1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Verpaupering Xboxworld forum?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Steviewonder26, 4 jul 2003.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Onwetende ziel ;) Whaha nee just kiddin'

2. Steviewonder26

Steviewonder26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou, daar ben ik het mee oneens ik ga denk ik maar een forum voor mezelf beginnen!8)

100% naar wens is idd niet haalbaar, maar ik hoop dat we toch richting de 100% kunnen gaan!

Is het niet een idee om het idee van de green mile juist om te draaien?

Een apart newbie forum waar je pas na 90 dagen uitmag, en tot die tijd moet je maar bewijzen dat je het waard bent om op het "echte" forum te komen!
    ik wil me gelijk wel bij deze opofferen als "newbie-sitter"}:]
    Beetje de newbie's in de gaten houden en dergelijke!8)

3. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    dat word toch een beetje moeilijk dan. Die newbies hebben dan 1 hok zeg maar. Moeten ze het daar dan hebben over games,hardware,help, en verkoop bijv? Dat wordt toch super on overzichtelijk dan. En dat is niet leuk voor hun dus komen ze misschien niet meer terug.

Dus mij lijkt het niet zo'n goed idee, misschien wordt het wel een goed idee als je het goed uitwerkt, maar dat moet dan wel heel erg goed gebeuren.

Toedels

4. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Je bent niet de eerste die er zo over denkt, en ik raad je dan ook van harte aan om je eigen forum te beginnen. Dan merk je zelf dat het niet allemaal zo makkelijk is als het lijkt. :p

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    nope, bad idea. Niet elke newbie hoeft gelijk in bedwang te worden gehouden, er zijn genoeg mensen die zich aanmelden die al forumervaring hebben, en vanaf het begin goed meedoen. Zulke mensen zou je bedadelen.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    En er zijn ook gewoon mensen die ook zonder forum-ervaring prachtig passen in het 'plaatje'. Het zijn vooral de mensen die denken hier, omdat het anoniem is, alles te kunnen en mogen doen die het verpesten voor anderen.

7. Steviewonder26

Steviewonder26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is eigenlijk ook wel heel slecht idee, maar als je op 1 of andere manier ervoor zorgt dat die lui niet ff langskomen en boel verzieken zou mooi zijn, maar ja om dan de anderen met DADELS8) op te scheepen is ook zo raar :+
    Voor mijzelf was dit het eerste forum waar ik kom, en volgens mij heb ik me nog niet misdragen, nog geen PM gehad in ieder geval:D
    Och was iedereen maar zoals mij _O_ O-)
    Grapje8)

8. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    k denk dat je alleen in het begin waarschuwingen kan krijgen want als je zoals de meesten hier ongeveer een jaar op het forum zit, ken je de regels wel en houd je je er ook aan.

als je regelmatig post, post je ook geen rotzooi omdat je daardoor een mogelijke waarschuwing/ban krijgt. en dat wil je niet omdat je xbw-verslaafd bent:D

9. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Het gaat niet echt om of je de regels kent of niet, ik denk niet dat er veel mensen hier de regels kennen, ik ken ze echt niet. Tuurlijk weet je dat sommige dingen niet mogen maar je kent niet alle regels. En dat hoeft ook helemaal niet. Als je gewoon normaal doet, zoals je in het echte leven ook doet (de meeste mensen dan) dan is er niks aan de hand. Er zijn echter mensen die met deze anonieme vrijheid niet zo goed om kunnen gaan, maar ja dat houd je toch. En daarom doen onze modjes ook hun best om deze mensen zoveel mogelijk in te toomen....en dat doen ze goed...

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    LEES DIT DAN EENS!

Geez, dat beleid staat er niet voor de kat z'n viool :{

11. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    tja ik denk niet dat veel mensen dat lezen als ze zich aanmelden. ik teminste niet en dit is toch het eerste forum waar ik me op aan heb gemeld en ik post nogsteeds serieus.
    ik heb trouwens ook nog geen ban of waarschuwing gehad O-)

12. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je gewoon normaal XBW't, niet loos replied en verder niet de spameend gaat uithangen zijn die regels eigenlijk niet eens nodig. Kwestie van gewoon normaal doen, dan is er niks aan de hand :cool:.

13. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Ja sorry maar ik denk gewoon dat het niet zoveel gelezen wordt, ik denk dat ik het vast wel eens gezien heb, maar je gaat dat toch niet helemaal doorlezen. Het spijt me maar ik denk niet dat ik de enige ben...

14. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik denk dat het wel gelezen wordt nadat men 1 keer in de fout gaat. Dan wordt er toch ook naar verwezen? Je wordt heus niet bij je eerste fout er op afgerekend hoor. Ik heb het wel eens doorgenomen enzo maar het gaat er niet om dat je alle regeltjes precies in volgorde uit je kop kent, maar dat je er gewoon rekening mee houdt DAT er regels ZIJN...Je moet natuurlijk ook zelf wel aanvoelen wat kan en niet kan :)

15. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb de FAQ bij het aanmelden globaal doorgelezen. Dit is mijn eerste forum, dus ik wist niet wat bijvoorbeeld spam was.
    Bij mijn weten heb ik nog nooit een waarschuwing gekregen, en dat wil ik ook zo houden.

16. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 1 keer die faq doorgelezen maar het is zoveel dat ik me echt niet overal aan kan houden :confused: Worden jullie (moderators) naarmate het beter gaat strenger of niet?

17. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Juist andersom lijkt me? :confused:
    Als iemand zich goed gedraagt hoeven we er in de eerste plaats al niets van te zeggen, en als hij een misstap maakt zijn we ook eerder bereid om het door de vingers te zien als hij zich daarvoor al geruime tijd goed gedragen heeft.
    Hetzelfde met het forum in z'n geheel. Als het niveau goed is hoeven we weinig in actie te komen, en kunnen we een off-topic post of een loze thread hier en daar wel toestaan.

18. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel het niet zo... :p ik bedoel, nu zijn er wat groter problemen en die pakken jullie aan en "gedogen" de wat kleinere overtredingen zoals er ook in de faq staat met het taalgebruik, jullie spreken daar weinig mensen op aan. Maar als de grote problemen verdwijnen gaan jullie dan de kleine aanpakken?

19. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    toen ik hier voor het eerst kwam vond ik het hier 1 grote rotzooi. maar dat kwam vooral omdat ik eerst op een forum zat waar er echt fokking strenge regels gelden, als je ook maar iets verkeerds zei schold het hele forum je uit...

wat ik wel stom vond van dit forum in het begin, was dat ik een thread had geopend met een vraag ergens over, waarna er 3 reply's volgden waar alleen: ''ik weet het niet '' in stond :mad:

gelukkig is dit NIET meer zo.

20. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Zo moet je het niet zien. Ik moet zeggen dat de "kleine" probleempjes als taalgebruik en dergelijke gelukkig heel erg meevallen nu. Ik denk dat dat een beetje het niveau aangeeft op het forum. Als iedereen normaal praat/typt, en niet allemaal als in: "Sow heuj wat un toffuh geem is dat", passen anderen zich daarop aan. Ik hoef steeds minder vaak mensen te wijzen op hun taalgebruik, en daar ben ik erg blij mee.
    Er zijn gewoon heel weinig problemen op dit moment, het gaat erg goed, dat hebben we te danken aan onze moderators, maar ook aan de members. Keep up the good work! *)

Trouwens, ik heb me altijd al afgevraagd wat deze thread in the green mile doet...... ik ga hem dan ook nu verplaatsen naar het problemen/suggesties forum :cool:

Deel Deze Pagina