Verpaupering Xboxworld forum?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Steviewonder26, 4 jul 2003.

1. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    eerst vond ik het veel leuker op het forum, toen was het nog niet zo druk en had je meer contact met mensen enzo, daarom kom ik hier ook niet zo super veel vaak meer... en sommige newbie's zijn idd zwaar irritant

2. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yep, je krijgt een pm. tenminste ik kreeg een pm. dus dat zal wel standaard zijn.
    en wat ik heb begrepen verjaard hij niet. dusssssssss

3. Steviewonder26

Steviewonder26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    .... je antwoorden moeten voortaan allemaal zinnig zijn!
    fijn om ook eens even iets te horen van een van onze delinquenten op dit forum!:D
    vast je leven na dit incident gebeterdO-)

4. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn leven gebeterd? neuh absoluut niet.
    is ook niet nodig (vind ik zelf :) )

ennnne onzinnige antwoorden horen ook bij een forum.

tsja en als men het er niet mee eens is zal er vanzelf wel een ban volgen.
    je kan niet alles hebben in het leven, toch?

5. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Je zou eens moeten weten hoelang die lijst is :eek:

Ik moet zeggen dat er heel goed opgelet wordt op dit forum en dat er zeer zorgvuldig wordt omgegaan met het vergeven van ban's. Ik krijg soms wel een het idee dat mensen die gebant zijn dit toeschrijven aan 1 moderator die "de pik" op hun heeft, maar zo werkt dat niet... er wordt altijd eerst overlegd met verschillende mensen alvorens er wordt overgegaan tot een ban... of de persoon moet het te bont hebben gemaakt.

Laatst bewerkt: 5 jul 2003
  6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    :eek:

*bant altijd in het wilde weg }:]

:+

7. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Thank you, thank you very mutch! *)

Maarreh... let een beetje op je spelling wil je? Dat 'ma' van jou begint echt irritant te worden. :cool:

8. Steviewonder26

Leuk Bevonden:
    0
    t'zal vast niet voorkomenO-) , maar wat als een MOd nu inderdaad de pik op iemand heeft of zelf de boel loppt te verzieken wat gebeurt er dan?
    ook een waarschuwing of gewoon de modrechten weg?

9. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Als een mod een situatie niet objectief beoordeeld zal in het begin een waarschuwing idd kwijtgescholden worden (elke waarchuwing moet gemeld worden, zodat de rest van de mods er ook over kan oordelen). Als dit vaker gebeurt is het idd mogelijk dat hij ontslagen wordt als mod.

10. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    raak je dan is even aan lager wal :cool:

maar ontopic, ik heb nog een tijdje op powerweb forum gezeten, maar de overvloed aan elfjarigen heeft daar alles verneukt, en de wat ouderen zijn zelf ook niet al te slim... geen 1 topic had inhoudt daar, de gemiddelde : "eckie gespot topics" hebben nog meer inhoudt dan daar hun hoogst staande topics :cool:

11. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    wat heb je daar dan voor topics?

-Ik heb nieuwe pokemon schoenen!! lol lolz en als ik loop dan zegt pikachu ze naam.
    pyckachu si teh best off al tiem!1`~3

12. Metski

Metski RelaX-BOXer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraagje over die IP-ban, want ik heb Chello en heb dus een dynamic IP (verandert om de zoveel tijd) Dus dan kan toch iemand die Chello heeft en een IP-ban heeft na een tijdje toch weer een account aanmaken, of heb ik het verkeerd???:{

13. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Dynamische IP's kan je idd geen IP ban geven. In zo'n geval blijven we gewoon de nieuwe accounts bannen. :cool:

14. Steviewonder26

Leuk Bevonden:
    0
    Dus zelfs voor chello members geen uitzonderingen:D

ik merk wel dat overal zo'n beetje aan gedacht is!;)

15. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ach dit forum bestaat nu al zo'n anderhalf jaar geloof ik en uit de ervaring leert men zal ik maar zeggen. Sommige mensen wil je gewoon niet op het forum hebben en dan moet je een beetje creatief zijn om ze echt weg te houden. 8)

16. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Maarre, als jullie nou iemands zijn IP bannen, en hij verandert zijn IP, dan kan ie er toch gewoon weer op? En hoe zit dat dan als je een proxy gebruikt? Dan wordt lijkt me alleen het IP van de proxy geband.

17. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Dit heb ik net 2 posts geleden uitgelegd!! |:-

18. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Hmmmm....., maar als je iemand met een proxy bant, dan komt ie alsnog en dan bannen jullie dus die account.... toch?
    Hmmm..., misschien voortaan toch maar ff teruglezen :+

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Van 'incidentele' overtredingen zoals dat aambeien gebeuren blijf je last houden. Zijn de zieke geesten die zich even aanmelden, mayhem verspreiden en zich weer (noodgedwongen door een ban }:]) terugtrekken. Verpaupering, waar 'wij' het iig achter de schermen vroeger vaak over hadden, is meer structerele achteruitgang. Ik ben echter blij dat dat we nu weer op de goede weg zitten, helemaal 100% naar wens krijg je een dergelijke community tóch niet...

Tweeenhalf :cool:

20. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Sorrie!! :eek: _O_

Deel Deze Pagina