1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Verpaupering van het forum; Feedback!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door WouteR, 16 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Dat vind ik nou een heel goed en creatief idee! Die medailles geven "status" en ik denk dat het aantal loze posts gelijk zou dalen doordat iedereen z'n best zal doen voor die medailles. Tenminste, het grootste deel zal z'n best doen...

2. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zit zeker een goede kern van waarheid in dat belonen vaak beter werkt als straffen.
    Als je dat in het genoemde systeem in gebruik zou kunnen nemen zou ik dat persoonlijk een hele verbetering vinden.
    Ook zie je zonder moeite met dat systeem met wie je naar waarschijnlijkheid een betrouwbare ruil kunt maken.
    Dit daar men een opgebouwde reputatie waarschijnlijk minder snel te grabbel zal gooien.

3. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    maar bij dit systeem begint wel iedereen weer bij nul lama zeggen, en is dit ook nie veel werk, want je zou dan eigelijk iedereen zen posts moeten gaan lezen ofzo :confused: want straks maak je een wereldpost en lezen die mods die net nie ofzo.

4. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk wel als de Mods een naam tegen komen die wel bij hun bekend voor komt als "serieuze" of "onzinkramer". Want zoveel vaste leden die dagelijks komen zijn er nou ook niet echt ...... Maar idd dat systeempje lijkt mij geen verkeerd idee. Dan beoordeel je gewoon iedereen in de ogen van de mods...... en daarna gaat het gewoon voor serieuze reactie's.

Misschien kunnen jullie dat in de Signature's maken want de meeste bestaan toch allemaal maar uit onzin en wat ze allemaal bij de xbox hebben zitten. Of ze bestaan uit nog een langer verhaal dan wat ze in 1 week bij elkaar typen.

5. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Er moet in ieder geval iets gebeuren tegen de verpaupering. Wat je ook doet, het zal niet altijd in goede aarde vallen bij sommigen.

Maar het is zekers nodig want als ik de laatste paar dagen naar de nieuwe topics kijk dan moet ik gewoon huilen :'-(

(Maar misschien komt het allemaal wel dat omdat ik 30+ ben :{ )

Laatst bewerkt: 21 feb 2003
  6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het gaat niet om 1 post, maar om je algemene gedrag op het forum. Ik heb nu al een aantal personen in mijn hoofd die een dergelijke 'medaille' kunnen 'ontvangen'. Alleen denk ik niet dat het goed is om echt te proberen elke week een medaille uit te reiken, of een bepaald aantal mensen een medaille te geven maar echt alleen als er iemand is waarvan de moderators denken dat die het verdiend.

7. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien niet elke week iemand, maar vaste medailles die je worden afgenomen als je een aantal zinloze posts geplaatst hebt.
    lijkt me vreemd idee, wouter die altijd een medaille heeft :) en X die hem deze week heeft en de volgende week weer niet, zonder dat hij slecht gepost heeft.

8. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Even over n00b's/newbie's,op het begin heb ik ook fouten gemaakt,zoals denk ik zovelen van jullie.Maar je hebt een verschillen tussen nieuwelingen en nieuwelingen,zoals een gewone die per ongeluk paar keer op new thread drukt van reply,of iemand zoals J-k.Gelijk handig dat ik hem ff meld,want volgens mij is ie nogal aan het kloten,maar dat is niks om van mij te zeggen maar kijk zelf maar op de volgende link.

http://forum.xboxworld.nl/search.php?s=&action=showresults&searchid=99922

Kijk naar al zijn posts,hij maakt een thread hoe laat ik een bericht achter.Hij maakt een thread dat die de xbox niet uit de doos kreeg en een half jaar er over deed,en in een andere post zijn msn naam en dan weer bij het xbazar forum,dan word er een spel aangeboden,dan zegt hij niks serieus en alleen maar,ik vond er niks aan.En ligt het aan mij of mogen zulke posts niet?Normaal report ik nooit niemand,maar hier nam ik ff een kans om het verschil een klein beetje aan te tonen

edit: in mijn onderbewustzijn deed ik mee met record typo's in 1 post,heb ze nu al verbetert maar ja :+

Laatst bewerkt: 22 feb 2003
  9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Beetje onzinnig om daar tijd in te gaan steken. Ik heb tegen hem gezegd dat die niet loos moet doen en als die het forum niet begrijpt hij mij mailen moet, simpel as that.

Ik geloof ook niet dta je meer tijd kan steken in dat soort personen :).

10. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Maar ben je er inmiddels nu uit hoe je het gaat doen ?

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hoe ik 'wat' ga doen?

12. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Aan de verpaupering van het forum denk ik dat Flamingo bedoelt,ik denk dat ie de rode tekst gaat doen,en die medaille's,heb ik i.i.g. geen prob's mee :)

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Lees de 12 pagina's maar door, dan weet je het :) Het is geen concreet plan, maar een aantal dingen heb ik gesteund en die zullen er zeker in komen, misschien eerst als test.

Helaas kunnen sommige veranderingen nog niet doorgevoerd worden daar Jorrit geen tijd heeft ook nog eens voor 'mij' het eea te scripten naast 3.0, pre-order scripts en Gameparty.net.

14. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3

That's a ban for you!

15. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, dus ik ben niet de enige die het opgevallen is???

Vroeger (ahum) was het hier veel gezelliger een volwassen community waar iedereen relax tegen elkaar was, helaas is dat goed over, ik heb mijn heil gezocht op een ander volwassener forum.....................

16. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Hetzelfde geld voor mij ;).

17. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, dus ik ben niet de enige die het opgevallen is???

Vroeger (ahum) was het hier veel gezelliger een volwassen community waar iedereen relax tegen elkaar was, helaas is dat goed over, ik heb mijn heil gezocht op een ander volwassener forum.....................

18. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    wel ff zen post roodkleuren he!

die gast is een schoolvoorbeeld van verpaupering

19. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Hier voeg ik me aan toe. Wie ik bijvoorbeeld ook weinig meer zie is Xenior... die was ook behoorlijk veel aanwezig. Maar vertrouw op de crew dat het weer beter wordt :)

Laatst bewerkt: 22 feb 2003
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina