest houdt niemand zich erook aan..
    Wil overigens niet zeggen dat als iemand zich er niet aan houdt dat ie daar ook niet voor bestraft kan worden.
    Zelf denk ik dat een "belonings" systeem nog het beste werkt.. Zoals al eerder gezegd is een soort van "elite" status.. Heb je die niet dan heb je geen toegang tot bepaalde threads.. of b.v. tot bepaalde plaatjes in het nieuws gedeelte.
    Ook een mogelijkheid zou zijn b.v. geen toegang tot bepaalde competities..
    Lastig is alleen hoe je dat bepaald.. Wie is elite en wie niet.. Het mag niet aan het aantal posts afhangen. Doe je dat dan krijg je juist een toename van het aantal onzinnige posts.. Het moet echt een beloning zijn van goed gedrag.. En het moet ook afgepakt kunnen worden op het moment dat je je niet gedraagt..

4. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik stem op een XBW elite sub-forum waar alleen mensen boven de 1000 posts mag posten en bekijken..:cool: de rest laten we als restjes over aan de newbies.

edit:

Een off topic forum is btw leuk maar WTF moeten we nou met dingen als:
    help hoe moet ik een router installeren???
    Ik wil 2 ips
    ik wil muziek van video scheiden
    ik wil filmpje met ondertiteling hebben.

Ik bedoel oke tis off topic maar ik geloof toch echt niet dat zelfs off topic hier goed voor is, ga dan naar een pc forum ofzo. Tis gewoon schande :eek:

5. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    haha klasse-onderscheidingen, maar dan spammen al die newbies de hele troep vol om zosnel mogelijk die 1000 posts te halen :{

6. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar als we die kerels toch al alles geven behalve 1 sub forum moet dat toch wel goed zijn.

btw was verpaupering :eek:

7. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    ja een sub-forum voor elite-dudes is wel een lijp plan :p

8. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, en mochten er spammers zijn dan kan je altijd hard aanpakken :)

9. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9

het was maar een grapje hoor.
    En om eff te showen...ik ben met alles boven vwo getest. Met de ici toets :cool:

10. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar de mensen zijn nieuwschierig naar wat zich daar dan weer af gaat spelen in dat 'elite' forum. en zal je zien dat er meer gespammed wordt om aan de 1000 posts te komen. :'-(

11. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    in de rest van et forum word ook gemod, dus die zullen geband worden

12. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja oke dat wel, maar toch.. er wordt veel nutteloos gepost, waar dus weer mods voor op moeten gaan treden met waarschuwingen en bans, waardoor je denk ik de sfeer niet echt verbeterd t.o.v. nu. (kan natuurlijk ook aan mij liggen :cool: )

13. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    &%&@#&% n00bs, je kunt niet zonder ze maar al helemaal niet met ze. :D

14. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    verpaupering=vervalling het slechter worden van :)

ik vind dat van dat rood maken van de fout een zeer goed idee,zo zie je wat je fout doet,en is er meestal ook geen weerwoord nodig om te vragen wat je fout deed,maar om n00b's te straffen voor hun onwetenheid vind ik maar niks,en 1000 post werd zoals gezegt al spammen

15. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    ff checken hoe dit staat.

Dit is een foute post!!!!!

/edit mja, valt idd wel op, maar of het echt helpt.... ik denk dat een officiƫle waarschuwing beter is. En imo mag het best duidelijk zichtbaar zijn als iemand een waarschuwing aan z'n broek heeft hangen, bijvoorbeeld door iemands title te veranderen in "ik heb een waarschuwing", net zoals bij gebande personen: ik ben geband. Zet ze maar aan de schandpaal, dat verdienen ze! }:]

16. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    mwhaha ja zoiets, ik ken ook een aantal fora waar je na een waarschuwing een gele kaart naast je naam krijgt en als je bent gebant natuurlijk een rode:)

17. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    met die rode tekst en kaarten ben ik het wel mee eens, ik denk dat dat het geheeld wel positief beinvloedt, en er weer rustig geslapen kan worden :p

18. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    kaarten weet ik niet...maar dat met die rode tekst vind ik wel een goed idee.

Maar zorg er dan voor dat nieuwe mensen weten wat die rode tekst is...anders schieten we er nog niks mee op

19. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Aantal posts vind ik niet belangrijk, het gaat om de inhoud van de posts niet om het aantal. Vandaar dat ik tegen een forum ben voor een bepaald aantal posts, iemand die een waarschuwing heeft gehad zou je gewoon beter de toegang ontzeggen tot dat forum, als hij in de andere fora's blijft vervelend doen, bannen dan maar.

20. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Weet je wat de meeste mensen ook eens zouden moeten gaan doen:
    De thread gewoon goed doorlezen!
    Er zijn mensen die 2 dagen later nadat het antwoord al gegeven is nog een keer het antwoord gaan geven en dat is gewoon nergens voor nodig.
    Of dat mensen het hebben over de matrix en dan komt er iemand vragen: WELKE FILM??

neem deze thread als voorbeeld:
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=18231

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina